|
|
Теңдеуді шешу (есеп шығару)
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу (есеп шығару)
Мақсаты:
Мұғалім: Мауленгул Табылдыевна Жумагулова
- Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнатады
- Әр оқушының тапсырмаларды біртіндеп орындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке құзыреттілігін дамытады
- Оқушыны өздігінен ізденуге бағыттайды
Оқушы:
- Теңдеуді шешудің алгоритмін, шығару жолдарын біледі, есептер шығаруда қолданады;
- Жеке, топпен жұмыс жасауға дағдыланады, жауапкершілікті сезіне біледі, нәтижеге жетуге ұмтылады, өз бетінше ізденеді, шығармашылығы дамиды;
- Өзін өзі, бірін бірі бағалайды
Сабақтың типі: Білімін жүйелеу сабағы
Сабақ түрі: Білімді бекіту
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Диалог, танымдылық( оқулықпен жұмыс), ынталандыру және себептiк әдiсi (танымдық ойындар), топпен жұмыс, жеке жұмыс, өзін-өзі бағалау
Көрнекілік, құрал – жабдықтар:
Оқулық, интербелсенді тақта, тапсырмалар жазылған түрлі-түсті слайдтар, плакаттар, маркер, стикер, бағалау парағы.
Оқулық: «Математика 6», Авторлары: А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова. Баспасы: Алматы «Мектеп» 2011
Мақсаты |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Педагог іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
Тапсырмалар жүйесі |
Қолданылған модуль |
Бағалау |
Күтілетін нәтиже |
|
1.Ұйымдастыру. . |
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату; Оқушыларды сабаққа дайындау. |
3мин |
І. 1. «Жүректен жүрекке» жылы лебіз білдіру.
|
1.Орындарынан тұрып, бір-біріне сәттілік тілейді.
|
Бағалау парағы
Бағалау парағы; ______ топ
|
ЖЕСОжО АКТ |
формативті |
Сыныпта жағымды атмосфера орнату, топпен жұмыс жасауға дағдыландыру |
Білу |
Тақырыпты дұрыс және жете түсiнгендiктерін анықтау. Қателерін жою. Оқушылардың танымдық әрекеттерін ұйымдастырып, мақсатқа бағыттау |
Жұппен жұмыс 7 мин |
ІІ. Теориялық материалды еске түсіруді ұйымдастырады, оқушыға ой салады. үй жұмысын тексертеді |
Үй тапсырмасын оқу арқылы тексереді, қатесін тақтадағы дұрыс жауаппен салыстырады Өткен сабақтың теориясын қайталайды. Оқушылар сабақтың мақсатын айтады |
Теориялық материалды қайталау. а) ;«Ретін тап» |
АКТ, СТО |
Бір-бірін бағалау
|
Оқушылар пайдаланылған түсініктерді ( теңдеуді шешудің алгоритмін, т.с.с.) біледі, есте сақтай алады. Сын тұрғысынан ойланады |
Түсіну |
Өтілген тақырып бойынша негізгі ұғымдар, қасиеттер, формулаларды еске түсіру |
Диалог, топпен жұмыс 6мин |
Әр тақырыптың мазмұнын ашу үшін топтарға сәйкестендіру тестін ұйымдастырады |
Әр топ мүшелері орындайды, жауаптарын сыныпқа хабарлайды. Қалған топ жауаптың дұрыстығын өздерінікімен салыстыра отырып, тексереді. |
|
СТО, ОБжК |
Топ басшысының бағалауы |
Өтілген тақырып бойынша негізгі ұғымдарды, қасиеттерді, формулаларды біледі |
Қолдану |
Алған білімдерін қолдана білу.
Мазмұнның меңгеруiнiң жете түсiнгендiгiн анықтау |
Оқулықпен жұмыс 12мин |
Алған білімдерін практикада пайдалануды ұйымдастырады. |
Оқушылар қара жәшік ішіндегі затты табады. Сыни тұрғыдан ойланады. Оқулықтағы тапсырманы орындайды |
1. Қара жәшік Мына жәшіктің ішінде не жатқанын табу керек. Бұл затқа үш анықтама беремін. - сөздің өзгермейтін бөлігі; - теңдеудегі орнына қойғанда оны тура теңдікке айналдыратын сан; - өсімдіктің негізгі органдарының бірі? (түбір) Сендер қандай өсімдіктің түбірі екенін анықтау үшін мына теңдеулерді шешулерің керек: оқулықтан №814 (т), 819 (т) 2. Логикалық есептер шығару (Дарынды оқушылар). |
СТО, ОЖЕСОжО, ТжДБО |
Формативті бағалау |
Теориялық материалды есеп шығару үшін қолдана алады |
СЕРГІТУ СӘТІ (2 мин) |
||||||||
Талдау |
Алған білімдерін қолдана білу.
Мазмұнның меңгеруiнiң жете түсiнгендiгiн анықтау
|
Топпен жұмыс 5мин |
Алған білімдерін практикада пайдалануды ұйымдастырады. |
Берілген мәтінді есептен теңдеу құрастырады, оны шешеді. |
1. «Зерде» ойыны. Теңдеу құрастыру,оны шешу 1. Бірінші сан екінші саннан 23-ке артық. Егер осы сандардың қосындысының мәні 81-ге тең болса, онда берілген сандарды табыңдар. 2. Егер бірінші сан екінші саннан 4 есе артық, ал олардың қосындысының мәні 95-ке тең болса, онда берілген сандарды табыңдар. 3. Бірінші сөреде екінші сөреге қарағанда 2 есе кем кітап бар. Егер екінші сөреден біріншісіне 7 кітапты ауыстырса, онда сөредегі кітаптар саны бірдей болады.Әр сөреде қанша кітаптан бар? 4. Көшенің оң жағында сол жағындағы үйлерге қарағанда 17 үй кем. Көшеде барлығы 139 үй бар . Көшенің сол жағында неше үй бар? |
СТО |
|
Мәтіннен теңдеу құрастыра алады (математикалық тілге ауыстыра алады) |
Жинақтау, қорыту
|
Алған білімді қысқаша қорытындылау; сөйлеу қабілеттерін дамыту. |
Диалог, 5мин |
Сұрақ-жауап арқылы оқушының ойын жинақтайды |
Өз жауаптарының жоспар тезисін жасай отырып, өз ойын мәнді жеткізуге тырысады. |
«Ыстық орындық». |
СТО, ОмОЖТ |
Өзін-өзі бағалау |
Сыни тұрғыдан ойлайды. Шығармашылығы дамиды |
Бағалау |
ББД тексеру; кемшіліктерді анықтау және себептерін табу |
5мин |
Сабақтың қорытындысын жасауды және сабақты бағалауды ұйымдастырады. Оқыған материалдың құндылығын бағалауды ұйымдастырады. |
Ұпайларын санайды; өзін-өзі бағалайды; бүгінгі сабақтан алған әсерін бағалайды. |
Кері байланыс. |
ОмОЖТ, ОҮБжОБ, СТО |
Суммативті баға |
Өзін өзі, бірін бірі әділ бағалауға дағдыланады. |
Үйге тапсырма: №814 (ж), 819 (ж)
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |