Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
Құрметті сайт қолданушылары ұстаздар сайты домендік атауының өзгергенін хабарлайды. Сайттың жаңа домендік атауы www.u-s.kz .
Загрузка...
Загрузка...
» » Қосындыны санға көбейту (Көбейтудің үлестірімділік қасиеті)

3-02-2015, 06:17
Қосындыны санға көбейту (Көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
загрузка...
Пәні: Математика
Тақырыбы: Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Мақсаты:
1. Білімділік : Қосындыны санға көбейту тәсілдерін пысықтауға арналған есептерді әр түрлі тәсілмен шығаруға жаттықтыру.
2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін,оқушының белсенділігін түрлі тапсырмалар орындау барысында шығармашылық іскерлік қабілеттерін арттыру.
3. Коррекциялық:Математикалық тілін,сөздік қорын,байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.
4. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа,білімпаз болуға,ақыл –ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Әдіс –тәсілдер: түсіндіру, топтық,сұрақ –жауап
Көрнекіліктер: Елді мекендер атауы, пойыздың суреті, интерактивті тақта,қима қағаздар.
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
1.Оқушылардың назарын сабаққа аудару
2. Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып,
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен
Жаңа білім алуға,
Алға қадам бастаймыз!
Мұғалім:
- Жарайсыңдар балалар, бүгінгі сабағымыздың мақсаты түрлі тапсырмаларды орындай отырып, шығармашылық ,іскерлік қабілеттерімізді арттыру.Сабақтың ережесі:
1. Тыныштық сақтау
2. Бірін –бірі тыңдау
3. Өз ойын ашық айту
4. Уақытты үнемдеу
5. Мадақтау
-Жақсы балалар, мына суреттен кімді көріп отырсыңдар?
- Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев
( Оқушылар елбасы туралы білетіндерін ортаға салады )
- Дұрыс,елбасымыз Н.Назарбаев Еліміздің экономикасы мен халқымыздың әлеуметтік жағдайын жақсарту үшін жыл сайын халқына жолдау жолдайды.Біздің бүгінгі сабағымыз елбасы жолдауындағыдай өркендеген ,дамыған елді –мекендерге саяхат жасау арқылы өтеді.Ал, саяхатқа пойызбен барамыз.Пойызға отыру үшін не алуымыз керек?
- Билет алуымыз керек.
- Олай болса, атақты математиктердің тапсырмаларын орындауымыз керек.
( суреттегі математиктер туралы айтып, орындайды)
1 –математик :
Үйден қандай тапсырма орындап келдің?
2-математик:
Сұрақтар:
1. Математикада неше амал бар?
2. Қосу амалы туралы не білесің?
3. Азайту амалы туралы не білесің?
4. Көбейту амалы туралы не білесің?
5. Бөлу амалы туралы не білесің?
6. Қосындыны санға көбейту үшін не істеу керек?
- Өте жақсы балалар,олай болса қосындыны санға көбейту тақырыбында алған білімдерімізді бүгін пысықтаймыз.Ұлы математиктер сендердің білімдеріңізге таң –тамаша болып саяхат – пойызға билеттеріңді берді.
- Саяхатқа шықпас бұрын сабағымыздың алдымен үлгі жоспарын жасап алайық.Бүгінгі өтілетін тапсырмалардың ішінде ең оңайын және қиаламыз деген тапсырмаларды анықтап алайық.
(Әр топтың топ басшысы өз ойларын ортаға салады)

- Өте жақсы олай болса сәттілік тілеп, пойызға отырамыз.Дәптерімізді ашып,бүгінгі күнді жазамыз.Саяхатымызды Сенек ауылынан бастаймыз.
(Сенек ауылы туралы білетіндерің ортаға салады)
Тапсырмасы:
- №1 тапсырма Дұрыс жауабын тап.
(1-бағанын интер.тақтада, 2-бағанын жәй тақтада плакатта орындайды)

- Балалар, Қызылсай ауылына да келіп қалыппыз.Бұл ауылды естулерің бар ма?
(Оқушылар өздерінің білетіндерімен бөліседі)
Тапсырмасы:
- №2 тапсырманы жарысып орындаңдар!
( Екі топ алдарындағы дайын бетшеде орындап, бір –бірден оқиды)

- Қызылсай ауылын да білімдерімізбен таң қалдырдық.Пойызымыз Құланды ауылына келіп қалды.Осы ауылға барып көрген оқушы бар ма?
(Оқушылардың ойларын тыңдау)

Тапсырмасы:
№3 тапсырманы өз бетінше әр топ бір бағаннан орындаңдар.
- Жақсы, ал мен тақтаға әр топтан бір оқушыдан тақтаға орындауға шақыра-мын.Қалғандарыңыз орындарыңызда орындауға болады.
(Түсіндіреді, сұрақтарға жауап береді)
-Өте жақсы балалар,Құланды ауылының халқы сендерге рахмет айтты.Енді міне,Теңге ауылына да келіп жеттік.
( Теңге ауылы туралы білетіндерін ортаға салады)
Тапсырмасы:
№6 тапсырмадағы теңдеулердің ішінен күрделі теңдеуді тауып орындаңдар.
(Орындамас бұрын теңдеу деген не, еске түсіру)
- Балалар, Теңге ауылының халқы сендерге дән риза.Олай болса, пойызымыз келесі ауылға жеткенше бойымызды сергітіп алайық.

Сергіту сәті.
(Туған жер,Отан туралы тақпақтар айту)
- Тамаша балалар, әркімнің туған жері,Отаны өзіне ыстық.Олай болса, өзіміздің туған қаламыз Жаңаөзенге соғып кетейік.
(Жаңаөзен қаласы туралы білетіндерін ортаға салады)
Тапсырмасы:
1 –топ №7 тапсырманың 1 –шісін, 2-топ №8 тапсырманың 1-шісін орындап көріңдер
( Екі топтан 1 оқушыдан тақтада орындайды,талдайды,сұрақтарға жауап береді)

-Өте жақсы балалар, халқымыз рахметін айтып жатыр.Пойызымыз Жетібай кентіне жетті.
(Жетібай туралы білетіндерін ортаға салады)
Тапсырмасы:
-«Тез ойлан,тап!» ойыны, 1 минутта ауызша қалдықпен бөлудің нешеуін орындай аласың?

Мұғалім:
- Шапшаңдығымызды тексеріп көреміз бе? Олай болса №9 тапсырмаға қараймыз.Уақыт кетті.
(Әр топ ауызша орындайды,жауаптарының санына қарай ұпай беріледі)
-Өте жақсы балалар, енді пойызымыз Форт –Шевченкоға келді.Ол туралы не білесіңдер?
(Оқушылар өз білгендерін айтады)
Тапсырмасы:
- Зерттеу өзгешелігі бар немесе үйреншікті емес тапсырмаларды 1 минутта орындап көрсін.
- Олай болса , оқулығымыздағы №10 тапсырма ны 1-топ , №11 тапсырманы
2-топ топпен біріге орындайсыңдар. Уақыт кетті.

- Форт –Шевченконың халқы сендерге дән риза екендерін айтты. Саяхатымызды жалғастырамыз.Пойызымыз Ақшұқыр,Сайын ауылдарына да жетті.
(Оқушыларды тыңдау)
Тапсырмасы:
Математикалық жұмбақ:
Кітапханада 3 бөлме,
Әр бөлмеде 10 шкаф,
Әр шкафта 5 сөре,
Санай алсаң егерде,
Айтып берші анықтап,
Қанша болды сөресі? (3*10*5=150)

Қорытындылау.
- Өте жақсы балалар, міне көптеген елді мекендерге саяхат жасадық.Енді Ақтау қалалсына соғып, үйге тапсырма ала кетейік.
( Ақтау қаласы туралы білетіндерін ортаға салады)
- Мына тапсырманы орындасақ, үй тапсырмасын алып, ауылға қайтамыз.
Тапсырма:
- Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, өрнектің мәнін тап.

І топ ІІ топ
( 6 + 10) * 5 ( 10 + 7) * 3
(Әр топ қорғайды)
Үйге тапсырма:
- Өте жақсы, олай болса үй тапсырмасын аламыз.
І топқа: № 4, № 7 (2)
ІІ топқа: №5, №8 (2)
Рефлексия.
- Облысымыздың көптеген елді мекендерін араладық,таныстық,тапсырмаларын орындадық.Саяхатымыз ұнады ма?
- Ұнады
- Олай болса, топ басшысы барлық жинаған ұпайларын санаңдар.
Бағалау.
( топ басшысы ұпайларын айтады, тобындағы оқушыларға жеке баға береді)
Мұғалім:
- Сендер болашақта осындай дамыған елде өмір сүресіңдер.Егер осылай оқып, білімді азамат болсаңдар,Қазақстанның тәуелсіздігін,Туын биікте ұстайтын,Елбасымыздың сенімін ақтайтын азамат болады деген сеніммен сабағымызды аяқтаймыз
Загрузка...

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Көбейтудің жазбаша тәсілдері. Жазбаша көбейту алгоритмі. 43х3, 143х3
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу. Өткенді пысықтау.
Пысықтау Көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдері
Қосындыны санға көбейту
2 – ге көбейту кестесі
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу.
Бір таңбалы санға көбейту және бөлу.
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша бөлу
Арифметикалық амалдар, есептеу тәсілдері
Менің Қазақстаным. Үндестік заңы.Буын.
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 1675 | Қосты: Толепова Жанат Сайлаубаевна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Загрузка...
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык
Жаңалықтар