Балаларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір –біріне жүрекше ұсынып жылы лебіздер айтқызу. II.Негізгі бөлім. Дидактикалық ойындар: 1.«Не жетіспейді?» Мақсаты: есте сақтау қабілеттерін дамыту. Барысы: Балаларға экраннан әртүрлі ойыншықтардың суреттерін көрсету.Содан соң балалардың алдарына, көрсетілген суреттердің бір бөлігі жетіспеген түрін тарату. Әр бала суреттерден қай бөлігінің жетіспей тұрғанын табу керек.
Материалы / Сыныптан тыс жұмыс |
Көрсетілім: 17527 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 08:08
|
Пікірлер (0)
|
- Балалар, бүгінгі сабақта осы уақытқа дейінгі өтілген математикалық ұғымдарды қалай меңгергенімізді тексереміз, 3 топқа бөлініп жарысамыз. 3. Таныстыру: І – топ: «Азамат» тобының ұраны: Кел, балалар, ойнайық! Ойнайық та ойлайық, Қандай есеп болса да, Шешпей оны қоймайық!
Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2483 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 08:04
|
|
|
- оқушылардың зат есімді ажыратып, сұрақ бойынша таба алуға көмек көрсету; - сөйлем, мәтін құрау арқылы зат есімдерді талдай білуге үйрету; - жеке, жұпта, топта өзінің ой толғанысын жеткізуге мүмкіндік беру; Күтілетін нәтижелер: - оқушылар зат есімді ажыратып, таба алады; - зат есімді қатыстырып мәтін оқып, эссе жаза алады; - топта жұмыс істеу ережесі сақталады;
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2289 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 7-04-2015, 18:09
|
|
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2478 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 7-04-2015, 18:06
|
|
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2325 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 7-04-2015, 16:30
|
|
3. способствование повышению интереса к творчеству Горького, к романтическим произведениям писателя. |
-оқу үрдісіне жаңалық енгізуде шығармашылықпен қызмет етуге даярлығымның болуы. - енгізілетін жаңалықтардың бағытының дұрыстығына ,тиімді нәтиже әкелетініне сенімді болуым. -белгілі проблеманы шешудегі қолданылатын инновациялық іс-әрекетті толық өзіме қабылдап, оны енгізе білуім. Шығармашылық-жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі. Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық.Мұғалім өз шығармашылығы арқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады.Ал менің мақсатым - оқушыға оқу үрдісін ұйымдастыру барысында шығармашылықтың маңызын
Материалы / Физикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5610 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 7-04-2015, 16:05
|
|
«Жан Ана» оқып келу. 9.Тыныштық сәті. Мұғалім: Көзімізді жұмамыз...,арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...бүгінгі сабақтан түйгендерімізді жүрекке сақтап алайық.
Материалы / Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5882 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 7-04-2015, 10:03
|
|
Ең жақсы постер анықталады. Қорытынды:Ыстық орындық. Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылар белгілі бір пікірмен немесе басқа оқушымен,сұрақты мазмұны жағынан кеңірек қылу үшін, бірге алға шығып сөйлей алады
Материалы / Биологиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3162 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 7-04-2015, 10:00
|
|
Бөлімдер