Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

«Сен де бір кірпіш дүниенің кетігін тап та, бар қалан...»
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 2656 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-02-2015, 13:14 |


үш түрлі деңгейдегі оқушылардың сабаққа қатысуы мен олардың білімдерін өмірде қолдануы
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 3881 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 24-02-2015, 18:44 |


Бүгінгі қоғамның ұстаздар алдына қойып отырған басты міндеті, артар жүгі – сапалы білім берумен қатар жан-жақты дамыған, өзіндік ой-пікірі қалыптасқан, өмірде ойын жүзеге асыра алатын тұлға қалыптастыру. Тұлға қалыптастыруда – оның тәні мен жанын қатар дамыту, танымдық қызығушылығын дамытудың әдіс-тәсілдерін іздеу, анықтау, жүйелеу, қолдану.
1965 жылдан бері қарай жобалау әдісі халықаралық деңгейде қолданыла бастады. Бұл әдіске қайта оралудың басты себебін ғалымдар «мәселені оның дамуында қарастыруға мүмкіндік беретіндігімен» байланыстырады, яғни білім алушылар нақты мәселені шешу үшін әрекет үстінде бірнеше рет теорияға үңіледі, соның нәтижесінде өз ісінің қалай орындалғанын бағалай алады, өз қолдарымен жасалған іс оларға қанағаттанарлық, өзіне сенімділік әкеледі.
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 9681 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 24-02-2015, 11:50 |


Ағылшын мерекелері туралы
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 7913 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 24-02-2015, 10:25 |


Жаңа форматтағы сабақтардың артықшылығын айтып кетейін. Бұрын "3"-тік бағаны құдайыға деп қоятынмын, ал қазір "3"-ті еңбектеніп не үшін алғандығын білетін халге жеткізе алдым.
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 2118 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 24-02-2015, 06:57 |


Үлгерімі төмен оқушыларда дамудың жеке варианттарының көп түрлілігі бар.Олар таным компоненттерінің қалыптасуының әр түрлі деңгейіне байланысты, яғни бұл артта қалудың әр түрлі себептері бар екенін көрсетеді. Оқушылардың негізінен білімді меңгеру үрдісі мына компоненттерден тұрады: қабылдау, түсіну, есте сақтау,қорыту және жүйелеу.Оқу үрдісінде бұл компоненттер өте тығыз байланысты.Оқушы меңгеретін материалдың қиындығына соқтыққанда ғана өз бетінше шешім қабылдап, қорытынды жасай алады.Осыдан кейін ол материалды толық игереді.Қабылдауы баяу оқушылар әрбір сабақ кезінде қажетті көрнекі құралдармен, дидактикалық материалдармен, тарататын және көрсететін көрнекіліктермен қамтамасыз етілуі қажет.
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 5405 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 23-02-2015, 19:00 |


Ағылшын тілінде жүргізілетін жазба жұмыстарының түрлері.
Тілді меңгеруде оқушылар сөздерді,сөз тіркестерін ауызша,жазбаша дұрыс қолданып,ерекше дыбыстарды меңгермейінше ағылшын тілінде дұрыс сөйлеу,сауатты жазу мүмкін емес. Сондықтан жазба жұмысын барлық сыныптарда үнемі өткізу тиімді.Оқушының сауаттылығын,белгілі бір тақырыпты меңгеру дәрежесін,сөздік қорын тексеру үшін бес-он минуттық жазба жұмысы өткізіледі.Жалпы орта білім беретін мектептерде төмендегідей диктант түрлерін,жазба жұмыстарын өткізуге болады
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 6123 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-02-2015, 15:32 |


Мен «Абай жолын» қалай оқыттым?
«Атымды адам қойған соң, қайтып надан болайын?»

Абай Құнанбаев
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 1254 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 20-02-2015, 15:53 |


Қазақстан Республикасының президенті Н.Ә.Назарбаевтың халыққа арнаған жолдауынан кейін жазылған мақала
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 4858 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 20-02-2015, 05:35 |


Мектептегі оқыту үрдісінің негізгі мақсаттары-баланың білімді игеру кезінде ойлау қабілтеін қалыптастыру, сол арқылы таным әрекетін белсендіріп, жан-жақты жеке түлғаны тәрбиелеу.
Оқытудың мақсаты оқуйіыларга білім беру гана емес, сонымен бірге олардың ойлау қабілетін дамыту және белсендіру оқушылардың білімді, дагдыны меңгеру үшін, болашақта танымдық және тәжірибелік іс-әрекетке оқушыларды дайындау қажетті шарт болып табылады.
Әлемді психолого-педагогикалық әдебиеттерде адамның ойлауын дамытатын мәселелерді А.Н.Монтьев, С.П.Рубинштейн, М.В.Занков т.б атақты галымдар теориялақ түргыдан қарастарыган.
Ойлау дегеніміз-ақиқат дүниені өзара барлық байланыс қатынастарымен сәулендіретін, миымызда жалпылай және жанама түрде сөз арқылы бейнеленетін процесс. Балалардың ойлауын дамыту туралы М.Жүмабаевтың сөзімен алсақ: «Ойлау жанның өте бір қиын, терең ісі.
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 2524 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 19-02-2015, 20:38 |