Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Страница 31

 Күндіз қаптаған халық нөпірінен  еңсеңді езіп тастайтын қала  түн келсе де түнермей жарық шамдарын жағып, мені тыңдап, тына қалғандай болады. Күндіз мен оны, ал түнде ол мені тыңдайды. Шабытыма шабыт қосып, шарқ ұрғызады. Кейде қиял жетегіне еріп, балконнан әрі асып, ұшып шығып  «қабақтарын түкситкен тау аталарға» қарай бір тартқым келеді. Жарқырай жылы шырай танытып тұрған әсем Алматыны сонда отырып бір көргім келеді.

Статьи / Эссе | Көрсетілім: 15931 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-01-2015, 19:54 |


Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйінін айтып, қорытындылай келсек, «мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім», «мұғалім – дамыту жұмысының көшбасшысы» деген түсініктерді басшылыққа ала отырып, өзімнің Бағдарлама мазмұнына сәйкес өзгере бастағанымды аңғардым. Оқу үдерісіне басқа қырынан келіп, Бағдарламаның түйінді идеяларын енгізу арқылы іс-тәжірибені жетілдіру жұмыстарын одан әрі жалғастыруды қолға аламын. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 4668 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-01-2015, 19:30 |


Жалпы осы оқу курстарында үйренген жеті модульдің ерекшелігі, олардың әрқайсысы оқушы жетістігі үшін, олардың заман талабына сай, бәсекеге қабілетті болуына, сыни тұрғыдан ойлану қабілеттерін қалыптастыруға және ең бастысы оқушыға білім беруге бағытталған. Өткізген сабағымнан өзімнің және оқушыларымның алған әсеріне қарап, бұл модульдер сабақтың айнымас бір бөлігі және оларды қолдану соншалықты қиын емес, керісінше қызықты да тиімді екеніне көзім жетті.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 3929 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 15-01-2015, 15:43 |


  1. Күш деген не?
  2.  Күшті өлшейтін құралдың атауы қандай?
  3.  Күштің пайда болуының себебі?
  4. Күштің өлшем бірлігі?
  5.  Күш түрлері және формулалары қандай?
Статьи / Эссе | Көрсетілім: 5196 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-01-2015, 10:48 |


1.Пойыз жолдағы t уақыттың жартысын 70 км/сағ жылдамдықпен, ал екінші жартысын 30 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Орташа жылдамдығы

A) 40 км/сағ  B) 60 км/сағ    C) 50 км/сағ   D) 42 км/сағ    E) 45км/сағ

2.Материалдық нүкте радиусы 2 м шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалғанда, айналымның  бөлігінде жүретін жолы мен орны ауыстыруы

A) p м, 2 м   B) 2p м, 2 м    C) 2p м, 4 м     D) p м, 2 м         E) p м, 2 м

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 70078 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-01-2015, 10:45 |


1.Тығыздығы  ρ= 1,2 /м 3, қысымы  9 кПа  газдың  молярлық  массасы  4 г/моль. Газдың температурасы неге тең?

2.t1=27 ºС  температурадағы  жабық  ыдыстағы  қысым  60 кПа. t2= -23ºС  температурада қысым қандай  болады?

3.Қысымы  80кПа, көлемі  20л  газ  изобаралық  ұлғаюда  496 кДж  жұмыс  атқарды. Көлемі қандай?

4.Жылу машинасы бір циклде 400 Дж  жылу  шығарып  600 Дж  жұмыс  атқарады. Жылу машинасының  ПӘК-і  неге тең?

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 16216 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-01-2015, 10:41 |


Критериалды бағалау жүйесі бұрынғы бағалауға қарағанда қалыптастырушы және жиынтық бағалаумен ерекшеленеді. Қалыптастырушы бағалау оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған  болса, жиынтық бағалау мақсатты баға  қою және сертификаттау немесе оқытудың алға жылжуын тіркеу үшін оқыту қорытындысын шығару үшін қажет. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 17083 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-01-2015, 10:27 |


At the same time with words of the Arabian and Persian languages Kazakh lexicon, at different stages of its development, includes Teopemu HccKiie eonpochi odyneniiH unocmpannbi also borrowings from Mongolian language. To early borrowings historical Lexicology concerns household words, when two states were the neighbors. The second stage penetration of the Mongolian words into the Kazakh language has taken place in XII century. When Mongolian khanate has won the territory of Kazakhstan and Central Asia.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2983 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-01-2015, 10:25 |


Бұйрық мекеменің немесе оның құрылымдық бөлімшелерінің құрылу, таратылу, қайта ұйымдастырылу; оларға өзгеріс енгізу мақсатында ережелерді, нұсқаулықтарды, қағидаларды бекіту; кәсіпорынның жұмысын ұйымдастыру, қаржыландыру, жоспарлау, есеп беру, жабдықтау, өнімдерді сату және басқа да өндірістік мәселелер, сондай-ақ кадр мәселелері бойынша жұмысқа қабылдау, ауыстыру, босату және т.б. мәселелер бойынша шығарылады. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 6835 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-01-2015, 09:57 |


После того как учащиеся 6 классов на уроках биологии познакомились с основными группами цветковых растений, чтобы придать занятию игровой характер, ученики соответственно желаниям объединились в две группы:  полеводов и садоводов. Я предложила группам разработать маршрут своего пути по географической карте, порекомендовала  список литературы, которую желательно использовать при подготовке к путешествию.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 1932 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-01-2015, 09:08 |


Бөлімдер
Ұстаздарға
Ата-аналарға
Біздің мектеп
Баяндама
Эссе
Оқушыларға
Конкурс ең үздік шығарма
Ең үздік шығарма конкурсына арналған. Шығармаларды осы жерде жазамыз