Күтілетін нәтиже: : М.Әуезов шығармалары туралы мағлұмат алады, көңіл-күйлері жақсарады, жинақталып, ізденімпаздығы артады, оқушы өткенді еске түсіру үшін ойлау,есте сақтау қабілеттерін шыңдайды.Сөйлеу дағдысы артады,топпен белсене жұмыс жасайды. Бағалау критерийлері: Критерий бойынша бағалау
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4735 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 29-03-2015, 18:08
|
Пікірлер (0)
|
Сабақтың тақырыбы : «Тіл бірлігі-ел бірлігі» Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Мемлекеттік тілді білу әр адамның парызы жайлы жалпы түсінік беріп, тапсырмалар арқылы жаңа тақырыптың мазмұнын ашу, жаттығулар арқылы сөздік қорын байыту. Дамытушылығы: грамматикалық тапсырмаларды дұрыс сауатты орындау, тыңдаушылардың дүние танымын кеңейту. Тәрбиелігі: қазақша сөздерді дұрыс айтуға, сұрақ қоя білуге, толық жауап беруге тәрбиелеу. Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап Көрнекі құралдар: нақыл сөздер, тіл туралы мақал-мәтелдер, үлестірме материалдар. Сабақтың түрі: сайыс. І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды топтастыру Сабақтың барысы: 1-жүргізуші: Армысыздар құрметті қонақтар, қатысушылар! Бүгін тіл мерекесіне байланысты « Жас қаламгер» үйірмесінің мүшелерімен «Тіл
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4805 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 29-03-2015, 08:22
|
|
А) бірлігі жоқ, адам пайдасына жарамайтын арам құс, екеуі бірігіп ұшпаған, екеуі бірігіп қонбаған. Ә) Жүні жоқ болса да, қанаты бар, адамның пайдасына жарайтын адал құс Б)үстінде жүні жоқ, ұсқыны келіссіз, құстың жаманы осы екен
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 13605 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 27-03-2015, 21:30
|
|
2. Мұхтар Әуезовтың туған жері а) Солтүстік Қазақстан облысында ә) Семей өңірі Шыңғыстау бауырында б) Талдықорған облысы Ақсу ауданы 3. Мұхтарға Абай өлеңдерін жаттатқан кім? а) Әуез ата ә)әжесі б)Барлас
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2538 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 27-03-2015, 21:26
|
|
А) белгілі бір адамның атына,іс – әрекетіне байланысты туады Ә)құрамында бір түйір де шындық болмайды. Б) Тек өлең түрінде айтылады 2.Аңыздардағы Жиренше шешен, Жошы хан, Қорқыт, Асан қайғы қандай адамдар?
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 6261 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 27-03-2015, 21:22
|
|
Табыс критериі: Мақал мен мәтелді ажыратады, тілдік ерекшелігін біледі, өмірде қолдана алады. Әдіс- тәсілдер: Бірлескен жұмыс, өзара бағалау. Ресурстар: Слайдтар, топтық тапсырмалар, стикер, плакат, бояулар
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3907 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 24-03-2015, 07:06
|
|
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4386 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 21-03-2015, 15:16
|
|
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 9751 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 17-03-2015, 06:21
|
|
Бақтығұл сол күннен бастап қандай өмір сүруге мәжбүр болды?
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2720 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 15-03-2015, 19:00
|
|
Сабақтың міндеттері: 1. Өзіндік ой,пікір айта білуге жетелеу,шығармашылық қабілеттерін дамыту; 2.Ойларын еркін жеткізуге, шығармашылығын арттыруға дағдыландыру. 3. Өлең арқылы оқу білімге үндеу,отансүйгіштікке,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу;
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2836 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-03-2015, 15:09
|
|
Бөлімдер