Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Қосмекенділер және жорғалаушылар әлемі


Қосмекенділер және жорғалаушылар әлемі

Сабақтың тақырыбы: Қосмекенділер  және  жорғалаушылар әлемі.

Сабақтың мақсаты: Топтық жұмыс арқылы қосмекенділер мен жорғалаушылар туралы білімдерін жан-жақты талдау, білім деңгейлерін тереңдету, қорытындылау.
Міндеттері: 1.Оқушыларды өз беттерінше ізденуге, сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру.
2.Білімдерін өз өмірлерінде қолдана білуге, экологиялық тәрбиені жүзеге асыру.
Әдіс-тәсілдері: «Ақылдың алты қалпағы», топтық және жеке жұмыс семантикалық карта, басқатырғылар, инсерт стратегиясы.
Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың 
іс-әрекеті Қолданылатын құрал-жабдықтар
Ұйымдастыру кезеңі. 1.Оқушылармен амандасу
2.Оқушыларды 5топқа бөлу, сарапшы топқа бағалаудың жүйесін таныстыру. 1.Оқушылар сәлемдесіп, кезекші келмеген оқушыларды айтады.
 
2.Оқушылар жұп, тақ сан бойынша топқа бөлінеді. Жетондар
Негізгі кезең (өтілген материалдарды талдау). 1.Өтілген материалды еске түсіру, талдау мақсатында әр топты тапсырмалармен таныстыру.
I топ. Қосмекенділер мен жорғалаушыдардың  құрылысын салыстыру
II топ. Эволюциялық даму. Жойылып кеткен өкілдері.  Қорғау шаралары.
III топ. Қауіпті улы қосмекенділер мен жорғалаушылар.
IV топ. Табиғаттағы, адам өміріндегі, медицинадағы мақсаты
V топ.Сарапшы топ. 1.Әр топ (оқушылар постерді толтырады)
 
Сын тұрғысынан ойлау-семантикалық жұмыс жүзеге асырылады. Басқатырғыны орындау арқылы қызығушылығын арттыру. Проблемалық  сұрақты талдау. 
Суретті әңгімелеу, сол арқылшы ойын анық жеткізу. 
  Ғалымдардың еңбектері медицицнада жылан уын пайдалану туралы баяндайды.  Шығармашылыққа баулу.  Плакат, маркер.
 
Үлестірме қағаздар, тапсырмалар, басқатырғылар. Интерактивті тақта.
Рефараттар, оқушылардың өздері салған суреттер.
 
Сабақты қортындылау. Алғашқы көмек көрсету шаралары. Алдыңғы 4 топтың жұмыстары сараптайды. Қорытындылайды.
Көрініс  көрсетеді.
Топтарды бағалайды
Бағалау. Оқушыларды сарапшы топтық бағалануына сүйеніп бағалау. Сарапшы топтық бағалаумен басқа топ мүшелерінің бағалауы жинақталып бағаланады.  
Кері  байланыс Инсерт стратегиясы.  Ізгілік ағашы. Рефлексия. Сабақ туралы ойларын жазады.
Үйге  тапсырма. Тест құрап келу. Күнделіктеріне жазып 
алады.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сабақтың тақырыбы: « Үйсіндер мемлекеті »
Бауырымен жорғалаушылар. Сүтқоректілер.
Қосмекенділердің көптүрлілігі
Омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесі
Жануарлардың әлемінің сан алуандығы
Қосмекенділер түрінің сан алуандығы
Қосмекенділер түрінің сан алуандығы
Қосмекенділердің көптүрлілігі
: Жорғалаушылар класы. Жыландар, сарыбас жылан, сұр жылан, жыландардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы
Орманды дала және дала зоналары
Бөлім: Уроки / Биология | Көрсетілім: 4314 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык