Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » » Страница 16

Қазіргі таңда мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту  мен тәрбиелеуде оқушылардың  танымдық белсенділіктері мен  мүмкіндіктерін  басты назарда ұстану керек. Оқушылардың танымдық жұмысын сәтті ұйымдастыруды жүзеге асыру үшін, мұғалімге оқушылардың жұмысы тапсырманың түріне қаншалықты бағынышты екенін білу өте қажет. Онсыз іс жүзінде оқыту құралдарын іріктеу мен үйлестіруді жүзеге асыруды, оқушылар үшін оқу материалының қиындық дәрежесін дұрыс бағалауды, жұмыстың жан-жақты түрлерінің бағытқа сайүйлесемділігін қамтамасыз етуді, сабақ үстінде оқушылар жұмысының кезеңділігін орнату және оқу тапсырмаларын уақыты мен көлеміне қарай дұрыс үйлестіруді қамтамасыз ету мүмкін емес. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 1637 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-12-2014, 17:15 |


Бағдарламада «Құжаттар мен есептерді мемлекеттік және орыс тілінде орындау», «Қазақ тілін беруді қазіргі заман талабына сай жүргізу», «Мұғалімдер мен тәрбиешілер арасында қазақ тілін оқыту үйірмесі жұмысының сапасын арттыру», Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздерін оқып үйрену», «Қазақ тілі күндерін өткізу», « Сынып бұрышында қазақ тіліне арналған сөздіктің жұмысын қайта жаңғырту», Қазақ тілінің апталықтарын тиімді өткізу» іс-шаралары құрылып, өз деңгейінде өтіп жатыр. Барлық мектеп ішілік құжаттар екі тілде жүргізілуде. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 3060 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 24-12-2014, 18:00 |


Химия сабағында оқытудың әр түрлі әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық ізденістерін, өз бетінше жұмыс істеу белсенділіктерін арттыру барысында теориялық білімдерін кеңейтіп, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Елімізде болып жатқан саяси-әлеуметтік, мәдени-этникалық, политехникалық білім берудегі өзгерістер халыққа білім беру мен тәрбие ісінің мазмұнын түбегейлі өзгертуді қажет етіп отыр. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 8449 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 24-12-2014, 17:17 |


Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында Білім беру жүйесінің басты мақсаты ұлттық және   адамзаттық мәдени құндылықтар негізінде жеке тұлғаның қалыптасуына қажетті жағдай жасау керектігі көрсетілген. Мектепте жүргізілетін технология пәні - жеке адамның дамып жетілуіндегі еңбектің негізгі құралы бола тұра, еңбек ету арқылы өз қабілетін,  ата-бабасының ұлттық дәстүрлері мен өнерін одан әрі дамытуға, жалғастыруға бағытталған пән. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 5697 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 14-12-2014, 16:31 |


Ақыл-ойында бұзылуы бар оқушылардың тілі грамматикалық тұрғыдан қарасақ өте қарапайым. Олардың сөзі бір сарынды. Бұндай балалар кең ауқымды сөйлей алмайды, өз ойларын жеткізу үшін керекті сөздер таба алмай  әлек болады. Оқушы күндеріндегі олардың тілдесу мәнері, ақыл-есі дұрыс баланың 3-4 жаста пайдаланатын сөздеріне ұқсайды. Әсіресе, бір жағдайға байланысты ойын білдіргенде, ақыл-есі кембаланың не туралы айтып тұрғанын сол жағдайдан хабардар адам ғана түсінеді. Бұл балалар есімдіктерді көп пайдаланады, кім туралы айтып тұрғанын, оның аты-жөнін атаудың орнына «олар анда кетті» немесе «біз сонда болдық» деп түсініксіз сөйлейді. Сөйлемдегі сөздерді дұрыс байланыстырмайды.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2178 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-12-2014, 11:25 |


Критериалды бағалау-педагогикалық технология ретінде

Қазіргі таңда білім берудің әлеуметтік құрылымы маңызды элементтердің біріне айналып отыр. Дүние жүзінде білімнің ролі артып, әр елдің өзіндік білім беру жүйесі тағайындалған. Қазақстан Республикасындағы үлкен өзгерістердің білім беру саласында қамтылуы маңызды іс-шара болып табылады. Осы орайда білім сапасын арттыру мақсатында критериальдық бағалау жүйесін дамыту маңызды екендігі сөзсіз.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 7803 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-12-2014, 10:48 |


«Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту» Тұжырымдамасында орта білім берудің мақсаты алған білімінің, кәсіби дағдыларының негізінде өмірдің өзгермелі жағдайларында еркін бағдарлай алатын, білімі арқылы өз мүмкіндіктерін іске асыруға, өзін-өзі дамытуға және адамгершілік тұрғыда өзбетінше дұрыс, жауапты шешім қабылдауға қабілетті тұлға қалыптастыру екендігі көрсетілген.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2182 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 27-11-2014, 19:17 |


Оңтүстік Қазақстан облысы

Созақ ауданы

Ақсүмбе ауылы

С. Қожанов атындағы жалпы орта мектебінің

Бастауыш сынып мұғалімі

Бөрқұлақова ботакөз Айтуғанқызы

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 16078 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 22-11-2014, 12:48 |


Құралбаева Гүлнар Ержігітқызы

ОҚО, Шымкент қаласы

«Сәлем» жалпы орта мектебінің қазақ тілі мұғалімі

Қазақ тіл білімінің қалыптасып дамуы, бүгінгі кемел шағына жетіп, биіктерге көтерілуіне көптеген тұлғалар тер төгіп еңбек сіңірді. Олар: Ахмет Байтұсынов, Халел Досмұхамедұлы, Құдайберген Жұбанов, Ісмет Кеңесбаев, Мәулен Балақаев, Кәкен Аханов т.б. Осы тұлғалардың орны айрықша.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 11414 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 18-11-2014, 17:39 |


Бүгінгі таңда жас ұрпақты өз халқының тарихын, тегін, салт-дәстүрін, тілін, білімін, адамзаттық мәдениетті, адами қасиетті мол терең түсінетін шығармашылық тұлға етіп тәрбиелеу өмір талабы, қоғам қажеттілігі.

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті – ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері  негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіптік шың

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 24476 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-11-2014, 02:54 |