Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
Құрметті сайт қолданушылары ұстаздар сайты домендік атауының өзгергенін хабарлайды. Сайттың жаңа домендік атауы www.u-s.kz .
Загрузка...
Загрузка...

Қасымова Әлима Ертайқызы
Жалаңтөс Баһадүр атындағы облыстық спортта дарында балаларға арналған мектеп интернатының математика – физика пәнінің мұғалімі.
Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық прогрессия
Сабақтың мақсаты:
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 962 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 07:21 |


Айнымалылары модуль таңбасының ішінде болатын теңдеулерді шешу үшін мына алгоритмдер қолданылады:
1. Модуль таңбасының ішіндегі өрнектерді нөлге теңестіріп, теңдеулерді шешу;
2. Теңдеудің түбірлерін қолданып, сан түзуін аралықтарға бөлу;
3. Модуль таңбасын ескеріп, әрбір аралықта берілген теңдеуді шешу;
4. Теңдеудің шешімдерінің қарастырылып отырған аралыққа тиісті болатынын тексеру;
5. Тиісті түбірлерді берілген теңдеудің түбірі ретінде алу.
Мысалы: |1-х|=|х+4| теңдеуін шеш.
Шешуі: |х+4|=|(2х+3)+(1-х) |
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 6259 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 20:00 |


Сабақтың барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
1.Сыныпты ұйымдастыру.
2.Сабақты бастау.Топқа бөліну.(2мин) Оқушыларды жұп сандар, тақ сандар, натурал сандар, таңба арқылы топқа бөлемін.Рольдерін анықтаймын.(2мин)Көшбасшыны тағайындау.Топтағы көшбасшыны анықтауға арналған тапқырлық сұрақтар:
1. Натурал сандар деп қандай сандарды айтамыз?
2. Жай бөлшектерге мысал келтір
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 5249 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 19:57 |


І топ а)f(x)=5x3-6x2-3 ә) f(x)=(2x-1)/(4x+3)
б)f(x)=3x-x3. f/(x)≥0 b)f(x)=√(х^4+2х)г)f(x)=4tg3x
ІІ топ а)f(x)=x3-4x2-7 ә)f(x)=(5+x)/(x-2)б)f(x)=x3-3x2;f/(x)>0
b)f(x)=√(2x+) х^2г)f(x)=cos(3-2x)
IV.Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады. (Деңгейлік тапсырма) (екі топқа ортақ)
А. Абсциссасы х=-2 болатын нүктеде y= 〖3x〗^(2 )-7 функцияс
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 921 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 19:46 |


Сабақтың мақсаты: Квадраттық теңсіздіктерді шешу тәсілдерін есеп шығаруда қолдана отырып,теорияны практикамен ұштастыра білуді қалыптастыру
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1192 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 11:53 |


1 сыныпқа арналған математикадан ашық сабақ жоспары "10 санының құрамы" сабақ жоспары мен презентациясы
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 871 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-04-2015, 19:45 |


Кімдердің жауаптары кәміл шықты,
Бүгінгі арулардың сайысында,
Жеңіске жетер нағыз мықты. (қазылар алқасымен таныстыру)
Сәлем берем халқыма,
Сәлем берем жалпыңа,
Сәлемдесу кіреді,
Ата - дәстүр салтына - дегендей сайысымыздың
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1150 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 19:29 |


v2. Ондық бөлшекті натурал санға қалай бөледі?
3. Егер ондық бөлшектің бүтін бөлігі бөлінгіштен аз болса, қалай бөлінеді?
4. Ондық бөлшекті бөлу барысында қалдық қалса не істеу керек?
5. Ондық бөлшекті 10, 100, 1000 .... разряд бірліктеріне бөлуді түсіндір.
6. Берілген жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде қалай жазуға болады?
7. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеді?
8. Ондық бөлшекті разряд бірліктеріне көбейтуді түсіндір.
9. Егер көбейтіндідегі цифрлар сан ға тиісті цифрлар санынан аз болса, көбейтіндідегі үтірді қалай қояды?
10. Ондық бөлшекті ондық бөлшеке қалай көбейтеді?
11. Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен ажырату ға тиісті цифрлар санынан аз болса, не істеу керек?
12. 1,5*3 неге тең?
13. 9,6: 3 неге тең?
14. 52,35*100 неге тең? Оқушылар-ға сұрақтар беріледі.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2254 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 19:26 |


5 сынып
І-нұсқа
900-дің 15%-ін табыңыз:
А)1350 В)6 С)135 Д)75 Е)8
2.Ондық бөлшек түрінде жазыңыз:3/11
А)0,(272) В)0,2(72) С)0,2727272 Д)0,2(7) Е)жауабы жоқ
3.Табыңдар:ЕКОЕ(42,24)?
А)84 В)168 С)212 Д)146 Е)48
4.Дүкенге 221 кг алма және 884 кг алмұрт әкелінді. Дүкенге қанша пайыз алмұрт әкелінді?
А)75% В)25% С)20% Д)80 % Е)40%
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1655 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 15:47 |


Сабақтың тақырыбы: Туынды және оның қолданылуы(қайталау сабағы)
Сабақтың мақсаты:Білімділік: Туынды есептеу ережелерін, күрделі функцияның туындыларын, туындының физикалық, геометриялық мағынасын, жанама теңдеуі, тригонометриялық функциялардың туындылары туралы алған білімдерін тереңдету.
Тәрбиелік:Оқушыларды шапшаңдыққа, ұжымдық жұмыс жүргізу арқылы бірлесіп жұмыс атқаруға, өзін және басқа оқушыларды бағалай білуге үйрету
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 976 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 15:33 |


Загрузка...
Жаңалықтар