Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептер шешу арқылы білімдерін бекіту.
Дамытушылық: тарау бойынша алған білімдерін практикада пайдалана білу дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: білім, білік дағдыларын дамыта отырып, кәсіби тұрғыда өзіндік ой –пікірі қалыптасқан өзін-өзі дамытуға ұмтылған жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 7174 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 1-04-2015, 04:18 |


Сабақты қорытындылау.
Таңбалары әр түрлі сандарды және таңбалары бірдей сандарды бөлудің ережелерін қайталау.
Үйге тапсырма: 3,4 пар.
Рационал сандарды бөлу.
№ 558 – 559 есептер.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 4105 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 1-04-2015, 04:14 |


Мақсаты: 1. 3 санын қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру. Кестелік қосу мен азайтуды орындауға машықтандыру.
2. Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, ауызша есептеу дағдыларын, ойын арқылы логикалық ой-өрісін дамыту.
3. Оқушыларды тазалыққа, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Түрі: аралас сабақ
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру.
Көрнекілігі: кеспе сандар.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2515 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 20:05 |


Тақтадағы сұрақтар бойынша сабақтан алған әсерін жазып, плакатқа іледі.
2мин Алынған балл бойынша бағалау Топбасшы тобындағы оқушылардың бағаларын бағалау парағына апарып жапсырады.
1 мин Үйге тапсырма:№1127
1.Тақырып бойынша сұрақтар топтамасын жасау
Мұғалімнің тапсырмасын күнделіктеріне жазып, түсінбегендерін сұрайды.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2487 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 18:57 |


Шахмат ерте замандардан келе жатқан көне ойындардың бірі. Ол туралы көптеген аңыздар бар. Бүгінгі сабағымызға тікелей қатысы бар осы аңыздардың бірі бойынша оқушылардың көмегімен дайындалған театрландырылған көріністерді тамашалай отырып, жаңа сабақты баяндауға кірісейік.
Қатысушылар:
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2400 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 15:19 |


3.Зейінділікке,ұқыптылыққа,өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдісі:Сұрақ-жауап, талдау, өзіндік,ынталандыру.
Көрнекілігі: Схема,кестелер,үлестірмелер «Сиқырлы құрақ» ойыны.
Барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Балалар, бүгінгі сабақта сендерге табыс тілеймін.
2.Үй тапсырмасын тексеру № 4 2-ге көбейту және бөлу кестесін пысықтау.Ауызша жұмыс.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 5259 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 08:45 |


Өздік жұмыс: №8 Дымбілмес есептерді дұрыс шығарды ма, тексеріп көр.
ҮІІ. Білімдерін тексеру. Шығармашылық тапсырма орындау.
Әр деңгейдегі қосымша жаттығулар.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 4034 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 29-03-2015, 18:51 |


Сабақтың тақырыбы Жалпы мақсаты Күтілетін нәтиже
Рационал сандарды бөлу • Рационал сандар туралы ақпарат беру
• Рационал сандарды бөлуді түсіндіру,бекіту,есеп шығару дағдыларын қалыптастыру
• Өз бетімен қорытынды шығарып,ойларын ашық айту
• Топтық жұмыс жасауға тәрбиелеу • Рационал сандар туралы ақпарат алатын болады
• Рационал сандарды бөле алатын болады
• Топпен жұмыс жасауға дағдыланады
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3332 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 28-03-2015, 13:15 |


Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 10 «А»сынып
Сабақтың тақырыбы : Сындық нүктелер, функцияның экстремумдеріне есептер шығару.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3743 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 26-03-2015, 18:32 |


Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 7 «А»сынып
Сабақтың тақырыбы : Жуық шаманың салыстырмалы қателігі.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3164 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 26-03-2015, 18:28 |