Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
Загрузка...
Загрузка...
» » Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану

26-05-2014, 12:21
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану
Загрузка...

Сабақтың тақырыбы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану

Сабақтың мақсаты: 
1. Негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану арқылы есептер шығартып қалыптастыру. Тепе – теңдіктерді өзара бір-бірінен ажырату.
2. Формулаларды қолдануда ойлау қабілетін, логикалық икемділігін, ойлау операциялар арқылы тез, дұрыс таңдай білуін дамыту. 
3. Шапшаңдыққа, дұрыс ойлауға, тез шешімге келуге, математикалық сауаттылыққа тәрбиелеу. 
Сабақтың көрнекілігі: тақта,бор,слайдтар. 
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі. 
ІІ а) Үйжұмысынтексеру. 
ІІІ Ойсергіту.
ІV Оқулықпен жұмыс .
V Тест жүйесінпайдаланыпдеңгейлепоқыту.
VІ Тақырыптықорытындылау ("Ақиқатнемесежалғанекендігінанықта" аттытесттікжүйе).
VІІ Үйгетапсырма. 
VІІІ Қорытынды. 
а) Үйжұмысынтексеру: 
   №316 (а), №317, №318 (ә)
ә) Викториналық сұрақтар:
1.Тригонометриялықфункциялардыата.
2. α бұрышының косинусы дегеніміз не?
3. α бұрышының синусы дегеніміз не?
4. α бұрышының тангенсі дегеніміз не?
5. α бұрышының котангенсі дегеніміз не?
6. Негізгітригонометриялықтепе-теңдіктердіата?
Ой сергіту.
Қатеқойылғанжауапслайдтағыкарточкалардыдұрыстапқойыпшығу, соңындағы әріптерден сөз құрастыру. 
sinα cosα tqα ctqα
0(_^0) √3/2 1 /2 √3 √3/3 О
30(_^0) 0 1 0 - Л 
45(_^0) 0 -1 0 - А
60(_^0) 1/2 √3/2 √3/3 √3 Е
90(_^0) 0 1 0 - Д
180(_^0) √3/2 √2/2 1 1 Й
270(_^0) 1 0 - 0 Н
360(_^0) -1 0 - 0 Р
 
Слаидтағыәріптерденқұрастырылатынсөзтригонометриялықфункциялардыңбелгіліанықтамаларыненгізген XVІІІ ғасырдыңкөрнектіматематигініңесімі.
Жауабы: Лейонард (Лейонард Эйлер)
Оқулықпен жұмыс:
1. №320(а;б)
2. №322 
Тест жүйесінпайдаланыпдеңгейлепоқыту.
Есептершығаруда тест жүйесінің вариант жауаптарыменалы. Оқушыларесептердіжеке-жекешығарып, дұрысжауабыменсалыстырады.
№ Өрнекті ықшамда sin(_^2) α 3cos(_^2) α sin(_^2) α 2cos(_^2) α
     А        В         С       Д
1 2cos(_^2) α+ sin(_^2) α ctq(_^2) α
2 (1- sin(_^2) α)tq(_^2) α
3 2ctq(_^2) α(1-cos(_^2) α)
4 2sin(_^2) α-3cos(_^2) α tq(_^2) α
Жауабы:1) В;  2)  С;  3) Д;  4) А;
Тақырыптықорытындылау:
Сабақтыпысықтаужәнеқорытындылауүшін  "Ақиқатнемесежалғанекендігінанықта" аттытесттікжүйеніпайдаланамын.
Дәптерлеріне  "ақиқат" немесе "жалған" депжазадыжәнежалғанболса, неге жалғанекендігінкөрсетукерек.
Жауабынмұғалімайтып, оқушыөз-өзінтексеріпбағалайды.
Ақиқатнемесежалғанекендігінанықта
1.Егерα=35(_^0)  болса,онда ІІширектеорналасады.
2. cosα=Х/Ү
3. cos30(_^0) =√3/2 және sin30(_^0) =1/ 2 тең
4. Егерsinα=130(_^0)  болса, онда sinα.>0 болады.
5. Егерα=45(_^0)  болса, онда cosα<0 болады.
6. сosα жұп функция 
7. Егер sinα=420(_^0)  болса,онда І ширекте орналасады
8. Егер бұрыштың радиандық өлшеуіші 2π/3 тең болса, онда градустық өлшеуіші 120(_^0)  тең.
9. Егер бұрыштың радиандық өлшеуіші 36 тең болса, онда градустық өлшеуіші 3π/2 тең.
10. сos (-360(_^0) ) = 0
11. сos (-180(_^0) )+0,5tq45(_^0) = -0,5
12. √3 sinπ/3 – сtq (-π/2) =0,5
13. sin(_^2) (3π/4)+ сos(_^2) (3π/4) = 0
14. sin(_^2) α+(1-cos(_^2) α) = 1
15. cosα= 0,6 және 0<α<π/2 болғанда, sinα= 0,8 тең.
 
Жауабы:
1. Жалған, І ширек 
2. Жалған, х/R
3. Ақиқат 
4. Ақиқат
5. Жалған, сosα.>0
6. Ақиқат
7.Ақиқат
8. Ақиқат
9. Жалған, π/6
10. Жалған, 1 тең
11. Ақиқат 
12. Жалған, 1,5 тең
13. Жалған, 1 тең 
14. Жалған, 2sin(_^2) α
 
"Ақиқат және жалған екендігін анықта" тест тапсырмасын бағалау.
Критерий 
1-7 балл - "2"
8-10 балл - "3"
11-13 балл - "4"
14-15 балл - "5"
Үй тапсырмасы: №319; №321 (тақырыпты қайталау), Лейонард Эйлер туралы әзірлеме.
Загрузка...

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу.
Туған жерім - Қазақстан
Step eight. Speaking about Kazakhstan
ПИФАГОР ТЕОРЕМАСЫНЫҢ ДӘЛЕЛДЕУЛЕРІ
Whose T-shirt is this?
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану
Конструкциялық материалдар өндіретін басқа салалар
Үшбұрыштарды шешу
Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға түрлендіру
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер. Ашық сабақ
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 1459 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Загрузка...
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык
Загрузка...