Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
Загрузка...
Загрузка...

Тақырыбы: Қызықты математика
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 1189 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-02-2015, 13:38 |


Тақырыбы: «Математиканы білмесең,дұрыс өмір сүрмейсің»
Мақсаты:
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 1124 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-02-2015, 13:35 |


ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР – БІЛІМ БЕРУДІҢ КІЛТІ
Заманмыз алға жылжыған сайын уақыт талабы күшейіп, білім нәрімен сусындатып отырған шәкірттеріміз білімді, талапты, ойшыл, дарынды тұлға болып қалыптасуы үшін, оқыту үрдісінде жаңа әдіс-тәсілдерді, жаңаша идеяларды қолдана отырып, үздіксіз ізденіспен оқушылардың білімін, таным-талғамын, ой-өрісі мен шығармашылық қабілеттерін дамыту ұстаздар қауымының басты мақсаты болып отыр.
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 2469 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 1-02-2015, 09:17 |


Мамандығым – мақтанышым

Ұстаз...
Осынау сөзді айтқанда көкірегіме жылылық ұялайтын. Ұстаздық мамандыққа деген құмарлық мені бүгінгі мамандығыма алып келген жол болды. Сонау бала кезімнен бастап алғаш қолыма қалам ұстатып, әліппедегі қырық екі әріпті танытқан, мейірім мен шуағын төккен алғашқы мұғалімнің тұлғасына еліктеуші едім. Оны құдіретті күштің иесіндей сезініп, сол мұғалімнің орнында болғым келетін. Оның тұлғасы мен үшін қол жетпес армандай болатын. Енді, міне, араға бірнеше жыл салып, сол құрметті де қасиетті мамандық иесі атандым.

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 7236 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 30-01-2015, 18:12 |


Тәрбие талап қою арқылы да қалыптасады. Ол жеке талап, біркелкі талап, ескерту талабы, қатаң талап, мәжбүр ету сияқты «баспалдақтар» арқылы күрделенеді. Қатаң талап қоя білу, оның орындалуын қадағалап отыру өз нәтижелерін береді. Кейбір мұғалімдер талап қойғыш-ақ , бірақ оның орындалуын қадағаламайды.

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 1430 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 30-01-2015, 17:02 |


Дарынды оқушымен жұмыс жүйесіндегі мұғалім маңызды орын алады. Оқушының болашақтағы мамандығына байланысты, яғни кәсіби тағдыры тек қана жақсы мұғалімге байланысты.
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 6808 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 28-01-2015, 13:44 |


Пәні: Информатика
Класы: 9
Сабақтың тақырыбы: Паскаль тіліндегі жиымдар
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік мақсаты: Кестелік шамалар, алгоритмдегі кестелік шамаларды Паскалда программалау жолы мен әдісдері туралы түсінік қалыптастыру. ARRAY опреторы арқылы программалауды үйрену, пысықтау. Бір және екіөлшемді жиымдар туралы ұғым қалыптастыру;
2. Дамытушылық мақсаты: Программаны математикалық модел құру арқылы сапалы жазу дағдысын қалыптастыру. Жиым элементі, элементті берілген қасиеті бойынша іздеу, сұрыптау туралы түсініктер қалыптастыру. Есептерге программалар жазып компьютерде орындау;
3. Тәрбиелік мақсаты: Программа мәтінін экранға және дәптерге жазудың эстетикасын сақтау.
Сабақтың типі: Түсіндірмелі
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 1898 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 28-01-2015, 09:27 |


Айгөлек байқауы өтті

Герасимовка орта мектебінде шағын орталықтың (миницентр) бүлдіршіндері, даярлық топтарының және бастауыш сынып оқушыларының арасында мектепішілік «Айгөлек» ән – би балалар байқауы өтті.

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 1041 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 27-01-2015, 10:38 |


Мақалада Семей өңірінде жүргізілген дала аймақтары мен сортаң жерлерде өсетін галофит өсімдіктері қарстырылды.

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 1349 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 26-01-2015, 09:59 |


Оқушылардың ғылыми қоғамында жазылатын ғылыми жұмыс қазақ тілі және әдебиеті пән мұғалімдеріне арналған

Секциясы: Қазақ тілі және әдебиеті

Зерттеудің нысаны: Бесік. Бесік жыры.

Зерттеудің мақсаты: Қазақ халқының салт – дәстүрін дәріптеу және бесік жыры — тұрмыс-салт жырларының көне түрінің бірі екендігін көрсету. Бесік жырының сәби тәрбиесіндегі орнын көрсету.

Зерттеу әдісі: Зерттеу, бақылау, іздену, әдебиеттермен жұмыс.

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 2610 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 26-01-2015, 04:39 |


Загрузка...
Загрузка...