КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА МАМАНДЫҚТАРЫНА БАЙЛАНЫСТЫ ТҮРЛІ ТИІМДІ ӘДІСТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ МАТЕМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУ.ХХІ ғасыр – тәуелсіз еліміздің дүниежүзілік өркениетке өрлеу ғасыры. Оқушы білімін дамыту үшін жаңа ұғым, жаңа үлгі, жаңа тәсілдер керек. Бүгінгі басты мәселеміз-білім сапасы десек, осы білім сапасын арттырудың тиімді жолы-білім беру жүйесінде түрлі технологияларды қолдану. Қазіргі уақытта инновациялық технологиялар жетерліктей. Оқушы барынша оның өзіне қажетті білімді өзі біліп, іздеп табуға үйренуі, оқу, кәсіптік, тұрмыс мәселесін кез-келген жағдайда шешіп іс-әрекет жасай алатын болу керек. Осындай технологияларды оқу тәрбие үрдісінде оқытудың жетілдірілген жобасы ретінде қолданатын болсақ:
Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2145 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 25-05-2014, 12:23
|
Пікірлер (0)
|
АҚПАРАТТЫҚ – ОҚЫТУ ОРТАСЫНДА МАМАНДАРДЫҢ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРЛЫЛЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУ«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүддел жаңа білім
беру өте қажет»
Н.Ә.Назарбаев
Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011 – 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының негізгі бағыттарының бірі - «e-learning» электрондық оқыту жағдайында жұмыстану үшін мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің, соның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігінің жоғары деңгейде болуы қаж |
Тақырыбы: Уақыт. ТәулікМақсаты:
1) Білімділігі: Жалпы уақыт өлшеуіштері туралы бағдар беру. Төрт жыл мезгілі, ай, апта күндері күндізгі, түнгі мезгілді қамтитын 24 сағаттың да уақыт өлшеуіштері екендігіне мағлұмат беру. Сан құрамын естеріне түсіру.
2) Дамытушылығы: Балалардың сөздік қорын молайту, түрлі ойындар арқылы ой-өрісін, тіл байлығын жетілдіру.
3) Тәрбиелігі: адамгершілдікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интер тақта, ойыншықтар, цифрлар, таяқшалар.
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, салыстыру, түсіндіру, санау |
Тақырыбы: Қозғалыста допты қағып алуСабақтың мақсаты: оқушылардың баскетбол ойынына қызығушылығын
арттыру, қозғалыста допты қағып алуды үйрету.
- Ептілік, төзімділік қабілеттерін дамыту;
Сабақтың мазмұны Уақыты Әдістемелік нұсқаулар
Дайындық бөлімі
І Сынып оқушыларын сапқа тұрғызу,мәлімдеме қабылдау, сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Орнындағы бұрылыстар.
Жалпы дамыту жаттығулары қозғалыста.
Спорт залды айнала жүру екі қол жоғарыда аяқтың |
Тақырыбы: Допты бір орында тұрып 1-2 қадам жасап торға тастауСабақтың мақсаты: баскетбол ойынын оқушыларға дұрыс жетілдіру.Сабақты сапалы өткізу
Сабақтың мазмұны Уақыты Әдістемелік нұсқаулар
Дайындық бөлімі
І Сынып оқушыларын сапқа тұрғызу,түзелту.Сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Орнындағы бұрылу, спорт залды айнала жүру.
Жалпы дамыту жаттығулары қозғалыста.
Спорт залды айнала жүру екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен жүру
-Екі қол белде өкшемен жүру,
-Екі қол белде аяқтың ішкі және сыртқы жағымен жүру, орташа боймен жүру.
Жеңіл жүгіріс:
Залды айнала жеңіл жүгіріспен жүгіру
- оң қапталмен қолды алға айналдыру
- сол қапталмен қолды артқа айналдыру |
Тақырыбы: Акробатикалық жаттығу. Алға домалауСабақтың мақсаты: Алға домалап түсуді үйрету. Үйренген жаттығулар топтамасын қайталау.Күш, жылдамдық, ептілік қасиеттерін дамыту |
Сабақтың тақырыбы: АйтысСабақтың мақсаты:
Білімділік: Айтыстың шығу тарихын, түрлерін, ерекшелігін, мақсатын еске түсіру. Айтыс өнерінің маңыздылығын ұғындыру. Пікірталас тудырудағы айтыстың рөлін таныту.
Тәрбиелілік: Жаңа сабақпен байланыстыра отырып, батылдыққа, шыншылдыққа, орнықтылыққа тәрбиелеу. Сөз өнерін қадірлеу білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушының шығармашылық дамуына әрекет ету, ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру. Оқушының ой- түйінін білім мазмұнына әкелу.
Сабақтың әдісі: 12 жылдық білім берудегі технологиялар, ба |
Тема урока: Д.Н. Мамин-Сибиряк «Приемыш»Цель:Познакомить с жизню и творчеством Д.Мами-Сибиряка, используя технологии развития мышления, умение отвечать на вопросы,стимулирующие мыслительную и творческую деятельность учеников.
Развить познавательную способность учащихся;
Привить учащимся любовь к природе, бережное отношение к птице.
Приемы: мозговая атака, синквейн, кластеры.
Оборудование: маршрутные листы, ключевые слова, иллюстрации, портреты, сигнальные карточки, медали, рефераты учащихся, учебник “Литературное чтение”, 6кл.
Ход урока
1.Организационный момент: |
Мақал-мәтелдер арқылы оқушылардың сөздік қорларын арттыруӘрбіртақырыптыоқығансайынмақал-мәтелдердікөптепкездестіріпотырамыз. Мақал-өтеертеденкележатқан, мағынасыөтекеңбірнемесеекітармақтанқұралған, қарасөзнемесеөлеңсияқтыұйқастыболыпкелгенқысқағананақылсөздер. Мақалдажалпыайтайындегенойбелгіліболыптұрады. Мәтел–мақалғаөтеұқсас, ықшамкелгеннақылсөзбірақ, айтайындеген ой тұспалдапжеткізіледі. Сөздеріөткіркеледі. Мақал мен мәтелдішығарған –халық. Ертезамандаелдібилептұрғанбилер мен шешендердің, дана адамдардыңаузынаншыққанақылдысөздердіқазақазаматтарықасиеттұтып, ауыздан-ауызғатаратыпкелді. Мақал мен мәтелдерескірмейді, |
Сабақтың тақырыбы: Ағаш тостақСабақтың мақсаты: 1.Мәтіннің мазмұнын түсіну, мазмұны бойынша көңілге түйгенін анықтау.
2.Өздері жасаған жұмыстарына қорытынды жасайды, тіл байлығы,сөйлеу мәдениеті дамиды.
3.Ата-ананы құрметтеуге, кішіпейілдікке,ізеттікке тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, дене шынықтыру.
Көрнекілігі: карточкалар, тапсырмалар.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап,СТО элементтері.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. |