Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
Загрузка...
Загрузка...
» » «ХV-ХVІІ ғасырлардағы Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық дамуы»

3-04-2015, 19:30
«ХV-ХVІІ ғасырлардағы Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық дамуы»
загрузка...
Жазба

Орта мерзімдік жоспарды оқу бағдарламасын, күнтізбелік жоспарды басшылыққа алып, зерттеуге алған 7 сынып оқулығы, нұсқаулық, «Бірінші бетпе-бет» кезеңіндегі электронды және қағаз түріндегі ресурстар негізінде құрдым. Сонымен қатар, курс тыңдаушылары lesson stady арқылы жоспарлап, өзара кеңестік.
««ХV-ХVІІ ғасырлардағы Қазақ хандығының әлеуметтік-экономикалық дамуы»» тарауына орта мерзімдік жоспарды құруда негізгі міндет тізбектелген төрт сабақта сындарлы оқыту Бағдарламасының жеті модулін ықпалдастыру болып табылады. Жоспарлау көп уақыт алғанымен, сабақ барысындағы әрекеттерді алдын-ала білуге жақсы мүмкіндік береді. Оқушылардың білім деңгейлерін ескере отырып, тапсырмаларды дайындауды, оны қолдану формасын өзгерте аламын деп ойлаймын.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модулін әңгіме-дебат, топтық әңгіме түрлерімен, сұрақ қоюда түрткі болу, сынақтан өткізу, қайта бағыттау техникасын пайдалану арқылы тізбектелген сабақтарымда ықпалдастырамын.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйретуде эссе жазу, «өкіл» әдісі, «айналмалы бекет», «ыстық орындық» стратегиясын жоспарлау нәтижесінде оқушыларды қарсы пікір айтуға, баламалы шешімдерді қабылдауға, жаңаны енгізуге дайын болуға дағдыландыра аламын. Ұтқырлық ерекшелігін ескеріп, жұптарға «Ойлан-Жұптас-бөліс» әдісімен ең жақсы түсініктемені табуға беремін.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша өзара бағалауға «Екі жұлдыз, бір ұсыныс», «сэндвич», «Бағдаршам» тәсілдерін, қол соғып, қолпаштау, ынталандырушы сөздермен сенім білдіру, табыс критерийлерімен өзін-өзі бағалауды, тест арқылы суммативті бағалауды жоспарладым. Бұл арқылы оқушылардың өз оқуын жақсартуды көздедім.
АКТ қолдану модулінде бейнежазба көрсету, интерактивті тақтада карта сызу, жеке компьютерге кесте толтыру, таныстырылым жасау, интерактивті әзірлемелер арқылы оқытуды жетілдіруді мақсат еттім.
Талантты және дарынды балаларды оқыту модулінде деңгейлік тапсырмалар, жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар беріп, маршруттық картамен оқу кедергісін жоюға ұмтыламын. «Нағыз» құзіреттілікті қалыптастыруға арналған рөлдік ойындарды ұйымдастырамын.
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқудың жекелеген теорияларына сүйеніп, оқуға деген қабілеттіліктің өзгеру ықтималдығын ескеремін.
Сабағымда негізгі дереккөздер ретінде интернет ақпараттарын, қосымша әдебиеттерді пайдаланамын.
Загрузка...

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Шешендік өнер туралы түсінік
Орта мерзімді жоспарлау бойынша жазба
Азық-түлік дүкенінде
Әдебиет пәнінен орта мерзімді жоспар 5 – сыныпқа арналған
Мұғалімдердің оқыту мен оқудың табыстылығы
Қазақстанның XVI-XVII ғасырлардағы мәдениеті
Жазба
Орта мерзімді жоспарлау бойынша жазбалары.
9-сынып ұзақ мерзімдік жоспар
Синоним, омоним, антонимнен өткенді қайталау ОМЖ

АвторУразбаева Дилара Кидиргалевна

БҚО, Ақжайық ауданы Первомай ауылы Бітік ОЖББМБ

Бөлім: Материалы / Тарихтан ашық сабақтар | Көрсетілім: 1057 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Загрузка...
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар
Загрузка...