Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Тема урока: Род имён существительных

Цель: а) научить выделять грамматический род у имён существи-
тельных,различать род имён существительных, употреб-
лять нужные окончания мужского,женского и среднего
рода;
Материалы / Открытие уроки по русскому языку | Көрсетілім: 2014 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 08:24 |


Тәрбие сағатының жоспары:
І. Кіріспе: «Шыңғыс пен шындық»
ІІ. Негізгі бөлім:
1. «Экстермизм, терроризм» туралы таныстырылым арқылы оқушылармен осы теріс бағыттар туралы пікіралмасу: Экстремизм деген не? Қоғамға тигізер әсері қандай?
2. Залдағы көрермендермен сұрақ-жауап
Материалы / Тәрбие сағаты | Көрсетілім: 14592 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 20:09 |


Оқушының сандық сауаттылығын арттыру мақсатында АКТ модулі бойынша интербелсенді тақтадан слайдтар, тесттер, интернеттен алынған материалдарды беріп отырамын.
Талантты және дарынды балаларды оқыту модулі бойынша сыныптағы талантты және дарынды балаларды айқындап, оларға ғылыми жұмыстар жазуға бағыт-бағдар беремін.
Материалы / Химиядан ашық сабақтар | Көрсетілім: 2996 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 18:40 |


Функциясының графигін салуды дамыту. Маршрут кар-тасы, блум таксаномиясы, жұптық және топтық жұ-мыс, бағдар-шам көздері бойынша оқы-туды және оқуды бағалау. Кіріспе мен тұсаукесер кезеңінде оқытудың жаңа тәсілдері, сыни тұрғыдан ойлауды үйрету;АКТ қолдану; оқыту мен оқудағы көшбасшылық;Негізгі бөлімде жас ерекшеліктеріне сәй-кес оқыту; дарынды және талантты балаларды оқыту; Қорытынды кезе-ңінде оқыту үшін және оқуды бағалау. - Осы функция туралы біледі;
- Оның графи-гін салуды біледі. Джексо тә-сілін қол-дану арқы-лы осы кезге де-йінгі алған білімдерінжинақтап бағалау. Джексо әдісі арқы-лы топтық бағалау жүргізу. Кеспе қағаз-дары, оқулық, формулалар, сызғыш,қаламтранспортир, ноутбук, элек-тронды оқу-лық.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3341 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 18:36 |


Иә, ешкім сені жеңе алмайтын болады, өйткені ешкіммен егеспейсің. Жігіт кетіп қалады. Бірақ бірнеше жыл өтіп, ұстазға қайтып келеді.
- Не іздедің? – деп сұрайды қария.
- Сіздің аман – саулығыңызды және қандай да бір көмегім керек пе? – деп сұрайын деп келдім...
Сол кезде ұстаз жас жігітті шәкірттікке алады.
Материалы / Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 3982 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 18:14 |


«Ана тілің – арың бұл» әдептілік сабағы
22 қыркүйек – Қазақстан Республикасы халықтарының тілдер мерекесі. Ең алдымен бұл – барша елге ортақ жалпы халықтық мереке, барлық ұлт өкілдеріне көрсетілген құрмет. Осыған орай «Ана тілің арың бұл» атты әдептілік сабағын өткізуді жөн көрдім.
Іс - шара мақсаты: Оқушылардың тіл туралы білімдерін жетілдіру, өз ана тілінің қадір- қасиетін біліп, тілдің көркемдігін сезініп, сөз құдіретін түсініп, оның адам өміріндегі маңызын ұғуға үйрету. Тіл мәдениетін сақтай білуге, ана тіліне деген сүйіспеншілігін, ынтасын арттыру, ана тілін құрметтеуге баулу.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2699 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 14:33 |


2-жүргізуші: Ғасырлар бойына атадан балаға мұра болып келе жатқан, дәстүрлі Наурыз тойы, бүгін міне, тағы да есігімізді ашып отыр. Ал, халайық! Енді осы ұлыстың ұлы күні ата салтымыз бойынша ортамызға Қызыр баба мен Наурыз қызды шақырайық. Қызыр баба баршамызға ақ тілек, оң батасын берсін!
Материалы / Тәрбие сағаты | Көрсетілім: 3614 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 14:26 |


0. S:=’Сканер’;
D:=length(S);
Writeln(D); үзіндісінде қандай жауап шығады?
11. S:=’Конфигурация’;
S:=Copy(S,4,6);
Writeln (S); үзіндісінде қандай жауап шығады?
12. А жолы “ПЕРНЕТАҚТА”-ға тең.
А) copy(А,6,5);
В) copy(А,7,1)+ copy(А,9,2) мәндерін табу керек.
13. А жолы «ПРИНТЕР» сөзі берілген. Функцияларды пайдаланып, төмендегі тапсырмаларды орындау керек.
А) Сөздің ұзындығын табу.
В) Сөзден «ПРИНТ» сөзін кесіп алу.
Материалы / Информатикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 10430 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 14:23 |


1.Ученики с учителем становятся в круг, говорят друг другу пожелания, разбирают листочки со схемами.

Ученики отвечают, что они разделились
таким образом, потому что изучили два вида сложных предложений: сложносочинен -ные и
сложноподчинен -ные.
Учащиеся отвечают , что темой нашего урока будет: «Союзные сложные предложения», а цель - повторение изученного о ССП и
Материалы / Открытие уроки по русскому языку | Көрсетілім: 2539 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 14:19 |


3) Қорытындылау ( әр топтың қаражатын есептеп қай топ жеңімпаз екенін анықтау)
2. Әр топ өздері таңдап алған әріптеріне сәйкес топ аттарын қою керек, кейін сол таңдаған тақырыптарына сәкес топ белгісн салу. (берілген уақыт 3 минут 1) А 2. К. 3. М. 4. С. 5. Г. 6. Т
3. Топ мүшелеріне берілген белгі уақыт аяқталғанша біз ортаға _______________ әнімен ____ сынып оқушысы _________________ шақырамыз.
Рахмет, ендіше біз өз топтарына қайтып келейік өз топтарымен және топ белгісімен таныстырсын.
Материалы / Математикадан ашық сабақтар | Көрсетілім: 3036 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 14:16 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар