Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
Құрметті сайт қолданушылары ұстаздар сайты домендік атауының өзгергенін хабарлайды. Сайттың жаңа домендік атауы www.u-s.kz .
Загрузка...
Загрузка...

Б.Идеяларын дамытуға көмектесетіндей етіп құру
-“Сіз мысал келтіре аласыз ба?” тапсырманы орындау бары-сында бағдар беру
3.Басқаға бағыттау.
Сұрақты басқа оқушыға қайта бағыттау “Көмектесе алатындар бар ма?”
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 829 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 15:58 |


ҮІ қадам
Логикалық сұрақ
ҮІІ қадам
Кейде дарынды және талантты оқушылар жағымсыз тәртік көрсетуі мүмкін, бұл олардың ерекше қебілеттеріне тікелей байланысты ма?
/Әріптестер сұраққа өз ойларын жеткізеді/
ҮІІІ қадам
Қазақтан шыққан талантты және дарынды балалардың суреттерін көрсетіп, олар жайлы пікірлерін тыңдау. 5 минут
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 1717 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:39 |


Оқу нәтижесі Мұғалімдер бағалау әдістерін сабақтарында интеграциялау қабілетіне ие болады; берілген форматта бағалау өлшемдерін әзірлеуді үйренеді, формативті бағалау дағдыларын меңгереді.
Түйінді идеялар: Өздерінің оқу үдерісіндегі кезеңін анықтау үшін оқушылар және мұғалімдермен пайдаланылатын деректерді сәйкестендіру және үдерісті бағалау; Даму керек бағыттар мен қажетті деңгейге қол жеткізуге қатысты тағайындамалар.
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар, А4 қағаздары, стикер, интерактивтіктақта, флипчарт қағаздары
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 1450 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:13 |


Тaқырыбы: Оқу мeн оқытудaғы жaңa әдіс- тәсілдeр.
Мaқсaты: Кeмбридж Унивeрситeтінің оқыту сaлaсындaғы тәсілдeрін әріптeстeрімe тaрaту. Модуль бойыншa мeңгeргeндeрін өзінің іс- тәжірибeсіндe қолдaнуғa бaулу.
Коучинг сeссияның міндeті:
- Оқу мeн оқытудaғы жaңa әдіс-тәсілдeрді пaйдaлaнa oтырып, бaрлық тыңдaушылaрдың кeз кeлгeн жaңa мaтeриaлды caнaлы oймeн қaбылдaу, нәтижeciнe жeту.
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 1099 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 19:23 |


1-топ Берілген сурет бойынша қазақ тілінде ертегі құрастырып топта отырған адамдарды түгел қатыстырып сахналық өойылым дайындау. Қазақ тілі пәні мұғалмдері түгел қатысып,»Шалқан»ертегісін қойып шықты.
2-топ Орыс тілі пәні мұғалімдері берілген мәтіннің жалғасын өздері жалғастырып,әдеби кейіпкерді өлімнен құтқарудың жолын қарастырып,сахналады.
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 1064 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 14:43 |


Презентациямен бағалаудың екі аспектісімен таныстыру және ОүБ мен ОБ үғымдарының айырмашылықтары туралы түсініктер беру.
Сонымен қатар, бағалау өлшемдері критерийлер және дескрипторлармен таныстырып өту.
Бұдан кейін, тапсырманы бағалауды қайта бағалау жүргізу үшін топтарға бағалау өлшемдері таратпасы беріледі.
Критерийлер Дескрипторлар Ұпай
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 1109 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 1-04-2015, 04:32 |


Жаңаша бағалау  білім сапасын көтеру кепілі
Коучинг тақырыбы: Жаңаша бағалау – білім сапасын көтеру кепілі

Мақсаты: Бағалаудың мәні, себептері және түрлерімен таныстыру.
Критериалды бағалау туралы түсініктерін кеңейту. Дескриптор
құрудың жолдарын үйрету.

Күтілетін нәтиже: Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалаудың тиімділігін ұғынады. Дескриптор құрудың жолдарын үйренеді.
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 2276 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 16-03-2015, 18:44 |


№ 1 сабақ бойынша қысқа мерзімді жоспар

Сынып: 3 В қазақ тілі пәні
Сабақтың тақырыбы: Хайуанаттар бағында. Емес болымсыздық шылауы.
Сабақтың мақсаты: 1. Емес болымсыздық шылауы туралы білімдерін
қалыптастыру.
2. Мәтінді талдау арқылы сыни ойлауға үйрету.
3. Мәтінді пайдалана отырып ауызша сөйлеуді дамыту.
Табыс критерийлері: 1. Емес болымсыздық шылауы туралы біледі.
2. Сыни ойлауға үйренеді.
3. Мәтінді әңгімелеуге дағдыланады.
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 588 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-03-2015, 08:06 |


Мақсаты: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту үшін жұмыстар жүргізу арқылы ойлау арқылы ойлануға жетелеу.
Күтілетін нәтиже:
1. Әрбір мұғалім жеке қажеттіліктерімен байланысты кедергілерді шешуде кеңес беру әдістемесі бойынша білім алады.
2. Топпен бірлесе отырып берілген тақырып бойынша пікір алмасады, ынтымақтастық атмосфера қалыптасады.
3. Сын тұрғысынан ойлауды оқу үрдісінде қолдануға қол жеткізеді.
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 3308 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 12-03-2015, 05:26 |


Мақсаты: Сыныптарда топтық жұмыстарды ұйымдастыру туралы түсінік беру.
Күтілетін нәтиже:
Мұғалімдер топқа бөлудің жолдарын, топтық жұмыстың ұтымдылығын түсінеді.
Мұғалімдер оқушылардың ынтасын арттыру үшін топтық жұмыстың тиімді екендігін біледі.
Мұғалімдер топтық жұмыста оқушылардың өз бетінше білім алуына жағдай туғызады.
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 2350 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-03-2015, 07:10 |


Загрузка...
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар
Жаңалықтар