Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Сабақтың тақырыбы: «Еңбек құқығының негіздері»

Сабақтың мақсаты: 
Б:Қазақстан Республикасының Еңбек құқығының мәнің терен түсіну
Д: Нарық заманында еңбек қатынасының сауаттылығына, өз құқығының сақталуына, өзгенің құқықтарын құрметтеуге үйрету.
Т: Еңбекке деген жауапкершілікке тәрбмелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: пікірлесу,  баяндау.
Сабақтың көрнекілігі: ҚР Конституциясы, Еңбек туралы заң.
Сабақтың барысы: 
Үй тапсырмасын сұрау: «Жеке құқықтың негізгі салалары»
Жаңа сабақ: 
Сабақтын жоспары:
1.     Еңбек құқығының түсінігі.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 22032 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 24-05-2014, 11:31 |


More about friends and pen - friends

Подробнее о друзей и пера - друзей

Aim of the lesson: 1) to enrich pupils knowledge in grammar

                                          (verbs, adjectives)Present Perfect Continuous.
                                  2)to teach pupils to speak, to express their mind.
                                  3)to teach them to be friendly, patient ,hardworking
Equipments;            cards; slides,book
1. Procedure of the lesson: organization moment
- Good afternoon boys and girls! Sit down!
- Who is on duty today? 

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 1911 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 24-05-2014, 10:54 |


Тақырыбы : “Polyglot”

Сабақ мақсаты: 

Білімділік: 
Оқушыларға  үштілді білуге, сауатты айта алуға және жаза алуға баулу,   үштілді білу заман талабы екеніне тоқталу. Көп тілде оқытудың маңыздылығы мен пайдасын таразылау. 
Дамытушылық:
Бірнеше  тілді меңгерген, әлеуметтік және кәсіптік бағдарға  қабілетті, мәдениетті тұлғаны дамыту және қалыптастыру.  
Тәрбиелік:  Өз тілін сүюге, шет тілін құрметтеуге баулу.Ағылшын тіліндегі тапсырмаларды, жаттығу жұмыстарын орындай алуға, өз ойын дәл, нақты жеткізе  алуға үйрету
Көрнекілігі :  суреттер,кеспе қағаздар,қанатты сөздер,  слайдтар.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 3885 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 24-05-2014, 10:43 |


Карточка – сұрақ

Алғы сөз 
Карточка – сұрақнамалар екі нұсқадағы үш деңгейлік тапсырмалардан тұрады . Бұлар біріншіден , мұғалімдер үшін ыңғайлы . Белгілі тақырыпты өткеннен кейін материалдарды оқушылардың қаншалықты меңгергендігін жалпы фронтальды бір мезгілде бақылау ұйымдастырып , біле алады . Осыдын соң мұғалімтақырыпты дұрыс меңгермеген оқушымен жеке жұмыс жасауына болады . Екіншіден, оқушылар үшін қажетті құрал . Себебі үш деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы әр оқушы өз деңгейін анықтап , қандай тақырыпты, оның ішінде қандай сұрақты қалай меңгергендігін біледі. 1 деңгейдің тапсырмалары өте қарапайым, оның жауабын толық тапқан оқушы тек «үштік» бағаға ие болса , екінші деңгейдің тапсырмалары  одан сәл күрделі , оған «төрттік» баға қойылады , ең жоғарғы деңгей – үшінші 
Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 9528 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 22-05-2014, 14:38 |


АЛҒАШҚЫ  ӘСКЕРИ ДАЙЫНДЫҚ  ПӘНІНДЕ  ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ  ӘДІСТЕРДІ  ҚОЛДАНУ  ЖОЛДАРЫ

Оқыту процесі – екіжақты процесс, оның бір жағында оқытушы, ал екінші жағында оқушы бар. Сонда бұл процесс оқу бағдарламасына, әдістемелік нұсқаулар мен жарлықтарға және тағы басқаларға сүйене-тін басқарушы бөлік- оқытушыдан және басқарылатын бөлік- оқушыдан тұрады. Қазір мұның бірін обьект,екіншісін субьект деп те айтып жүрміз. Оқытудың осы екі бөлігінің арасында тығыз екіжақты байланыс орнатылғанда ғана процесс өнімді нәтиже бермек.
Оқытудағы тура байланыс деп, жаңа материалды түсіндіру, тәрбиелік әсер ету, әдістемелік 
Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 8528 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 22-05-2014, 14:32 |


Тақырыбы: «Суретті жалғастыр және біреуге беру» жаттығуы

Мақсаты: Психофизикалық шиеленісті түсіру,топпен бірігу.
Уақыты: 10 минут
Құрылымы: Ақ қағаз алып,ең жағымды,өзіңізге ұнайтын түсті қарандаш таңдаңыз.Мен алақанымды ұрғанда,сіз сурет сала бастайсыз.Тағы белгі бергенде салып жатқан суретіңізді келесі адамға бересіз.Содан соң белгі берілген уақытта салып жатқан суретіңізді сол жақтағы көршіңізге бересіз.Сіздің бастаған суретіңіз өзіңізге айналып келгенше жалғастырасыз.Біреулеріңіз бастаған суретіңізді аяқтағыңыз келетін шығар,мүмкін қайта салғыңыз келетін шығар?

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 3872 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 22-05-2014, 12:23 |


Ойын «Мұнара»

    Мақсаты: қатысушылардың ситуациялық жағдайлардан шығу мүмкіндігін бағалау, жағымды эмоционалдық қарым қатынасты нығайту,
  Нұсқау: Қатысушыларды екі топқа бөлеміз: ойынға 4-5 минут беріледі.  Екі топқа 15-15-тен ақ қағаз (А-4 форматы) береміз. Осы  ақ қағаздарды пайдаланып екі топ «биік мұнара» жасап шығу керек. Қағазға қосымша заттар пайдаланылмайды. Мысалға, қию үшін қайшы,желім, қосымша тіреуіш заттар. Қағазды көлденеңінен, тігінен т.б жағдайларда пайдалануға болады.
     Айта кететін шарт: мұнара биік әрі бір орында қозғалмай нақты тұру керек.  Ойын соңында 

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 4123 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 22-05-2014, 12:19 |


«Ата ананың балаға көзқарасы» сауалнамасы

     
1. Балаңыз мектепке қандай  көңілмен барады?
а) қуанышты – 93 %
ә) мектепке міндетті түрде бару тиіс болғасын – 7 %
б) барғысы келмейді
в) білмеймін
2.Балаңыз оқитын сынып қандай?
а) ұйымшыл – 100 %
Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 8302 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 22-05-2014, 12:17 |


Сабақтың тақырыбы: Ұлттық ойын.«Қол күресі» ойыны

Сабақтың мақсаты: 1) оқушылардың білек күшін жетілдіру;
                                  2) «Қол күресі» ойынын насихаттау.
 
Құрал-жабдығы:   1 стол, 2 орындық.  
 
Өткізілетін орыны:  спорт залы.
 
Сабақтың барысы:  
Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 17776 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 22-05-2014, 12:15 |


Дене шынықтыру тәрбиесінің маңызы

Дене шынықтыру тәрбиесі дегеніміз адам денсаулығын сақтау мен нығайту және дененің дұрыс дамып қалыптасуына жеткізу.
Дене шынықтыру тәрбиесінін мақсаты — салауатты өмір сүру негіздерін білу және ұстану, өз еркімен дене шынықтыру және спортпен шұғылдану дағдыларын қалыптастыру.
– денсаулықты нығайтуға және дене шынықтыруды дұрыс дамытуға ықпал жасау;
– табиғи қозғалтқыш қасиеттерді дамытып жетілдіру;
– дене шынықтыру мен жүйелі шұғылдануға тұрақты қызығушылық пен қажеттілікті тәрбиелеу;
– табиғат күштерімен балалар денесін шынықтыру (күн, су, ауа)
Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 10012 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 22-05-2014, 12:13 |