Сабақтың тақырыбы: «Еңбек құқығының негіздері»Сабақтың мақсаты:
Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 22032 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 24-05-2014, 11:31
|
Пікірлер (0)
|
More about friends and pen - friendsПодробнее о друзей и пера - друзей Aim of the lesson: 1) to enrich pupils knowledge in grammar (verbs, adjectives)Present Perfect Continuous. |
Тақырыбы : “Polyglot”Сабақ мақсаты: Білімділік: |
Карточка – сұрақАлғы сөз
Карточка – сұрақнамалар екі нұсқадағы үш деңгейлік тапсырмалардан тұрады . Бұлар біріншіден , мұғалімдер үшін ыңғайлы . Белгілі тақырыпты өткеннен кейін материалдарды оқушылардың қаншалықты меңгергендігін жалпы фронтальды бір мезгілде бақылау ұйымдастырып , біле алады . Осыдын соң мұғалімтақырыпты дұрыс меңгермеген оқушымен жеке жұмыс жасауына болады . Екіншіден, оқушылар үшін қажетті құрал . Себебі үш деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы әр оқушы өз деңгейін анықтап , қандай тақырыпты, оның ішінде қандай сұрақты қалай меңгергендігін біледі. 1 деңгейдің тапсырмалары өте қарапайым, оның жауабын толық тапқан оқушы тек «үштік» бағаға ие болса , екінші деңгейдің тапсырмалары одан сәл күрделі , оған «төрттік» баға қойылады , ең жоғарғы деңгей – үшінші |
АЛҒАШҚЫ ӘСКЕРИ ДАЙЫНДЫҚ ПӘНІНДЕ ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫОқыту процесі – екіжақты процесс, оның бір жағында оқытушы, ал екінші жағында оқушы бар. Сонда бұл процесс оқу бағдарламасына, әдістемелік нұсқаулар мен жарлықтарға және тағы басқаларға сүйене-тін басқарушы бөлік- оқытушыдан және басқарылатын бөлік- оқушыдан тұрады. Қазір мұның бірін обьект,екіншісін субьект деп те айтып жүрміз. Оқытудың осы екі бөлігінің арасында тығыз екіжақты байланыс орнатылғанда ғана процесс өнімді нәтиже бермек.
Оқытудағы тура байланыс деп, жаңа материалды түсіндіру, тәрбиелік әсер ету, әдістемелік |
Тақырыбы: «Суретті жалғастыр және біреуге беру» жаттығуыМақсаты: Психофизикалық шиеленісті түсіру,топпен бірігу. |
Ойын «Мұнара» Мақсаты: қатысушылардың ситуациялық жағдайлардан шығу мүмкіндігін бағалау, жағымды эмоционалдық қарым қатынасты нығайту, |
«Ата ананың балаға көзқарасы» сауалнамасы1. Балаңыз мектепке қандай көңілмен барады?
а) қуанышты – 93 %
ә) мектепке міндетті түрде бару тиіс болғасын – 7 %
б) барғысы келмейді
в) білмеймін
2.Балаңыз оқитын сынып қандай?
а) ұйымшыл – 100 % |
Сабақтың тақырыбы: Ұлттық ойын.«Қол күресі» ойыныСабақтың мақсаты: 1) оқушылардың білек күшін жетілдіру;
2) «Қол күресі» ойынын насихаттау.
Құрал-жабдығы: 1 стол, 2 орындық.
Өткізілетін орыны: спорт залы.
Сабақтың барысы: |
Дене шынықтыру тәрбиесінің маңызыДене шынықтыру тәрбиесі дегеніміз адам денсаулығын сақтау мен нығайту және дененің дұрыс дамып қалыптасуына жеткізу.
Дене шынықтыру тәрбиесінін мақсаты — салауатты өмір сүру негіздерін білу және ұстану, өз еркімен дене шынықтыру және спортпен шұғылдану дағдыларын қалыптастыру.
– денсаулықты нығайтуға және дене шынықтыруды дұрыс дамытуға ықпал жасау;
– табиғи қозғалтқыш қасиеттерді дамытып жетілдіру;
– дене шынықтыру мен жүйелі шұғылдануға тұрақты қызығушылық пен қажеттілікті тәрбиелеу;
– табиғат күштерімен балалар денесін шынықтыру (күн, су, ауа) |