Сабақтың тақырыбы: ХҮІІ-ХҮІІІ ғғ Жапония. Токугава әулеті сегундарының билігі
Сабақтың мақсаты:
Б: XIX ғсырдағы Жапонияның экономикалық жағдайы мен Токугава сегундарының билiгi кезiнде дағдарыстар болғанын, Жапония қоғамында капитализмнiң баяу дами бастағандығын әңгiмелеу.
Жапониядағы Мэйдзи төңкерiсi және реформалар бiртұтас ұлттық мемлекет құруға жағдайлар жасағандығын айта келiп, жұмысшылар қозғалысының нәтижесiнде мемлекет құрылымы өзгерiсiнiң мәнiн түсiндiру.
Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 23253 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 21-05-2014, 09:17
|
Пікірлер (0)
|
Сабақтың тақырыбы: Бірмүшені көпмүшеге көбейту тақырыбына есептер шығарту
|
Киіз үй бөлшектерін құрастырып бекітудің әдіс-тәсілдері
Киіз үй көптеген көшпелі халықтардың негізгі баспанасы болған. Қазақ халқы да киіз үйді сан мыңдаған жылдар бойы өзінің төл баспанасы етіп келеді.
Мал шаруашылығымен айналысып, көшпелі өмір сүретін адамдар үшін киіз үй қыста да, жазда да қолайлы баспана болып саналған. Ең кереметі: киіз үй көшіп жүруге ыңғайлы әрі жеңіл. Оны жарты сағатта жығып, тағы сондай уақытта тігіп үлгеруге болады.
Киіз үйдің құрылысы бірнеше бөліктерден құралады.
Киіз үй кереге, уық, шаңырақ, сықырлауық, табалдырық, маңдайша, таяныш сияқты негізгі бөліктерден тұрады. Ал керегенің өзінің атаулары бар: керегенің қанаты (төрт, бес, алты, сегіз, тоғыз, он, он екі қанат), керегенің басы, қасы, көзі, сағанағы, аяғы, иегі, көгі. Сол сияқты шаңырақтың, уықтың әр бөліктерінің көптеген атаулары болады. Бұларды киіз үйдің сүйегі дейді. |
Салауаттылық - өмір негізі
Мақсаты: Оқушылардың салауаттылық өмір салтына байланысты түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
- Салауатты өмір сүрудің мағынасын ұғындыру;
- Салауатты өмір сүруіне ықпал ету;
- Денсаулығын сақтауға, бағалауға, салауатты өмір салтын ұстануға баулу.
Шаттық шеңбері
Оқушылар бір-бірімен мейірімді, көңілді болу үшін мұғалім мейіріммен шаттық шеңберіне шақырады. Балалар шеңбер құрып, Н.Сарсенбаевтың өлеңін оқиды. |
Тақырыбы: «Ойнайық та, ойлайық!»
Іс-шараның мақсаты:
Оқушылардың танымдық қабілеттерін,шығармашылығын дамыту, ойлау, есептеу, салыстыру дағдыларын арттыру шапшаңдыққа , байқампаздыққа, ұйымшылдыққа баулу.
Іс-шараның түрі: дамытуойыны.
Көрнекіліктері: тапсырмалар жазылған үлестірмелі атериалдар, гүлдер шарлар, фигуралар және т.б.
Іс-шараның өтілу барысы:
1.Кіріспе бөлім. |
Сабақтың тақырыбы:«Денсаулығы ғаламның- денсаулығы адамның»
Сабақтың мақсаты: а)Оқушыларды еліміздің табиғатында болып жатқан
өзгерістер туралы мағлұмат беру .
ә)Табиғатты қорғауға, аялауға, қамқор болуға
үйрете отырып экологиялық тәрбие беру.
б) Адамзат үшін табиғаттың маңыздылығын
ұғындыру.Эстетикалық талғамдарын арттыру.
Сабақтың түрі:
Сабақтың әдәісі: баяндау, әңгімелеу, сұрақ- жауап
Көрнекілігі:Қанатты сөздер, Қазақстанның көрікті жерлері, табиғат
суреттері,интерактивтік тақта. |
«Бала шақтан – болашаққа!» бастауыш класпен қоштасу кеші
1-жүргізуші:
Армысыздар, мұғалімдер , әз жандар,
Білім іздеп инемен құдық қазғандар .
Сан ұрпақты тәрбиелеп оқытқан
Өмір деген үлкен жолда тарландар.
Бүгін, міне ,қоштасады бастауышпен балбұлақ
Әніменен жырына , тарландарым салқұлақ.
Кеше сәби, бүгін, міне, жас ұлан
Лаулап жансың болашағың шамшырақ |
Theme: Table manners (Застольный этикет)
English teacher: Mutalieva Raikhan
Shardara
Theme; Table manners
The aims of the lesson: Explainig the new materials, also new words and making them to use. Giving
New word: dishes, table manners,food words and etk.
Talking about table manners. Discussing about different customs. Developing
speaking skills.
Visual aids: Grammar tables cards.
Lesson structure
Organization moment: ____ Good morning ‘pupils
_____ Good morning teaсher
_____ How are you? |
DREAM VACATION (ОТПУСК МЕЧТЫ)
Қ.Аманжолов жалпы орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі
The aims of the lesson: to speak about travelling and vacation using the structure “be going to do”; to learn customs and traditions of other countries; to develop reading, speaking, writing skills; to develop the interest to the lesson.
The type of the lesson: answer-question.
The aids of the lesson: text-books, pictures, the active board.
The procedure of the lesson.
I.Organization moment.
II.Introducing the aims of the lesson. |
CORNER STORES (УГЛОВЫЕ МАГАЗИНЫ)
The aims of the lesson:to teach pupils’,to work creatively and get information while reading the text; to develop speaking abilities; to bring up pupils to be attentive, to write neatly and correctly.
«Көпір» тапсырмалары. Модуль №4 (Unit Four Step Two)
I stage.Organizing moment.
1.What is there near your house? (There is a shop near my house)
2. Do you like shopping? (yes, I do.)
3.How many shops are there near your house? (There’s one shop near my house.)
Теориясы: «Білу» (Kiм? Не? Қашан? Қайда? Не істеді?)
II Stage. Оқушылардың оқулықпен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру кезеңі
1.Read and write the words.
a)[‘grәusәry] _____ (Grocery)
b)[‘dai aut] _____ (Die out) |