Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
Құрметті сайт қолданушылары ұстаздар сайты домендік атауының өзгергенін хабарлайды. Сайттың жаңа домендік атауы www.u-s.kz .
Загрузка...
Загрузка...

ОҚО Ордабасы ауданы
Шұбарсу ауылы
«Ынтымақ» негізгі орта мектебі
Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 7-сынып
Сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Етістіктің райларын қайталау
Сабақтың мақсаты: білімділік: оқушылардан етістіктің райларынан алған теориялық білімдерінің деңгейін бақылау;
дамытушылық: оқушылардың ой-өрісін, танымдық деңгейін дамыту;
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 784 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 18:30 |


Әр топқа тапсырма беру.
1. Бірінші шумақтың суретін салып, өз сөзіңмен түсіндіріп бер.
2. Екінші шумақтың суретін салып, өз сөзіңмен түсіндіріп бер.
3. Үшінші шумақтың суретін салып, өз сөзіңмен түсіндіріп бер.
4. Әр шумақты оқығанда көз алдыңа не елестейді, қандай деректі заттарды көресің? Әр шумақты 4 сөзбен, 4 деректі затпен түсіндір.
5. Өлеңдегі көркемдегіш құралдарды тап.
6. Өлең құрылысын талдау:
• Шумақ;
• Тармақ;
• Бунақ;
• Буын. Талдау
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 3502 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 18:12 |


Мақсаты: Өтілген материалдармен сабақты байланыстыру арқылы дауыссыз дыбыстардың жасалу жолдары туралы толық мағлұмат беру арқылы ойлау қабілеттері, шығармашылығы дамып, сауаттылыққа, талдау жұмыстарын жүргізуге тәрбиелеу.

Оқыту нәтижелері:
Дауыссыз дыбыстардың түрлерін толық меңгеріп, оларды сөйлеу барысында дұрыс қолдану дағдысын жетілдіреді.

Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, түсіндіру
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Көрнекі құралдары:
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 1030 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 18:09 |


Сабақтың мақсаты:
Оқушылардың сөйлем, сөйлем мүшелері, олардың байланыстары туралы білімдерін нығайта отырып, оларды сөйлем ішінен жалаң және жайылма сөйлемді табу арқылы сұрақ қоюға үйрету.
Сөйлем мүшелерін ажырата білуін, сөйлемнің мәнін терең ұғып, мағынасын аша білуге үйрету, оқушылырдың ойлау қабілетін, тілін дамыту.
Әдемі жазуға, мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 818 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 08:50 |


Табиғат
1)Қазақстанның табиғаты өте бай. Ұлан-ғайыр кең өлке..Ауа райы қолайлы, суы мол болғандықтан егіні мол.
Қазақстан жерін шөл мен шөлейт дала, таулар мен теңіздер, көлдер алып жатыр.Тау сілемдерінен айырықша көрініп тұратын Қазақстан тауларына: Іле Алатауы,Алтай,Тарбағатай,Қаратау, Көкшетау,Тянь-Шань таулары жатады.Сондай-ақ Сарыарқа, Мұғаджар, Үстірт қыраттары бар.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 868 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 28-03-2015, 09:20 |


1. Тіл ана тілі атануы үшін не істеуі керек?
А) күнделікті өмірде сирек қолданылуы керек
Ә) күнделікті өмірде ұдайы қолданылуы керек
Б)кейде ғана қолданылуы керек
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 1770 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 27-03-2015, 21:18 |


Мақсаты: Оқушыларға шығыс септігіндегі зат есімдер кімнен? кімдерден? кімнен? неден? нелерден? деген сұраққа жауап беретіндігін, шығыс септігі атау септікке –нан,-нен,-дан,-ден,-тан,-тен жалғаулары жалғанатындығын түсіндіру.Жаттығу жұмыстарын орындаттыру
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 523 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 27-03-2015, 06:19 |


5 сынып. Қазақ тілінен "Менің мектебім" тақырыбына презентация
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2319 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 26-03-2015, 19:12 |


Сабақтың тақырыбы: Менің мектебім. 5 сынып оқушыларына арналған.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 866 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 26-03-2015, 19:02 |


Кіріспе

Мемлекеттік тіліміздің мәртебесі артқан жаңа ғасырда мектеп түлектерін Ұлттық Бірыңғай Тестіге дайындауда көптеген мәселелерге баса назар аударған жөн.
Қазақ тілі бойынша тест орындағанда тіліміздің даму жүйесі мен нормаларының меңгерілу дәрежесі, қоғамдық-әлеуметтік қатынастар жүйесі мен шешендік үрдістегі рөлін қаншалықты меңгергені тексеріледі.
Мектеп бітіруші түлектерді қазақ тілі бойынша Ұлттық Бірыңғай Тестігі дайындауда мектеп оқушылары (5-11 сынып) басты назарға алынуы тиіс, өйткені қазір «Шың», «Оқушы анықтамасы» т.б. оқу құралдары көп-ақ. Ол оқу кітаптары талапкерге өткенді еске түсіруге, түрлі сызбалар арқылы меңгеруге, сондай-ақ жаттығу, тест тапсырмаларымен білімін шыңдауда пайдасы мол. Дегенмен кей ережелерде бірізділік сақталмай, тест жауабында оқулықтағы жауап дұрыс болып шығып жүр.
Мысалы: «Қайталама қос сөздердің жасалу жолдары» аталған кітаптарда 5 түрлі болса, оқулықта 6 түрі болып көрсетіліп, тест жауабында соңғысы дұрыс деп көрсетілген.
Оқушы апелляцияға (қайта қарауға) берген жағдайда да оқулық метериалына жүгінетін болады.
Қазақ тілінің негізгі салалары – Лексика, Фонетика, Сөзжасам, Морфология, Синтаксис, Тыныс белгілері мен Стилистиканың жеке ережелерін бастамас бұрын, Ана тіліміздің қызметі, Әдеби тіл туралы түсінік, Мәтін туралы мәліметтер беріледі.
Ана тіліміздің қызметі:
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 1031 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-03-2015, 12:31 |


Загрузка...
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар
Жаңалықтар