Біздер Қазақстан Республикасында тұрамыз. Біздің туымыз, елтаңбамыз, әнұранымыз бар.Біз тәуелсіз елде тұрамыз.Биыл тәуелсіз ел болғанымызға 23 жыл толады. Мынау алдарыңда тұрған бәйтерек – өмір ағашы. Оның салмағы 300 тонна екен. Ол шыныдан жасалған. Күннің көзі түскенде түсін құбылтып отырады. -Балалар, бәйтерекке алақанын қойып, тілегін айтқан адамның арманы орындалады дейді.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4505 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 12:13
|
Пікірлер (0)
|
Тапсырма 5мин Тақырып қою Әр топ мәтінге өздері тақырып қойып, оны не себепті қойғандарын айтады. Шығармашылық жұмыс 5мин Шығарма идеясын анықтау. Алланың шексіз мейрімі. Стикерге әр оқушы өз түсінігі бойынша шығарманың идеясын жазады.Оны даналық ағашына жапсырады. Бекіту 6мин Кесте Жағымды кейіпкер Жағымсыз кейіпкер Дәлел
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2056 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 12:09
|
|
Шоқан Мысық Талдау Тапсырма 5 Сөздікпен жұмыс Күзек Әбдіре Ықтияр Кітаптан теріп жазу, диалектологиялық сөздік арқылы диалект сөздердің мағынасын түсіндіру. Бекіту 8 Мысық неден қандай мүсіндер жасады? Оларды Шоқан қалай бағалады? Шоқан бойынан қандай қасиеттерді байқадыңдар? «Ә, жарайды, бара ғой, айтпаған жақсы»- деді. Бұл кімнің сөзі? Сұрақ-жауап Қорытынды 5
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 1954 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 12:06
|
|
әдемі болып өсуі үшін, әрі терлемес үшін шашты талдап өріп ұшына шашбау тағады. Шашбау салмақты, шашты шатастырмай төменге тартып тұрады. Шаштың талданып өрілгені «бір-біріне жетсем деп» таласа өседі деген ырым бар.
Материалы / Технологиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3271 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 12:02
|
|
ту, өмірге қызығушылықтарын арттыру және эсте- тикалық талғамдарын жетілдіру. Дамытушылығы: Оқушыларды ұқыптылыққа , техникалық- қауіпсіздік ережелерді сақтауға баулу
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5488 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 11:58
|
|
«Сен маған мен» саған оқушылар бір біріне сұрақ қойып жауап алады Түйіндеу : Стенд, Слайдта жазылған өсиет сөздер кімдікі, мағынаны тұжырымда» әр топтың өкілі пікір білдіреді. «Ынтымақ, бірлігі мықты елді жау да, дау да алмайды» «Ел ебелек емес, ер кебенек емес біз қазақ деген мал баққан елміз, ешкімге соқтықпай жай жатқан елміз,Елімізден құт береке қашпасын деп, жеріміздің шетін жау баспасын деп найзасына жылқының қылын таққан елміз.» «Ер болсаң еліңе пайдаң тисін, батыр болсаң жауыңа найзаң тисін, ер болып еліңе пайдаң тимесе,батыр болып жауыңа найзаң тимесе елден бөлек үйің күйсін»
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2527 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 05:03
|
|
Ақ шляпа – ақпараттар, фактілер келтіреді Қызыл шляпа – ішкі сезім, эмоция арқылы болжамдайды Қара шляпа – логикалық негативті ойларын білдіреді Сары шляпа – логикалық позитивті ойлар айтады Жасыл шляпа – шығармашылық ойлау Көк шляпа – ойлау процесін басқару Ұйымдастырушы, шолу, шешім шығарады
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2637 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 04:59
|
|
Нұсқау: әр қатысушы өз есімінің бірінші әрпіне қарай бойындағы жеке қасиетін қосып айту керек. Мысалы: мен Бақытнұр бақытты қызбын.... II. Өткен сабақта алған білімдерін пысықтау. Өткен сабақтарда сіздер Орталық Қазақстан экономикалық ауданымен таныс болдыңыздар. Толығырақ айтатын болсақ, оның экономикалық - географиялық жағдайы мен табиғат ресурстары, халқы, шаруашылық географиясы, ауыл шаруашылығы мен көлік кешендерімен. Енді сол өткен тақырыпты қорытындылау үшін бірнеше тапсырмаларды орындап жіберейік.Оқушыларды 3 топқа бөліп, әр қайсы топқа сұрақтар береміз.
Материалы / Географиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2751 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 04:46
|
|
Сонымен қатар, бағалау өлшемдері критерийлер және дескрипторлармен таныстырып өту. Бұдан кейін, тапсырманы бағалауды қайта бағалау жүргізу үшін топтарға бағалау өлшемдері таратпасы беріледі. Критерийлер Дескрипторлар Ұпай |
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептер шешу арқылы білімдерін бекіту. Дамытушылық: тарау бойынша алған білімдерін практикада пайдалана білу дағдысын қалыптастыру. Тәрбиелік: білім, білік дағдыларын дамыта отырып, кәсіби тұрғыда өзіндік ой –пікірі қалыптасқан өзін-өзі дамытуға ұмтылған жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 7181 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 04:18
|
|
Бөлімдер