Саусақ ойының ойнай отырып, балалар қоршаған ортадағы заттар мен құбылыстарды, жан-жануарларды, құстарды, ағаштарды бейнелей алады.Құрылыс ойынында бала сызық бойына әдемі үй құрылысын жасап,оның бояуларының бір бірімен келісімді болуын қадағалайды. Құрылыс материалдарын пішіні (кең,тар),биіктігі (биік,аласа) бойынша салыстырады.Ойын барысында шығармашылық танытып,жаңа мазмұн ойластырып,белсенділік көрсетеді. |
Қазіргі кезде компьютерді пайдаланып оқушыларды тоқсан ішінде бірнеше рет тестілеу - олардың ағымдық білімін бағалаудың негізгі әдістерінің бірі. MS Office өнімінің Power Point және Excel электрондық кестесі –мұғалімге оқушы білімін тексеруге және оқушының өзбетімен жұмыстануына тест бағдарламасын құруда ең қажетті әрі жеңіл бағдарламалар деп санаймын. Сондықтан да Power Point- та Visual Basic программалау тілінің мүмкіндіктерін және Excel электрондық кестесінде формулаларды қолданып бірнеше сұрақтан тұратын тест бағдарламасын құрастырып шықтым. |
Қоғамдағы ақпараттық үдерістер негізі – адамдар арасындағы қарым-қатынас, білім алмасу. Адам қоғамының дамуы коммуникация деп аталатын осындай қарым-қатынассыз мүмкін емес. Компьютерлердің пайда болуына байланысты қоғамда ақпараттық үдерістер қарқынды дамып келеді. Қазір адам жедел түрде ақпаратты қабылдап, бере алады. Компьютерлік желілер адамдар қарым-қатынасын қамтамасыз ету үшін ақпараттық орта құрады. |
Мектепте жүрген кезімде бірнеше рет мектеп басшысы Қалдыбаев ҚайратМақсұтұлы, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, ұжымдастарым сабағыма қатысты. Сабаққа қатысқаннан кейін үлкен қолдау көрсетіп, сенің сабағыңдағы жаңа сабақты меңгерту әдісің өте жақсы, болашақта мұғалімдер аз сөйлеп көп тыңдауымыз керек, мұғалім бағыт беріп отыру керек,ендігі жерде оқушылар сөйлеу керек, оқушылар өз іс-әрекетіне сенімді болады деген ұсыныстар айтты. |
Коммуникативтік құзыреттілік – адамдармен өзара әрекет пен қарым-қатынас тәсілдерін білуді, түрлі әлеуметтік топтарда жұмыс істеу дағдыларын, қоғамдағы түрлі әлеуметтік ролдерді орындауды, өмірдегі нақты жағдайларда шешім қабылдау үшін байланыстың түрлі объектілерін қолдана алу білігін, мемлекеттік тіл ретінде қазақ тілінде, халықаралық қатынаста шетел тілінде қатынас дағдылары болуын қарастырады. |
1.Өзінше ноян, Кім қорқақ ? ... 2.Бата алмас түлкі, Үсті тікен - ... .
|
Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйінін айтып, қорытындылай келсек, «мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім», «мұғалім – дамыту жұмысының көшбасшысы» деген түсініктерді басшылыққа ала отырып, өзімнің Бағдарлама мазмұнына сәйкес өзгере бастағанымды аңғардым. Оқу үдерісіне басқа қырынан келіп, Бағдарламаның түйінді идеяларын енгізу арқылы іс-тәжірибені жетілдіру жұмыстарын одан әрі жалғастыруды қолға аламын. |
Жалпы осы оқу курстарында үйренген жеті модульдің ерекшелігі, олардың әрқайсысы оқушы жетістігі үшін, олардың заман талабына сай, бәсекеге қабілетті болуына, сыни тұрғыдан ойлану қабілеттерін қалыптастыруға және ең бастысы оқушыға білім беруге бағытталған. Өткізген сабағымнан өзімнің және оқушыларымның алған әсеріне қарап, бұл модульдер сабақтың айнымас бір бөлігі және оларды қолдану соншалықты қиын емес, керісінше қызықты да тиімді екеніне көзім жетті. |
1.Пойыз жолдағы t уақыттың жартысын 70 км/сағ жылдамдықпен, ал екінші жартысын 30 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Орташа жылдамдығы A) 40 км/сағ B) 60 км/сағ C) 50 км/сағ D) 42 км/сағ E) 45км/сағ 2.Материалдық нүкте радиусы 2 м шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалғанда, айналымның бөлігінде жүретін жолы мен орны ауыстыруы A) p м, 2 м B) 2p м, 2 м C) 2p м, 4 м D) p м, 2 м E) p м, 2 м |
1.Тығыздығы ρ= 1,2 /м 3, қысымы 9 кПа газдың молярлық массасы 4 г/моль. Газдың температурасы неге тең? 2.t1=27 ºС температурадағы жабық ыдыстағы қысым 60 кПа. t2= -23ºС температурада қысым қандай болады? 3.Қысымы 80кПа, көлемі 20л газ изобаралық ұлғаюда 496 кДж жұмыс атқарды. Көлемі қандай? 4.Жылу машинасы бір циклде 400 Дж жылу шығарып 600 Дж жұмыс атқарады. Жылу машинасының ПӘК-і неге тең? |