Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Кестелерді пішімдеу


Кестелерді пішімдеу
22 сабақ сынып 6 а, б күні:
Сабақтың тақырыбы: Кестелерді пішімдеу
Сабақтың мақсаты: Кестені құжатқа кірістіру жолдарын естерінде жаңғыртады, кестені мәнерлеп әрлеу бұйрықтарының түрлері мен танысу .
Міндеттері: - Блум жүйесі бойынша берілген тапсырмалар арқылы білімді игереді.
Күтілетін нәтиже: Қаламұштың мәнерінің жуандығы мен түсін ажыратады , жасалуын түсінеді, қолдана алады.
Қолданылатын модульдер: АКТ, ОүБ.Сыни тұрғыдан ойлау. Қабілеті және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Стратегиялық іс әрекет: «Блум таксономиясы»,
Дағдылар Мазмұны Оқушы нені білу керек? Оқушыларға берілетін тапсырмалар
Ұйымдастыру Сынып оқушылары мен сәлемдесу. Сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару мақсатында «Киіз үй » жайлы видео көрсету.
- Оқушылар «Киіз үй» жайлы мағлумат алады.
- Балалар мына суретке назар аударайықшы?
-Кім киіз туралы біледі?
-Оған кім кіріп көрді.
Видео «Киіз үй» көрсетіледі.
- Видеода не жайлы айтылды.
- Біз бүгінгі сабақта киіз үй тігеміз. Ол үшін тапсырмалар орындаймыз.
- Мен сендердің алдарына бағалау парақшасын тараптып беремін. Әр тапсырма соңында өздерінді бағалап отыруды ұмытпандар.
- Сонымен қатар алдарында тұрған жұмыс орнынын тіркеу дәптерін толтырыңдар.
Білу
(10 минут)

Бұл категория мәлiметтердi қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын тексеруге бағытталады, мағлұмат пен деректердi еске түсiредi.
•Мәтіндік редактор құжатында кесте кірістіру жолдарын біледі.
сызылған кесетінің бағаны мен жолды біледі.
(есте сақтайды және қайталайды);
•Нақты фактілерді біледі;
-Кесте сызу барысында Microsoft Word терезесінің элементтерін біледі.
Құрылған кестеден ұяшықты өшіріп, қосу үшін қарындашпен өшіргіштің пайдалану керек екендігін түсінеді.
•Сөзбен келтірілген материалды, практикамен ұштасытырып түрлендіреді;
•Жұмыстың орындалу ретін біледі,
•Негізгі ұғымдарды біледі; — Үйге қандай тапсырама берілді кім айтады?
-Кесте сызу үшін қандай программаны қосамыз?
--Кесте сызу барысында Microsoft Word терезесінің қандай элементтерін пайдаланады?
— Кестені құжатқа қандай тәсілдермен кірістіруге болады?
-құжатқа 4 бағанды, 5 жолды кесте құрыңдар.




-Кестенің соңына және арасына жолды қалай қосуға болады?
- Неше тәсілі бар?
-4 бағанды, 5 жолды құрылған кестені келесідегідей түрлендіріңдер.





-Shift+Tab меңзерлерінің қызметі қандай?
Барлық сұрақтардың шешімін тапсақ киіз үйдің керегесін құрылады.
Түсіну
(8минут)
Өткен сабақты қорытындылай отырып, жаңа сабақтың тақырыбын жариялау.
Жаңа тақырыптан оқушы нені меңгеруі керек соны хабарлау
Оқушылардың салған кестелерін пайдалана отырып, кестені пішімдеу тәсілдерін сұрақ –жауап арқылы өз-беттерінше түсінуге мүмкіндік жасау.
-Кестені пішімдеу үшін құрал саймандар тақтасының меню жолын біледі,
-Кестенің әр бір сызықтарын әрлеу үшін сызық түрлерін және түсті баптау жолдарын пайдалануды біледі,
-
Керегенің есігін қою үшін біз бүгін осы салынған кестені әр түрлі сызықтармен, бояулармен пішімдеуміз керек. Сонда ғана керегенің есігі қойылады. Оқулықтағы 165 беттегі кесмтені пішімдеу тақырыбын дәптерімізге жазыңдар.
- Қалай ойлайсыңдар кестенің сызықтарын қалындатып, сызықтарды әртүрлі бояулармен өңдеуге болады ма?
-Ол үшін қай меню жолын пайдаланумыз керек.?
-Осы жерден қай батырмалар бізге керек деп ойлайсыңдар?
- Енді сендер жаңағы кестелеріңді өз қалауларын бойынша пішімдеңдер?





Енді біз керегенің есігін орнатамыз. Келесі шаңырағын көтеруіміз керек.
Қолдану
Оқулықтағы 162 беттегі тәжірбиелік тапсырманың «а» деңгейін орындаумыз керек. Уақыт 7 мин
Сыныптағы көшбасшы деген оқушыларға в және с деңгейнің тапсырамалры беріледі. -Оқушылар теорияны практикамен ұштастыра отырып, тәжірбиелік тапсырмаларды орындайды.;
— Оқушылар тапсыраманы орындау барысында жұмыстың ең ыңғалы жолдарын дұрыс қолданатындығын көрсетеді. Ол үшін ......
Оқулықтан 162 -164 беттердегі деңгейлік тапсырмаларды оқушылардың қабілеттеріне қарай үлестіру.

Осы тапсырмадан кейін шаңырақ көтердік. Келесі тапсырманың қорытындысы шықса шаңырақтың уықтарын шаншимыз.
Сергіту сәті Кесте тақырыбына байланысты жұмбақ жасырып оқушының логикасын дамыту. Практкалық жұмыстан кейін оқушылар жұмбақ жасыра отырып, с Тұрады ол жолдармен бағандардан,
Және тұрар ұяшықтар ағымынан.
Кәне ойланып көрейік ол не екен,
Баған менен жолдарды қиылыстырған.
(Кесте)
Кестенің бір негізгі элементі,
Көлденең ұяшық құру қызметі.
Ұяшық емес, баған емес ол не екен?
Кестенің негізгі болған қызметі.
(жол)
Тіктөртбұрышқа ұқсайды,
Елемей кетуге болмайды.
Бағанменен жолдардың қиылысы,
Кестеде қай элементті құрайды.
(ұяшық)
Талдау
Туырлық Мәтіндік редакторда кесте сызу үшін меню жолдарының батырмаларымен қызтеттерін атап көрсетеді.
Қорытынды жасау үшін WordPad пен Microsoft Word-тың айырмашылықтарын Венн диаграмамасы арқылы көрсетеді. -Орындаған практикалық жұмыстарын талдау.
— Тапсырма барысындағы күрделі тұстарын айтады;
— Консруктор мен макет жолындағы кестенің батырмаларының атқаратын қызметтерін ажыратады. --- Балалар енді біз үйдің туырлығын жабу үшін пішімдеген кестемізге талдау жүргізейік.
----Тапсырманы орындау барысында қандай қиыншылықтар болды?
-Кестедегі керек емес сызықтарды қалай алып тастадыңдар?
-Кестені қалай көрінбейтін етуге болады?
-Балалар біз 5 сыныпта қандай мәтіндік редакторды өтіп едік. Осы екі редактордың айырмашылқтары мен ұқсастыұтарын екеуіне тән ортақ қасиетін қарастырайықшы.
Венн диаграммасы
-Жарайды олай болса үйіміздің туырлығын жауайық. Енді бізде түндік пен үзігі қалды ол үшін біз өзіңді тексер тест тапсырмасын орындаймыз

Жинақтау
Бүгінгі өткен тақырыптан алған білімдерін қортыныдылау үшін үшін тест тапсырмасын орындату.
— Кестені әрлеу жолақтарын;
— Қаламұшытң мәнері мен жуандығын;
— Кесте ұяшығының құйып бояу батырмасы;
- Шекаралар бұйрығының орындалуы; Оқулықтағы 164-165 беттегі тест тапсырмасын орындайды.
Тест қорытындысы : 5 сұрақ жуап берсен-5
4 сұрақ жуап берсен-4
3 сұрақ жуап берсен-3
2 сұрақ жуап берсен-2

Бағалау
Пікірмен таныстыру және оны дәлелдеу, ақпарат бойынша қорытынды жасау және жұмыс сапасын бағалау.Оқу материалының маңызын анықтау, ол туралы өзіндік пікір келтіру, ойын білдіру. Бұл деңгей алдыңғы категориялардың оқу нәтижелеріне қол жеткізуді меңзейді. — Әр кезеңдегі тапсырмаларды бесбұрыш, үшбұрыш, төртбұрыш, ***** бағалайды;
— Әр тапсырманың соңында жауап беруіне байланысты көңіл күйін білдіру мақсатында өзіне ұнаған смайликти белгілеп отыру;
— Жинаған фигураларына байланысты өздерін-өздері бағалаумен қатар берілген тапсырмаларды орындау барысында оқушы деңгейінің қай тұста екендігін бақылау; бағалау критериясы

Өздеріңді бағалап отырған парақшаларыңдағы фигураларды санап өздеріңді бағалаңдарда күнделіктеріне бағаларыңды қойындар.
4 бесбұрыш және 2 төртбұрыш, болса ----5 деген баға
2 бесбұрыш және қалғаны үшбұрыш пен төрбұрыш болса------4 баға
2төрбұрыш және қалғандары үшбұрыш болса -----3 деген баға
Міне балалар біз киіз үйдің үзігін жаптық. Енді не қалды деп ойлайсыңдар.
Ол үшін бүгінгі сабақ жайлы оз пікірлерінді қалдырыңдар сонда ған үйдің түндігін жабылады ашқан кезде шаңырақтың не байқалады. Соны табамыз.
Рефлекция
Сабақтың өту жайлы Түнтікті ашсақ шаңырақтан көк аспанды көреміз. Балалар әр қашан аспанмыз ашық, көктуымыз желбірей берсін деп сабағымзды аяқтаймыз.

Маған сабақ ұнады Маған сабақ ұнамады Маған бәрібір Тапсырмалардың барлығын орындап үлгердім. Апай сіз қаталсыз



Cабаққа қатысқан мұғалімдердің пікірі:
Аты жөніңіз_________________________
Маған сабақ ұнады Маған сабақ ұнамады Маған бәрібір Оқушылар теорияны практикамен ұштастырып, тапсырманы компьютерде орындап үлгеріп отырды Апай сіз қаталсыз



Сіздің пікіріңіз____________________________________________________________
__________________________________________________________________
Келесі оқылым Бүгінгі өткен тақырыптан түсінгенімізді дәптерге жазу. Тақырып соңындағы бақылау сұрақтарға дайындалу.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Кестелер. Кестелер құру. Кестелерді редакциялау
WORD мәтіндік процессоры. Кесте құру
Кесте және диаграмма тұрғызу
MS Word мәтіндік редакторы
Excel кестелік процессоры. Негізгі ұғымдар мен амалдар. Excel-де деректермен жұмыс істеу
Word Pad мәтіндік редакторын іске қосу. Терезе құрамы. Құжат құру, мәтін енгізу, өңдеу, сақтау
Кесте құру Кесте құру, мәлісеттермен толтыру, сақтау, ашу, өңдеу
Ұяшықтарды қосу, өшіру, біріктіру. Word редакторының графикалық мүмкіндіктері
Шым кесте тігу
Кестелер. Кестелерді құру
Бөлім: Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2755 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар