Цель: а) научить выделять грамматический род у имён существи- тельных,различать род имён существительных, употреб- лять нужные окончания мужского,женского и среднего рода;
Материалы / Открытие уроки по русскому языку |
Көрсетілім: 2014 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 7-04-2015, 08:24
|
Пікірлер (0)
|
І. Кіріспе: «Шыңғыс пен шындық» ІІ. Негізгі бөлім: 1. «Экстермизм, терроризм» туралы таныстырылым арқылы оқушылармен осы теріс бағыттар туралы пікіралмасу: Экстремизм деген не? Қоғамға тигізер әсері қандай? 2. Залдағы көрермендермен сұрақ-жауап |
Талантты және дарынды балаларды оқыту модулі бойынша сыныптағы талантты және дарынды балаларды айқындап, оларға ғылыми жұмыстар жазуға бағыт-бағдар беремін.
Материалы / Химиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2996 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 6-04-2015, 18:40
|
|
- Оның графи-гін салуды біледі. Джексо тә-сілін қол-дану арқы-лы осы кезге де-йінгі алған білімдерінжинақтап бағалау. Джексо әдісі арқы-лы топтық бағалау жүргізу. Кеспе қағаз-дары, оқулық, формулалар, сызғыш,қаламтранспортир, ноутбук, элек-тронды оқу-лық.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3341 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 6-04-2015, 18:36
|
|
- Не іздедің? – деп сұрайды қария. - Сіздің аман – саулығыңызды және қандай да бір көмегім керек пе? – деп сұрайын деп келдім... Сол кезде ұстаз жас жігітті шәкірттікке алады.
Материалы / Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3982 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 6-04-2015, 18:14
|
|
22 қыркүйек – Қазақстан Республикасы халықтарының тілдер мерекесі. Ең алдымен бұл – барша елге ортақ жалпы халықтық мереке, барлық ұлт өкілдеріне көрсетілген құрмет. Осыған орай «Ана тілің арың бұл» атты әдептілік сабағын өткізуді жөн көрдім. Іс - шара мақсаты: Оқушылардың тіл туралы білімдерін жетілдіру, өз ана тілінің қадір- қасиетін біліп, тілдің көркемдігін сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өміріндегі маңызын ұғуға үйрету. Тіл мәдениетін сақтай білуге, ана тіліне деген сүйіспеншілігін, ынтасын арттыру, ана тілін құрметтеуге баулу.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2699 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 6-04-2015, 14:33
|
|
|
D:=length(S); Writeln(D); үзіндісінде қандай жауап шығады? 11. S:=’Конфигурация’; S:=Copy(S,4,6); Writeln (S); үзіндісінде қандай жауап шығады? 12. А жолы “ПЕРНЕТАҚТА”-ға тең. А) copy(А,6,5); В) copy(А,7,1)+ copy(А,9,2) мәндерін табу керек. 13. А жолы «ПРИНТЕР» сөзі берілген. Функцияларды пайдаланып, төмендегі тапсырмаларды орындау керек. А) Сөздің ұзындығын табу. В) Сөзден «ПРИНТ» сөзін кесіп алу.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 10430 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 6-04-2015, 14:23
|
|
Ученики отвечают, что они разделились таким образом, потому что изучили два вида сложных предложений: сложносочинен -ные и сложноподчинен -ные. Учащиеся отвечают , что темой нашего урока будет: «Союзные сложные предложения», а цель - повторение изученного о ССП и
Материалы / Открытие уроки по русскому языку |
Көрсетілім: 2539 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 6-04-2015, 14:19
|
|
2. Әр топ өздері таңдап алған әріптеріне сәйкес топ аттарын қою керек, кейін сол таңдаған тақырыптарына сәкес топ белгісн салу. (берілген уақыт 3 минут 1) А 2. К. 3. М. 4. С. 5. Г. 6. Т 3. Топ мүшелеріне берілген белгі уақыт аяқталғанша біз ортаға _______________ әнімен ____ сынып оқушысы _________________ шақырамыз. Рахмет, ендіше біз өз топтарына қайтып келейік өз топтарымен және топ белгісімен таныстырсын.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3036 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 6-04-2015, 14:16
|
|
Бөлімдер