Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
Құрметті сайт қолданушылары ұстаздар сайты домендік атауының өзгергенін хабарлайды. Сайттың жаңа домендік атауы www.u-s.kz .
Загрузка...
Загрузка...

Ойын шарты: Сұрақтар оқылады. Дұрыс жауабын айтса, оқушылар қол шапалақтайды, егер қате оқыса үнсіздік білдіреді.
1.Хан билігінің сақталуы патша үкіметінің өлкені шаруашылық тұрғысынан кең көлемде отарлауына кедергі келтірді. (дұрыс)
2. Қазақстандағы жаңа реформаның басты мақсаты: хан билігін сақтау (бұрыс)
3.1822 жылы Сібір қырғыздары туралы жарғыны жасаған Сперанский (дұрыс)
4.Округтерді аға сұлтандар басқарды (дұрыс)
5. болыстарды ауыл старшындары басқарды (бұрыс)
6.Ауыл старшындарын көшпелілердің өзі сайлады (дұрыс)
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1016 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 14:36 |


Мұғалімнің аты-жөні: Какмидолданова Динара Елеуовна
Еңбек өтілі:12 жыл
Жұмыс орны: Талдыкорған қаласы, ДБААЛ №24
Қызметі: Тарих пәнінің мұғалімі
Категория: І санатты
Шеберлік сыныбының ЖОСПАРЫ:
 ТАҚЫРЫБЫ: Сындарлы оқуды іске асыруда тарих пәні мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету
 САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ: Тәлім алушының іс-әрекеті арқылы сабақты талдау жолдарын айқындау.
 КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
 Сындарлы оқудың не екенін түсінеді
 Сабақты талдау жолдарын айқындайды
 Тәлімгер тәлімгерлік үдерісіне өз тәжірибесін қоса отырып, қандай міндеттерді орындайтынын анықтайды
 Тәлімгер мен тәлім алушының арасындағы кәсіби әңгіменің маңызын бағалайды
 Сабақты критерий құру арқылы талдау жолдарын үйренеді
 МАҚСАТТЫ АУДИТОРИЯ: тарих пәнінің мұғалімдері
 САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ: Ой қозғау, негізгібөлім (мазмұнды ашу), кері байланыс
 ӘДІС-ТӘСІЛДЕР: АКТ, Жұптық және топтық жұмыс, «кәсіби әңгіме» бойынша пікір алмасу, екі жұлдыз, бір тілек
 ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: Интерактивті тақта , презентация, видео материал, постер, стикер, фломастерлер, бағалау карталары
 ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: үлестірмелер

Сабақтың мазмұны:
Жұмыс кезеңдері Кезеңдердің мазмұны Қатысушылардың іс-әрекеті Уақыты Ресурстар

Ұйымдастырубөлімі
Мақсаты:
Қатысушылардың қызығушылығын ояту, оларды жағымды, позитивті көңіл-күймен сабақты бастауға итермелеу

Әдістері:
Ой қозғау,
пікірлесу, әңгімелесу, белсенділігін арттыру, қызықтыру,
жайлы қарым-қатынас орнату. Мұғалімнің сәлемдесуі.
Жайлы атмосфералық ахуал қалыптастыру.

Топтарға бөлу.

Миға шабуыл:
Коуч сұрақтары:
1)Талдау дегеніміз не екенін білесіз бе?
2)Талдау жасап көрдіңіз бе?
3)Сабақ талдау қажет деп есептейсіздер ме?

Кинодан үзінді көрсетіледі.
(1 серия)
Сұрақтар:
1) Осыдан мұғалім қандай кедергілерге ұшырады?
2) Қандай қателіктер жіберілді?
Кинодан үзінді көрсетіледі.
(2 серия)
Сұрақтар:
1)Сіздердің кеңестеріңізді мұғалім қаншалықты ескерген?

Мен сіздерге кинодан үзіндіні не мақсатта көрсеттім?
Осы айтылған идеялардан, кеңестерден қандай қорытынды жасауға болады?
Мұғалімнің оқыту тәжірибесінде тиімді оқыту үшін не маңызды болып табылады?

Бүгінгі коучинг тен не үйренгілеріңіз келеді.

Қатысушылармен сәлемдесу
Қатысушылар шаттық шеңберін құрайды. Өзін таныстыру үшін есімін айтып, сүйікті ісін іс-қимыл арқылы көрсетеді.
Қатысушылар топтарға бөлінеді (1-3 ке дейін саналып, топты құрады).
Қатысушылар сұрақтардың мағынасын ашады.

Стикерлерге кездескен кедергілерден шығу жолын ұсынып,мұғалімге кеңес береді.
Жазғанын дауыстап оқып, әр қатысушы постерге жапсырады.

Стикерлерге
мұғалімдегі өзгерістерді жазып, іледі.

Қатысушылар бүгінгі коучтың тақырыбы мен мақсаттары туралы ой қозғайды

Тақырыпты ашады.
Мақсатын құрады.
Күтілетін нәтижеге бағытталады.

5мин.

«Моно Лиза» киносынан үзінді
1 серия

Постер
1.«Мұғалімге кеңес»

«Моно Лиза» киносынан үзінді
2 серия

Постер
1.«Мұғалімдегі өзгеріс»

Презентация
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 848 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 13:10 |


Мақсаты : ХV –ХVІІ ғасырлардағы қалалардың жағдайы қандай болды? Сабақтың түрі: Аралас сабақ Күтілетін нәтижелер: А Орта ғасырлық қалалар туралы біледі. В Қазақ қалаларының экономикалық жағынан әлсіреу себептеріне анықтама береді. С Экономикалық дамуында калаларды схемалайды, калаларды ажыратады, жасырын мағынаны көре біледі .
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1101 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 6-04-2015, 08:17 |


5 минут Жаңа сабақты оқыту жоспары.
1. Ғұндар тарихының ерте кезеңі
2. Ғұндар мемлекетінің құрылымы
3. Ғұн тайпаларының бірлестігі
Ресурстар арқылы оқушылар оқиды, танысады.
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 815 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-04-2015, 08:30 |


О:1сызбаны жапсырмалардың көмегімен толтырады
О:2 сөзжұмбақты шеше отырып кілт сөзді табады
О:3 адамның шығу тегі мен қалыптасуы туралы ғалымдардың ой пікірлерін кестеге толтырады

Оқушылар терминдердің мағынасын ашып береді
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1678 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-04-2015, 19:44 |


Орта мерзімдік жоспарды оқу бағдарламасын, күнтізбелік жоспарды басшылыққа алып, зерттеуге алған 7 сынып оқулығы, нұсқаулық, «Бірінші бетпе-бет» кезеңіндегі электронды және қағаз түріндегі ресурстар негізінде құрдым. Сонымен қатар, курс тыңдаушылары lesson stady арқылы жоспарлап, өзара кеңестік.
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 837 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-04-2015, 19:30 |


« Тәуелсіз елдің білімді ұрпақтары» тақырыбы аясында өтетін тарихи танымдық ойынын бастауға рұқсат етіңіздер.
Сан ғасырлар тарихынан кешегі, туған жердің шежіресі өседі. Менің елім Қазақстан – Отаным, болашағы бізбен бірге өседі,- деп ХХІ ғасырдың талантты жастары – екі топтың ойыншыларымен таныстырайық:
І топ – «Бәйтерек» тобы. Топ басшысы – Алиасқар Таңсұлу.
ІІ топ –« Дарын» тобы. Топ басшысы – Көбекова Әсел.
ІІІ. Әділқазылар алқасымен таныстыру
- Қара қылды қақ жарған әділ бағасын беретін әділетті әділқазылармен таныстырайық.
1.
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 758 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-04-2015, 15:44 |


Мәтінді талдап болғаннан кейін бастапқы өз топтарына оралып,түсіндіруге кіріседі
«Сен маған мен» саған оқушылар бір біріне сұрақ қойып жауап алады
Түйіндеу : Стенд, Слайдта жазылған өсиет сөздер кімдікі, мағынаны тұжырымда» әр топтың өкілі пікір білдіреді.
«Ынтымақ, бірлігі мықты елді жау да, дау да алмайды»
«Ел ебелек емес, ер кебенек емес біз қазақ деген мал баққан елміз, ешкімге соқтықпай жай жатқан елміз,Елімізден құт береке қашпасын деп, жеріміздің шетін жау баспасын деп найзасына жылқының қылын таққан елміз.»
«Ер болсаң еліңе пайдаң тисін, батыр болсаң жауыңа найзаң тисін, ер болып еліңе пайдаң тимесе,батыр болып жауыңа найзаң тимесе елден бөлек үйің күйсін»
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 771 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 1-04-2015, 05:03 |


нарықтық қатынастар және ақша
Қорытындылау: Алты ойлау қалпағы “Ақша” Сыни ойлау-жеке пікірлерді ортаға салады.
Ақ шляпа – ақпараттар, фактілер келтіреді
Қызыл шляпа – ішкі сезім, эмоция арқылы болжамдайды
Қара шляпа – логикалық негативті ойларын білдіреді
Сары шляпа – логикалық позитивті ойлар айтады
Жасыл шляпа – шығармашылық ойлау
Көк шляпа – ойлау процесін басқару Ұйымдастырушы, шолу, шешім шығарады
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 812 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 1-04-2015, 04:59 |


Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Голощекин геноциді салдарынан қазақтардың республика аумағынан тыс жерлерге қоныс аударуы туралы түсінік беру.
Тәрбиелік:Ұлтжанды, елін, жерін сүйетін, адамгершілік қасиеттерді бойына жинақтаған иманды батыл тұлға тәрбиелеу.
Дамытушылық:Оқушыларды өзіндік жұмыс жасай білуге, ойлау қабілетін дамытуға, ізденіске дағдыландыруға, салыстыра білуге, баға беру қабілетінің дамыту.
Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 564 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 31-03-2015, 18:43 |


Загрузка...
Жаңалықтар