|
|
|
Жаңа ақпараттық технологияларды пайдаланудың тиімділігі: - Оқушының өз бетімен жұмыс істеуі; - Уақытын үнемдеуі; - Білім-білік дағдыларын тест тапсырмалары арқылы тексеру; - Қашықтықтан білім алу мүмкіндігінің туындауы; - Қажетті ақпаратты жедел түрде алу мүмкіндігі; - Экономикалық тиімділігі; - Қарапайым көзбен көріп, қолмен ұстап сезіну немесе құлақпен есту мүмкіндіктері болмайтын табиғаттың таңғажайып процестерімен әртүрлі тәжірибе нәтижелерін көріп, сезінуге мүмкіндік береді; - Оқушының ой- өрісін, дүниетанымын кеңейтуге де ықпалы зор. [1] |
Қазіргі таңдағы біздің проблемамыз: оқушылардың компьютерленген заманда аңсары компьютерлердегі түрлі ойын бағдарламасына ауып енжарлыққа салынып, оқуға деген қызығушылығының жойылуы. Оқушылардың сын тұрығысынан ойлауын дамытуда, олардың тақырып бойынша тапсырмаларды орындауда танымдылық қызығушылықтары мен белсендіктері артады. Ж.Қараевтың “УӘЖ” технологиясы бойынша оқушыларды деңгейлеп оқытып, нәтижелі білім беруге болады. Н.А.Оразахынованың “Сатылай кешенді талдай оқыту” технологиясының да маңызы өте зор. Қорытындылай келгенде, оқу –тәрбие үдерісіне оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді енгізу жеке тұлғаның шығармашылығына жол ашады. Осыған байланысты әр мұғалім шәкірт жүрегіне жолтабарлық, пәніне қызықтырарлық ең тиімді әдістері іздейді. Өйткені оқушыдан терең білімділікті, ұтымдылық ізденімпаздылықты талап ету үшін мұғалімнің өзі сол қасиеттердің үлгісі боларлық дәрежеде болуы тиіс деп санаймын. |
|
|
|
|
Кембридж бағдарламасының модульдері: 1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 2.Сыни тұрғыдан ойлауға үйретудің 3.Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. 4.Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану 5.Талантты және дарынды балаларды оқыту 6.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу 7.Оқытуды басқару мен көшбасшылық |