Карагандинская обл. Шетского района п.С.Сейфуллина СШ Жарык Учитель по русскому языку и литературы Майкенова Алмагуль Касенхановна
Материалы / Уроки литературы |
Көрсетілім: 2735 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 4-04-2015, 10:23
|
Пікірлер (0)
|
Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4100 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 3-04-2015, 19:45
|
|
2' Интерактивті тақта Қызығушылықты ояту. «Қозғалыс» сөзіне ассоцация құрғызып, сабақтың тақырыбы мен мақсаты ашылады. Оқушылар «Қозғалыс» сөзіне қатысты мәліметтерді тақтаға жазады.
Материалы / Физикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3232 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 3-04-2015, 19:43
|
|
Машина, ұшақ, поезд қозғалыстарының суреттері арқылы 3 топқа бөлу Суреттерді ала отырып, оқушылар өздеріне сәйкес суреттегі қозғалыстардың анықтамасын айта отырып топқа бөлініп отырады. 2' Интерактивті тақта, суреттер Қызығушылықты ояту.
Материалы / Физикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4594 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 3-04-2015, 19:40
|
|
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2583 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 3-04-2015, 19:30
|
|
Топ бойынша жұмыстар жасайды.Балалар тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды. Бекіту 5мин 1.Бүгінгі сабақ несімен ұнады? 2.Ойыңды толық жеткізіп,сабаққа қатыса алдың ба? 3.Кімнің сабаққа қатысуы ұнады?
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5708 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 3-04-2015, 19:28
|
|
Мақсаты: Білімділік:Оқушылардың еліміздегі, өз өлкеміздегі пайдалы қазбалар туралы және оларды өндіру жолдары мен пайдасы туралы білімдерін пысықтау.
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 1865 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 19:43
|
|
Бүгінгі арулардың сайысында, Жеңіске жетер нағыз мықты. (қазылар алқасымен таныстыру) Сәлем берем халқыма, Сәлем берем жалпыңа, Сәлемдесу кіреді, Ата - дәстүр салтына - дегендей сайысымыздың
Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3030 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 19:29
|
|
3. Егер ондық бөлшектің бүтін бөлігі бөлінгіштен аз болса, қалай бөлінеді? 4. Ондық бөлшекті бөлу барысында қалдық қалса не істеу керек? 5. Ондық бөлшекті 10, 100, 1000 .... разряд бірліктеріне бөлуді түсіндір. 6. Берілген жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде қалай жазуға болады? 7. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеді? 8. Ондық бөлшекті разряд бірліктеріне көбейтуді түсіндір. 9. Егер көбейтіндідегі цифрлар сан ға тиісті цифрлар санынан аз болса, көбейтіндідегі үтірді қалай қояды? 10. Ондық бөлшекті ондық бөлшеке қалай көбейтеді? 11. Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен ажырату ға тиісті цифрлар санынан аз болса, не істеу керек? 12. 1,5*3 неге тең? 13. 9,6: 3 неге тең? 14. 52,35*100 неге тең? Оқушылар-ға сұрақтар беріледі.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 6529 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 19:26
|
|
Мaқсaты: Кeмбридж Унивeрситeтінің оқыту сaлaсындaғы тәсілдeрін әріптeстeрімe тaрaту. Модуль бойыншa мeңгeргeндeрін өзінің іс- тәжірибeсіндe қолдaнуғa бaулу. Коучинг сeссияның міндeті: - Оқу мeн оқытудaғы жaңa әдіс-тәсілдeрді пaйдaлaнa oтырып, бaрлық тыңдaушылaрдың кeз кeлгeн жaңa мaтeриaлды caнaлы oймeн қaбылдaу, нәтижeciнe жeту. |
Бөлімдер