Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
Құрметті сайт қолданушылары ұстаздар сайты домендік атауының өзгергенін хабарлайды. Сайттың жаңа домендік атауы www.u-s.kz .
Загрузка...
Загрузка...
» » Қоғамның әлеуметтік құрылымы

16-12-2014, 18:35
Қоғамның әлеуметтік құрылымы
загрузка...

Қоғамның әлеуметтік құрылымы

"Т.Аубакиров атындағы жалпы орта мектебі" КММ. Тарих және қоғамдық пәндер мұғалімі Алибекова Тарбия Кантургановна

"Адам.Қоғам.Құқық" пәнінен «Қоғамның әлеуметтік құрылымы» Ү тарауы  бойынша орта мерзімді жоспар.

1.Тақырып.

2. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

3.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

4. Өтілген тақырып бойынша күтілетін нәтиже

5. Үйрену мақсатында бағаны қоса алғанда, бағалау

6. Модулдер

7. Негізгі дерек көздер

1.Әлеуметтік қатынастар

1.Қоғам мүшелерінің түрлі таптарға,топтарға және әлеуметтік қабаттарға жіктелуі,әлеуметтік мәртебе,әлеуметтік мобильдік туралы мағлұмат алу.

 

Блум таксономиясы,

СТО стратегиялары,

 топтық жұмыс, «Ойлан,жұптас,пікірлес»,сұрақ-жауап,диалог, «Мнемоника», «Бас бармақ»,"Бағдаршам",

кері байланыс,Венн диаграммасы.

Әлеумет,макротоп,микротоп,жоғары тап,орта тап,төменгі тап ,әлеуметтік қабат, әлеуметтік қатынастар, әлеуметтік өмір аясы туралы біледі.

  - Оқушылар өздігінен өзара оқытуға,талдауға,

сыни көзқарастары қалыптасады.

1.Сабақ барысында формативті бағалау.

2.Критерий бойынша бағалау арқылы оқушылардың білім деңгейлерін анықтау.

 

 

АКТ.

Сын тұрғысынан ойлау.

Бағалау.

Көшбасшылық және оқуды басқару.

Диалогтік оқыту.

Оқулық,

таныстырылым,

МАН,

Интернет матеиалдары,слайдтар

 

2.Отбасы және қоғам

Қазақстанның Ата заңы және олардың бөлімдері мен баптары туралы білу. Оқушыларға отбасы,неке, отбасын құру ұстанымдары,отбасындағы балалар мен ата-аналардың құқықтары, отбасындағы қатынастар жайында мағлұмат беру.Өз пікірлерін түйіндей білуге үйрету. Заңды құрметтей білуге үйрету.

«Сұрақ-жауап» ,топтық жұмыс, «Үш қадамды сұхбат», «ЖИГСО» әдісі,кластер диалог, «Бағалау парағы», « Бағдаршам» әдіс-тәсілдері

1. Отбасын құру,неке,отбасының міндеттері,қоғамдағы отбасының рөлі жайлы біледі.

 2. Топта, жұпта, жеке жұмыс жасауға үйренеді.

3.Өз білімін тексеруге,сыни тұрғыдан бағалауға ,сыни пікір айтуға үйренеді.

 Сұрақ-жауап арқылы түсіну дәрежесін бағалау.

Көшбасшының бағалауы,бағалау парағы арқылы бағалау.Жұлдызша тарату арқылы ынталандыра отырып бағалау.

Сын тұрғысынан ойлау.

Бағалау.

Көшбасшылық және оқуды басқару.

Дарынды оқу оқыту

Жаңа тәсілдер

 

Слайд,көрсетілім,оқулық, «Оқыту ізденіс ретінде,ізденіс оқыту ретінде» Мирсейтова

3.Ұлттар және ұлтаралық қатынастар

Адамдар қауымдастықтарының ұлтқа дейінгі формалары мен ұлт арасындағы ұстанымды айырмашылығы туралы толық түсінік алады. Халық және тұрғын, автохтонды ұлт және диаспораларды  ажырата біледі. Оқушыларды ұлтаралық достыққа үйрету.

 

«БЖӘ» сұрақ қою, диалог,топтық жұмыс, «Аквариум»әдісі, «Блум таксономиясы», «Ой қозғау», «Топтастыру», «Т- кестесі», «Шығу парағы», «Қос жазба күнделігі» ,"Венн диаграммасы"

Қазақстан Республикасының рәміздері туралы толық мағлұмат алады. Оқулықпен жұмыс арқылы өз ойларын еркін жеткізеді. Тапқырлық танытып топтық жұмыс арқылы ұйымшыл  болады.

Критерийлік бағалау бойынша білім деңгейлерін анықтау, оқушылардың кері байланыс арқылы оқушылардың болашақта не меңгергісі келетінін анықтау

Сын тұрғысынан ойлау

Бағалау

Көшбасшылық және оқуды басқару

Жас ерекшелігіне бай-ты оқыту

Жаңа тәсілдер

 

«Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері»А.Әлімов

Қайталау

Өткен тақырыптарды  жаңа әдіс-тәсілдер арқылы қайталау.Әлеуметтік қатынастар,отбасы және қоғам,ұлттар және ұлтаралық қатынастар  туралы білімдерін еске түсіреді.Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді.Ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады.

«Қазымыр оқушы», «Мені түсін», «Ақылдың алты қалпағы», «Төрт сөйлем», «Бас бармақ», «Шығу парағы» ,кері байланыс. (АКТ,СТО,Дарынды оқушымен жұмыс, Бағалау)

1.Топта жұмыс істей  біледі.

  1. Оқушылар өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді.

3.Ұйымшылдыққа үйренді.Өздерін бағалай алды.Өз ойларын анық айтуға,ынтымақтасуға үйренеді.

 

Бақылау.

Сұрақ қою арқылы білім деңгейін бағалау,сұрақ-жауап арқылы түсіну дәрежесін бағалау.Формативті,критерийлік,суммативті бағалау.

 

Сын тұрғысынан ойлау

Бағалау

Көшбасшылық және оқуды басқару

Жас ерекшелігіне бай-ты оқыту

Жаңа тәсілдер

 

Оқулық,интернет,көрсетілім,слайдтар. «Оқыту ізденіс ретінде,ізденіс оқыту ретінде» Мирсейтова.

Загрузка...

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
"Мен соғысты жек көрем"
Полиплоидия. Әріден будандастыру. Жасанды мутагенез.Селекция жетістігі.
Өрнектер. Формулалар. Санды өрнектер.
Шешендік өнер туралы түсінік
Әлеуметтік қатынастар
Әлеуметтік қатынастар
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдас тыру
Қола дәуірі тұрғындарының шаруашылығы.
Отбасындағы ерлі-зайыптылардың, ата-аналардың, балалардың құқықтары мен міндеттері
9-сынып ұзақ мерзімдік жоспар
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 1738 | Қосты: Алибекова Тарбия Кантургановна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Загрузка...
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык
Жаңалықтар