«Бағалау» практикасы. (2 мин) Критерийлер бойынша формативті бағалау Мына дискрипторлар арқылы бағалау ұсынылады. (Қосымша №3) Үй тапсырмасын тексеру – әр дұрыс жауапқа 1 балдан (4 балл), теориялық білімдерін тексеру (5 балл) Қайталау сұрақтары (Блиц-турнир) - 1балл(10балл) Тест жауабы – әр тапсырмаға 1 балдан (10 балл) Практикалық жұмыс (1 деңгей 3 балл, 2 деңгей 4 балл, 3 деңгей 5 балл)– 12 балл Топ басшыларының топ оқушыларын бағалау парағы негізінде оқушыларды бағалау, мұғалімнің көмегімен. Топ басшыларысмайликтер саны арқылы белгіленген дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, оны «5 балдық» жүйеге ауыстырып топ мүшелерін бағалайды.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3302 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 31-03-2015, 17:17
|
Пікірлер (0)
|
2. Мәтінге кескіндерді 3 тәсілмен кірістіруге болады: - Алмастыру буфері арқылы (суретті ашу, қажет фрагментті ерекшелеу, оны алмастыру буферінен мәтінге кірістіру. ) - Суретті файлдан кірістіру (Кірістіру-Кескін); Мәтінмен жұмыс кезінде суретті Paint-те салу (кірістіру – Paint суреті)
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2335 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 30-03-2015, 04:01
|
|
Контекстік мәзір пайда болады 2) Суреттің ерекшеленген фрагментін Ctrl батырмасын басып жылжыту қандай бұйрыққа тең? Көшіру 3) Қандай пернені жібермей ұстап тұрып ”ізі бар” көшірме аламыз? Shift 4) Қандай перненің көмегімен мәтін енгізуге болады? “А“ батырмасының көмегімен
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2707 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 29-03-2015, 07:51
|
|
Әр оқушы қолындағы белгіні көтеріп жауап бере алады.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 1847 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 28-03-2015, 08:53
|
|
Алгоритм орындаушы дегеніміз не? -Алгоритмнің берілу формалары қандай? --алгоритмнің басы мен соңы
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2762 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 27-03-2015, 15:09
|
|
Алгоритм орындаушы дегеніміз не? -Алгоритмнің берілу формалары қандай? --алгоритмнің басы мен соңы
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2386 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 27-03-2015, 15:09
|
|
• Күнтізбелік жоспар. Сабақтың мақсаты: Кестелермен және мәтіндік процессор құралдары арқылы оларды құрудың ережелерімен танысады. Түйінді идеялар: Кестелер, кестелерді құру, кестелерді кірістіру және салу, деректерді енгізу, кестелердің бойымен жылжыту. Оқыту нәтижелері: • Компьютердің даму бағыттарын түсінеді.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2652 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 24-03-2015, 18:21
|
|
Қатысқаны: 10 Сілтеме Оқу жоспары, оқулық, күнтізбелік жоспар. Сабақ тақырыбы Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің буыны. Жалпы мақсаттар Компьютердің даму кезеңдерімен танысады. Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға, топта жұмыс істеуге дағдыланады Түйінді идеялар ЭЕМ буындары және олардың сипаттамасы, дербес компьютердің даму кезеңдері, әр буын компьютерлерінің элементтік базасы.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2722 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 24-03-2015, 18:04
|
|
Пікір алуға, топпен жетекшілік жасауға үйренеді. Сыни ойлауға дағдыланады Тақырыпты жүйелі түсінеді; Өзін және өзгені бағалайды .
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2114 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 16-03-2015, 18:52
|
|
4.Есеп шығаруға керкеті мәліметтер дайындау. 5.Компьютерде есеп шығару және оның нәтижесін іс жүзінде қолдану. Есепті математикалық түрде өрнектеу дегеніміз – есептің берілген мәндерін математикалық таңбаларды қолданып жаза білу және керекті математикалық формулаларды,өрнектерді анықтау.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 7472 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 14-03-2015, 07:18
|
|