Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Жылулық шеңбері.
Балаларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір –біріне жүрекше ұсынып жылы лебіздер айтқызу.
II.Негізгі бөлім.
Дидактикалық ойындар:
1.«Не жетіспейді?»
Мақсаты: есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Барысы: Балаларға экраннан әртүрлі ойыншықтардың суреттерін көрсету.Содан соң балалардың алдарына, көрсетілген суреттердің бір бөлігі жетіспеген түрін тарату. Әр бала суреттерден қай бөлігінің жетіспей тұрғанын табу керек.
Материалы / Сыныптан тыс жұмыс | Көрсетілім: 17527 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 08:08 |


2. Сабақтың мақсатын қою.
- Балалар, бүгінгі сабақта осы уақытқа дейінгі өтілген математикалық ұғымдарды қалай меңгергенімізді тексереміз, 3 топқа бөлініп жарысамыз.

3. Таныстыру:
І – топ: «Азамат» тобының ұраны:
Кел, балалар, ойнайық!
Ойнайық та ойлайық,
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық!
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2483 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 08:04 |


Қазіргі уақытта Қазақстанда білім берудің өзіндік ұлттық үлгісі қалыптасуда. Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесі саясатының басты мақсаттарының бірі жан-жақты, жоғары білімді, шығармашылық қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру.
Материалы / Сыныптан тыс жұмыс | Көрсетілім: 2662 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 19:30 |


Сабақтың міндеттері:
- оқушылардың зат есімді ажыратып, сұрақ бойынша таба алуға көмек көрсету;
- сөйлем, мәтін құрау арқылы зат есімдерді талдай білуге үйрету;
- жеке, жұпта, топта өзінің ой толғанысын жеткізуге мүмкіндік беру;
Күтілетін нәтижелер:
- оқушылар зат есімді ажыратып, таба алады;
- зат есімді қатыстырып мәтін оқып, эссе жаза алады;
- топта жұмыс істеу ережесі сақталады;
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2289 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 18:09 |


Көрнекті педагог В. Сухомлинский «Егер балаға қуаныш пен бақыт бере білсек, ол бала солай бола алады», — дейді. Демек, шәкіртке жан-жақты терең білім беріп, оның жүрегіне адамгершіліктің асыл қасиеттерін үздіксіз ұялата білсек, ертеңгі азамат жеке тұлғаның өзіндік көзқарасының қалыптасуына, айналасымен санасуына ықпал етері сөзсіз.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2478 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 18:06 |


О. Бөкей Апамның астауы
Сенен не қалды? Жарық астау ма? Иә, адам өмірі де сол жарық астау секілді қаңсып қалады екен-ау...»деген жолдармен аяқталу себебін ойланайық.
Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 2325 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 16:30 |


А.М.Горький " Песня о Соколе"
2. активизация творческого воображения учащихся, развитие связной устной речи;
3. способствование повышению интереса к творчеству Горького, к романтическим произведениям писателя.
Материалы / Уроки литературы | Көрсетілім: 1775 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 16:17 |


-инновациялық іс-әрекеттің қажеттілігін сезіну.
-оқу үрдісіне жаңалық енгізуде шығармашылықпен қызмет етуге даярлығымның болуы.
- енгізілетін жаңалықтардың бағытының дұрыстығына ,тиімді нәтиже әкелетініне сенімді болуым.
-белгілі проблеманы шешудегі қолданылатын инновациялық іс-әрекетті толық өзіме қабылдап, оны енгізе білуім.
Шығармашылық-жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі.
Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық.Мұғалім өз шығармашылығы
арқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады.Ал менің мақсатым -
оқушыға оқу үрдісін ұйымдастыру барысында шығармашылықтың маңызын
Материалы / Физикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 5610 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 16:05 |


8.Үйге тапсырма.
«Жан Ана» оқып келу.
9.Тыныштық сәті.
Мұғалім: Көзімізді жұмамыз...,арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...бүгінгі сабақтан түйгендерімізді жүрекке сақтап алайық.
Материалы / Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 5882 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 10:03 |


Мәтінді өз беттерімен оқиды. Топ болып ақылдасады,талқылайды, не білетіндері жөнінде постерге жазып, бір оқушы қорғайды. Қалған оқушылар екі жұлдыз бір ұсыныс айту арқылы бағалайды.
Ең жақсы постер анықталады.
Қорытынды:Ыстық орындық.
Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқушылар белгілі бір пікірмен немесе басқа оқушымен,сұрақты мазмұны жағынан кеңірек қылу үшін, бірге алға шығып сөйлей алады
Материалы / Биологиядан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3162 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 10:00 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар