Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Анықтама: Санақ басы О нүктесінде қиылысатын өзара перпендикуляр екі координаталық түзу тік бұрышты координаталар жүйесі деп аталады.

Тік бұрышты координаталар жүйесі француз философы және математигі Рене Декарттың құрметіне декарттық координаталар жүйесі деп те аталады.
Анықтама: Тік бұрышты координаталық жүйесі орналасқан жазықтық координаталық жазықтық деп аталады.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 6053 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 14:14 |


−Балалар қонақтар келгенде оларды қалай күтеміз?
−Дұрыс, дастархан жаямыз,тәтті тағамдар береміз. Ендеше балалар, қонақтарымызға кәмпит берейік.
−Балалар қараңдаршы, Айгерімнің кәмпиттері Динараның кәмпиттерінен аз ба көп пе?
−Егер біреуіне аз, біреуіне көп кәмпит берсек қонақтарымыз ренжіп қалады ғой. Ендеше балалар оларға кәмпиттерді теңдей етіп бөліп беруді үйренейік.
Балалар бүгінгі сабақта «теңдей», «сонша» ұғымдарымен танысамыз.
Балаларға бірнеше заттарды бірдей етіп бөлуге үйрете отырып, түсіндіру.
Материалы / Мектептен тыс мекемелер | Көрсетілім: 3526 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:46 |


Аяқтарым қалтырап,қос тай міндім жалтылдақ.
Шапса жубын жазбайды,қолымда екі таяғым. (коньки)

Зырлаймын қардың үстімен,озамын атты кісіден.
Материалы / Мектептен тыс мекемелер | Көрсетілім: 2642 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:43 |


ҮІ қадам
Логикалық сұрақ
ҮІІ қадам
Кейде дарынды және талантты оқушылар жағымсыз тәртік көрсетуі мүмкін, бұл олардың ерекше қебілеттеріне тікелей байланысты ма?
/Әріптестер сұраққа өз ойларын жеткізеді/
ҮІІІ қадам
Қазақтан шыққан талантты және дарынды балалардың суреттерін көрсетіп, олар жайлы пікірлерін тыңдау. 5 минут
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 3963 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:39 |


-«Ата-бабам тарихы –менің тарихым»
-Ие,Біз ата-бабамыздың тарихы ,бастарынан өткен қиын кезеңдері,ел басына күн туғанда өздерінің батырлықтары,ерліктері,еңбектерін аямаған,елі үшін туған бір туар азаматтар туралы осы тараудан оқып жатырмыз . Осындай тарихта ізін қалдырған дана, ұлы адамдарды бүкіл әлем біледі. Мысалы, батырлар, ұлы ақындар, жазушылар, халқын ойлаған жақсылықты жақындатқан халық сүйіктілері.
-Ендеше, бүгінгі сабақта осы жақсы адамдардың бірінің балалық шағының көрінісінен сыр шертеміз.
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 2205 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:32 |


Әжені де ардақтап,
Әдеппен бас иеміз.

Ән: Анашым.

Жансая:Өмірде ана –бақыт,ана-пана,
Өмірді өкендетер ана ана.
Өсірге талай көсем,талай шешен,
Талай ер, талай ақын,талай дана.

Ботагөз:Ана! Ол біздің елде ардақты адам,
Кіші де,үлкен де ардақтаған.
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 4195 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:25 |


3-есеп.Математикалық диктант.
50 саны мен а-ның қосындысы,мұндағы а=9;42.
Сергіту сәті.Қазіргі кезде қайырымдылық акциялары эстафета түрінде кең інен өткізілуде.Біздің мектебімізде 26 қараша күнінде қайырымдылық акциясы өткізілді.
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 5273 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:21 |


Есеп құрастыру,шығару.
Оқу құралдарын қалай ұстау керектігі айтылады.
3-есеп.Математикалық диктант.
50 саны мен а-ның қосындысы,мұндағы а=9;42.
Сергіту сәті.Қазіргі кезде қайырымдылық акциялары эстафета түрінде кең інен өткізілуде.Біздің мектебімізде 26 қараша күнінде қайырымдылық акциясы өткіз
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 2034 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:18 |


«Тыйым сөздер» туралы түсінік:
Слайд 6.Өлеңді тыңдап,қай ақынның шығармасы екенін табу.
(М.Мақатаевтың туған күнімен байланыс)М.Мақатаев туралы айту:
Өлеңін оқыту.Поэзия минуты(Туған жер туралы айту.)
Үйге тапсырма:6-жаттығу. «Туған жер» тақырыбына әңгіме құра.Слайд7
Сабақты қорытындылау,бағалау.
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 2560 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:16 |


Оқу нәтижесі Мұғалімдер бағалау әдістерін сабақтарында интеграциялау қабілетіне ие болады; берілген форматта бағалау өлшемдерін әзірлеуді үйренеді, формативті бағалау дағдыларын меңгереді.
Түйінді идеялар: Өздерінің оқу үдерісіндегі кезеңін анықтау үшін оқушылар және мұғалімдермен пайдаланылатын деректерді сәйкестендіру және үдерісті бағалау; Даму керек бағыттар мен қажетті деңгейге қол жеткізуге қатысты тағайындамалар.
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар, А4 қағаздары, стикер, интерактивтіктақта, флипчарт қағаздары
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер
Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 3767 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:13 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар