Ойлан, тап ойыны Жеке жұмыс Бекіту: 160-жаттығу Талдау:161 –жатт . Шығ. жұмыс: Берілген ет-ді райдың түріне қарай ажырату Жеке, топтық А4па-рағы 25.02.2015 Ашық рай Ашық райдың атқаратын қызметі , жасалу жолдары және түрлі жаттығулармен таныстыру Ашық райдың атқаратын қызметін, жасалу жолдарын, біледі. Топтық жұмыс. Блум таксо-номиясы бойынша тапсырмалар 1.Ет-тің райары дег-з не? 2.бер-н сөйлемдегі райдың түріне қарай ажырат. 3. Сурет бойынша әңгіме құрау. 4. Ата-анамның мамандығы ойтолғау жазу. Ұпай текшелерінің жиынтығына қарай бағалау. 27.02. 2015 Бұйрық рай Бұйрық райдың ережесімен , жіктелу үлгісімен таныстыру. Бұйрық .райдың ережесін біледі. Жіктей алады .Өз беттерімен сөйлем қүрай алады. Көшбасшыны анықтау. Дарынды баламен жұмыс.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4979 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:35
|
Пікірлер (0)
|
Білімділік: Сабақты оқыту барысында студенттерге құрылғылармен жеке танысып, олардың қызметімен жұмыс принциптерін және де орналасу жете түсіндіруге,орнатуға үйрету. Тәрбиелік: Оқушылардың ой еңбегін дағдылауға, өз бетімен жұмыс істеуге, еңбек етуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Дамытушылық: Ойлау шеберлігінің, түйсіктің және естің дамуы; дамыта оқыту негізінде оқушылардың белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4722 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:17
|
|
Басқа халықтардың тарихи-этнографиялық, қоғамдық және әлеуметтік экономикалық мәселелерді оқып үйренуді қалыптастыру. Сөздік қорын байыту. Еркін сөйлеуге баулу. |
Өтілетін орны: спорт кешені. Көрнекіліктері: доптар, шарлар, жалаушалар, спортқа байланысты нақыл сөздер. Жүргізуші: Шынықсан шымыр боласың, Сауығып айдай толасың. Спортты серік ете біл, Жақсы азамат боласың. Женімпаз болу оңай ма, Арман болған талайға. Болмасаң да ұқсап бақ, Жарысқа түсіп қалайда. Құрметті қонақтар, ұстаздар, ата- аналар және де сайысқа қатысушылар бүгінгі «Толағай» отбасылық сайысымызға қош келдіңіздер. Көңілді кешке 1-4 сынып оқушылары мен ата- аналары қатысады. Әр таңды бақытпен атырамыз, Өнерді ой көгінде бақылаңыз, Сайысқа қатысуға енді бірінші отбасыны шақырамыз, екінші отбасыны шақырамыз, үшінші отбасыны шақырамыз, төртінші отбасыны шақырамыз. Жүргізуші: |
|
Білім алып мектепте , Талай пәнді оқимыз . Мұғалімнің айтқанын Зердемізге тоқимыз .
Материалы / Химиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2996 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:03
|
|
Металдар тақырыбын қорытындылау мақсатындағы білім байқауы оқушылар арасында жарыс (топтық жарыс), танымдық тапсырмаларға құрылған сауалнама сұрақтар қою, сұрақ-жауап немесе дидактикалық ойындар арқылы өткізілді. Сынып үш топқа бөлінді.
Материалы / Химиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2354 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:01
|
|
келген емес ... ә) Біз Балқашқа баратын поезды күттік те ол Петропавл поезымен сол күні кешке Алматыға аттанды . 2 топ. а) Торыайғыр тауы желдің екпінді өзегінен бір қырындау тұрады ондағы жел әлдеқайда саябыр келеді .
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3161 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 12:40
|
|
1. Ж. Аймауытов кім? 2. Әңгімедегі әнші есімі? 3. Әмірханның өмірдегі бейнесі кім? 4. Автор әншімен қайда кездесті ? 5. Әнші ән айтуды кімнен үйренді? 6. Әмірхан қандай әнші? 7. Әңгіме кейіпкерлерін ата? 8. Жастар не ұйымдастырды? Оқушылар мұға
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2775 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 12:37
|
|
2. «Өмір сызығы» тренингін ұйымдастыру 3. «Балаға мейірім сыйла» бейнекөрініс көрсету 4. Қуыршақ терапиясы бойынша өздерін таныстыру 5. Топтық жұмыс. Отбасы әнұраны және елтаңбасын бейнелеу 6. Сұрақтар 7. Ситуациялық жағдайлар / көрініс/ 8. «Дүкен» ойыны 9. Қорытынды / жадынама үлестіру, менің түйгенім....... парақша толтыру Барысы : Құрметті ата-аналар ! Бүгінгі «Отбасы өмір өзегі» атты семинар сабаққа қош келдіңіздер. І. Кіріспе. «Отбасы тәрбие бастауы» Отбасы – адамзат бесігін тербеткен баланың бас ұстазы. Әр отбасында ата-ананың орны бөлек. Бала әкеден ақыл, анадан мейірім алады. Әке отбасының асыраушысы, қамқоршысы , тірегі деп білесің, ана отбасының ұйтқысы, жылуы, шуағы. Жақсы ана отбасына берекеәкеліп, жанұясын бақытқа бөлейді. Әке мен шеше – отбасында баланы әлеуметтендіретін басты тұлғалар. Баланы тәрбиелеу үшін әркімнің өз тәжірибесі жетпейді. Басқа адамдардың тәжірибесімен танысу керек деген екен ұлы ақынымыз М.Жұмабаев. Махаббатсыз, мейірімсіз, бақытты, ақкөңіл адам тәрбиелеу мүмкін емес. Жапырақ тамырдан нәр алады. Баланы аман- сау өсіру ата-анаға міндет болса, оны жақсы адам етіп тәрбиелеу де үлкен парыз. ІІ. «Өмір сызығы» тренингі Мақсаты : Бір – бірінің қуанышын бөлісу Шарты : Осы жылда болған қуанышты жағдайларды сурет арқылы жеткізу, әңгімелеу ІІІ. «Балаға мейірім сыйла» бейнекөрініс көрсету - Бұл бейнекөріністен не сезіндіңіздер ?/ Ата-аналар ойларын түйіндейді/ ІY Арт терапиясы бойынша ата-аналар фолгадан қуыршақ жасап өздерін таныстырады: Бұл қуыршақтың есімі........ Отбасы туралы толық мәлімет........ Ұстанымы .......... Y. Топтық жұмыс. Отбасы әнұраны және елтаңбасын бейнелеу / Топтар түсіндіріп қорғайды / YІ. Топтарға сұрақтар үлестіріледі. 1. Ата-ананың бала алдындағы міндеті қандай ? 2.Сіз бала тәрбиесінде қандай қағидаларды ұстанасыз 3.Дені сау,тәрбиелі,өрелі бала өсіру үшін не қажет деп білесіз ? YІІ. Ситуациялық жағдаяттар. Топтар ситуациялық жағдайдан шығу жолдарын көрініс арқылы көрсетеді.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3796 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 12:18
|
|
Бөлімдер