"Ұстазы жақсының ұстамы жақсы" дегенді үнемі есте сақтау қажет.Осы тұрғыда ауыл мектебінің мұғалімі қандай болуы дегенге келетін болсақ.Меніңше мұғалім қызметінің өзіндік ерекшеліктері бар.Жеке тұлға ерекшеліктердің, өмірдегі тұрмыстық жағдайдың, отбасындағы қарым-қатынастық әрбір балаға және отбасына жеке тұрғыда қарауға мүмкіндік береді.
Статьи / Ұстаздарға |
Көрсетілім: 2789 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 21-01-2015, 18:23
|
Пікірлер (0)
|
Тізбектелген сабақтарымыз аяқталған соң талдау жүргіздім. Бақылау нәтижесі бойынша оқушыларымыздың өзгергенін байқадым. А деңгейіндегі оқушымның тапсырмаға деген ынтасы өте жақсы, кез келген уақытта өзін сенімді сезінеді. Әр кез алдыңғы орында, шапшаң жылдам қозғалады, диалогті оқытуда топтағы достарымен жақсы тіл табысады. Тобын алға алып шығуға талпыныс жасап отырады, жинақы, сабырлық сақтай отырып, |
Анасы ең алдымен әжесімен сөйлесіп, шындығында мәселе қалай болғанын, баланың қай дәрежеде кінәлі екенін анықтау керек. Баланың сеніміне қайтадан ие болуы үшін, Қанатпен ашық сөйлескені жөн. Егер мүмкіндік болып жатса, ұлын секцияға жібергені дұрыс. Егер ондай мүмкіндік болмай жатса, оған түсіндіріп айтып, оған айналысатын басқа бірдеңе қарастырғаны жөн. Ал әжесі немересіне қатысты мәселеде ұстамдылық танытуы керек-ақ. |
Жүріс барысы: Жүргізуші қолын допты алып, қатысушылардың біреуін таңдап, оған оқыған әдебиеттер бойынша қай әдеби кейіпкерге ұқсайтынын айтады. Мысалы: «Айнұр, менің ойымша сен «Менің атым-қожа» повесіндегі Жанарға ұқсайсың». Қатысушы допты қағып алып, оны басқа қатысушыға осы ретпен лақтырады. Топ мүшелері өздеріне айтыған сөздерді естеріне сақтап тұрулары керек. Өзіне айтылған теңеулер туралы өз пікірін білдіруге болады. |
Қазақ халқы әрқашан абыз ақсақалдарының ақылына жүгініп, батасын ырым тұтып, елін, жерін қорғаған батыр ұлдарын, елін басқарған әділ төре билері мен хандарының ерлігін бағалап, қадірлеуі әр кезеңдер де ұлттық поэзиямыздан үнемі көрініс тауып отырған. Қазақ поэзиясындағы ерлер образының сомдалуы арғы замандардан басталады. Оған дәлел ретінде ұшан теңіз ауыз әдебиетіндегі эпостық жырлардан бастап, халық әдебиетіндегі түрлі жанрлардағы мол мұрамызды мысал келтіруге болады. |
ұл технологиялар теориялық тұрғыдан дәлелденіп, тәжірибеде жақсы нәтиже көрсетіп жүр. Әрбір технология өзіндегі жаңа әдіс – тәсілдермен ерекшеленеді. Жаңа технологияны жүзеге асыруда мұғалім белсенділігі, шығармашылық ізденіс, өз мамандығына деген сүйіспеншілігі, шәкірттердің бағалауы ерекше орын алады. Сондықтан таңдап алған проблемалық тақырыбым «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту. » |
Жақсылыққа бастайтын сара жол – білім. «Надан жұрттың күні – қараң, келешегі тұман»,- деп, М.Дулатов айтқандай, егеменді ел тірегі - білімді ұрпақ қолында. Оқушыға белгілі бір дәрежеде білім берумен қатар оқуға, үйренуге деген ықыласын, сабақ барысында шәкірттің білімге құштарлығын арттыру, өздігінен ойлау қабілетін жандандыру, еңбек етуге баулу, оқушы бойына жауапкершілік сезімін қалыптастыру – біздің міндетіміз. |
Балалардың өсуіне және тәрбиелеу міндеттерінің күрделенуіне қарай ата – аналармен өткізілетін әңгіме тақырыптары да өткізіледі.Әңгімелерде зейін, еске ұстау, ойлау, сөйлеу, сондай-ақ табандылық, ұйымшылдық, жинақылық сияқты мінездің белгілерін қалыптастыру мәселелері елеулі орын алуға тиіс. Мұғалімдерге осы мәселелердің психологиялық мәнін ата – аналарға таныстыру, сабақта оқушыларды жетілдіріп, дамыту жөніндегі жұмыстың қалай жүргізілетіндігін, бұл жөнінде ата – аналардың не істей ала алатындығын әңгімелеп беру маңызды. |
Эксперименттік тексеру ретінде өзім сабақ беретін 8«Б», 8«Г» сыныптары алынды. Зерттеу жұмысына өзім эксперимент жүргізген сыныптарымнан 40 оқушы қатысты.Эксперимент жұмысының міндеттері мынадай болатын: оқушылардың жалпы салу есептерін шешу принциптері мен салу әдістерін қолданып салу есептерін шешу дағдыларын, оқушылардың конструктивтік қабілеттілігін, кеңістіктік модельдерді елестету мүмкіндіктерін қалыптастыру және оны дамыту. |
Бастауыш сынып оқушыларының қызығушылын арттыру мақсатында сабақты түрлендіре отырып, оқушылардың өз қабілетін таныта, дамыта, шыңдай түсу бағытында өзім сабақта Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолданамын. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы – сабақ барысында оқушылардың бұрынғы білетінін жаңа біліммен ұштастыра отырып, белгілі бір идеяны қабылдап, оның неге қатысты екенін зерттеп, оларды салыстыра отырып, сол идеяларға қарсы көзқарастармен тепе- теңдікте зерттеуге бағытталған оқыту технологиясы. |
Ұстаздарға |
Ата-аналарға |
Біздің мектеп |
Баяндама |
Эссе |
Оқушыларға |
Конкурс ең үздік шығарма Ең үздік шығарма конкурсына арналған. Шығармаларды осы жерде жазамыз |