Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » » Страница 13

Саусақ ойының ойнай отырып, балалар қоршаған ортадағы заттар мен құбылыстарды, жан-жануарларды, құстарды, ағаштарды бейнелей алады.Құрылыс ойынында бала сызық бойына әдемі үй құрылысын жасап,оның бояуларының бір бірімен келісімді болуын қадағалайды. Құрылыс материалдарын пішіні (кең,тар),биіктігі (биік,аласа) бойынша салыстырады.Ойын барысында шығармашылық танытып,жаңа мазмұн ойластырып,белсенділік көрсетеді.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 9918 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 20-01-2015, 10:53 |


Қазіргі кезде компьютерді пайдаланып оқушыларды тоқсан ішінде бірнеше рет тестілеу - олардың ағымдық білімін бағалаудың негізгі әдістерінің бірі. MS Office өнімінің  Power Point және Excel электрондық кестесі –мұғалімге оқушы білімін тексеруге және оқушының өзбетімен жұмыстануына тест бағдарламасын құруда ең қажетті әрі жеңіл бағдарламалар деп санаймын. Сондықтан да Power Point- та Visual Basic программалау тілінің   мүмкіндіктерін  және Excel электрондық кестесінде формулаларды қолданып бірнеше сұрақтан тұратын тест бағдарламасын құрастырып  шықтым.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 5174 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 19-01-2015, 12:28 |


 Қоғамдағы ақпараттық үдерістер  негізі – адамдар арасындағы  қарым-қатынас, білім алмасу.  Адам қоғамының  дамуы коммуникация деп аталатын осындай қарым-қатынассыз мүмкін емес.  Компьютерлердің пайда болуына байланысты қоғамда ақпараттық үдерістер қарқынды дамып келеді. Қазір адам жедел түрде ақпаратты қабылдап, бере алады. Компьютерлік желілер адамдар қарым-қатынасын  қамтамасыз ету үшін  ақпараттық орта құрады.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 17199 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 19-01-2015, 12:24 |


Мектепте жүрген кезімде бірнеше рет  мектеп басшысы Қалдыбаев ҚайратМақсұтұлы, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, ұжымдастарым сабағыма қатысты. Сабаққа қатысқаннан кейін үлкен қолдау көрсетіп, сенің сабағыңдағы жаңа сабақты меңгерту әдісің өте жақсы, болашақта мұғалімдер аз сөйлеп көп тыңдауымыз керек, мұғалім бағыт беріп отыру керек,ендігі жерде оқушылар сөйлеу керек, оқушылар өз іс-әрекетіне сенімді болады деген ұсыныстар айтты. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 1917 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 16-01-2015, 19:36 |


Коммуникативтік құзыреттілік – адамдармен өзара әрекет пен қарым-қатынас тәсілдерін білуді, түрлі әлеуметтік топтарда жұмыс істеу дағдыларын, қоғамдағы түрлі әлеуметтік ролдерді орындауды, өмірдегі нақты жағдайларда шешім қабылдау үшін байланыстың түрлі объектілерін қолдана алу білігін, мемлекеттік тіл ретінде қазақ тілінде, халықаралық қатынаста шетел тілінде қатынас дағдылары болуын қарастырады.   

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 9359 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 16-01-2015, 19:31 |


1.Өзінше ноян,

   Кім қорқақ ? ...

2.Бата алмас түлкі,

   Үсті тікен - ... .

 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 4020 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 16-01-2015, 19:26 |


Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйінін айтып, қорытындылай келсек, «мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім», «мұғалім – дамыту жұмысының көшбасшысы» деген түсініктерді басшылыққа ала отырып, өзімнің Бағдарлама мазмұнына сәйкес өзгере бастағанымды аңғардым. Оқу үдерісіне басқа қырынан келіп, Бағдарламаның түйінді идеяларын енгізу арқылы іс-тәжірибені жетілдіру жұмыстарын одан әрі жалғастыруды қолға аламын. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 4656 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-01-2015, 19:30 |


Жалпы осы оқу курстарында үйренген жеті модульдің ерекшелігі, олардың әрқайсысы оқушы жетістігі үшін, олардың заман талабына сай, бәсекеге қабілетті болуына, сыни тұрғыдан ойлану қабілеттерін қалыптастыруға және ең бастысы оқушыға білім беруге бағытталған. Өткізген сабағымнан өзімнің және оқушыларымның алған әсеріне қарап, бұл модульдер сабақтың айнымас бір бөлігі және оларды қолдану соншалықты қиын емес, керісінше қызықты да тиімді екеніне көзім жетті.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 3912 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-01-2015, 15:43 |


1.Пойыз жолдағы t уақыттың жартысын 70 км/сағ жылдамдықпен, ал екінші жартысын 30 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Орташа жылдамдығы

A) 40 км/сағ  B) 60 км/сағ    C) 50 км/сағ   D) 42 км/сағ    E) 45км/сағ

2.Материалдық нүкте радиусы 2 м шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалғанда, айналымның  бөлігінде жүретін жолы мен орны ауыстыруы

A) p м, 2 м   B) 2p м, 2 м    C) 2p м, 4 м     D) p м, 2 м         E) p м, 2 м

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 69999 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-01-2015, 10:45 |


1.Тығыздығы  ρ= 1,2 /м 3, қысымы  9 кПа  газдың  молярлық  массасы  4 г/моль. Газдың температурасы неге тең?

2.t1=27 ºС  температурадағы  жабық  ыдыстағы  қысым  60 кПа. t2= -23ºС  температурада қысым қандай  болады?

3.Қысымы  80кПа, көлемі  20л  газ  изобаралық  ұлғаюда  496 кДж  жұмыс  атқарды. Көлемі қандай?

4.Жылу машинасы бір циклде 400 Дж  жылу  шығарып  600 Дж  жұмыс  атқарады. Жылу машинасының  ПӘК-і  неге тең?

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 16177 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-01-2015, 10:41 |