Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Мұғалім бір сөзді ақырын айтады. Оқушылар сөзге мағынасы қарама-қарсы сөзді табады. Мысалы, мұғалім “ұзын” десе, оқушы “қысқа” дейді. Осы тәрізді мұғалім мәндес сөздің біреуін атаса, оқушы сол сөзге мағынасы жуық екінші сөзді атауы тиіс. Мысалы: мұғалім “Отан” десе, оқушы “туған жер”, “ел”, “атамекен” дейді. Ойын осылай жалғаса береді. Көп сөз ойлаған оқушы жеңімпаз атанады.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 12332 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Лейменова Мадина Ариновна | Уақыты: 27-12-2014, 12:24 |


Шоқан саяхат сапарының ғылыми маңызын,айналысқан  ғылым салаларына  шолу,оның беделдігін,білімділігін таныту,өмірі мен еңбектеріне қорытынды сабақ ретінде жалпы шолу.Оқушылардың өз бетінше ізденушілік қабілетін ұштау,тұжырымды пікір айтуға үйрету,қосымша деректерді саралауға дағдыландыру. Шоқан өмірін үлгі ете отырып оқушыларды саналыққа ,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу,пәнге ынтасын арттыру,ұлы адамдар өмірінен ізгі қасиеттерін бойына дарыту.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 3545 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Султангереева Гулайым Орынгалиевна | Уақыты: 27-12-2014, 12:02 |


Сөз тұлғасының бөлшектерін біледі, дара және күрделі сөздердің қалай жасалатынын түсінеді.  Жаңа сөз жасаудағы заңдылықтар мен ережелерді қолдана отырып, тапсырмаларды жеке орындайды және дара және күрделі сөздерді топта салыстырып, бір – бірінен ажыратады. Сөз тұлғасынан өткенді жинақтап, топпен ұжымдаса отырып тұжырымдамалық карта жасайды және тіл білімінде алатын орнын бағалайды.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 1472 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Баймаханова Мөлдір Мейрамханқызы | Уақыты: 27-12-2014, 11:57 |


«Уақыт шеңбері» , «Ойлан. Бірік. Бөліс», «Миға шабуыл», «Тендер», «Константинополь», «Кәдімгі керемет», «Бағдаршам» стратегиясы, жеке, топтық жұмыстар, рефлексия.  Тіркесті сөздер, олардың жасалуы, басқа күрделі сөздерден ерекшелігі.Оқулық, интербелсенді тақта, кәмпиттер, доп, конверт, бағдаршам белгілері, күлегештер, математикалық фигуралар, кесте.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 2879 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Баймаханова Мөлдір Мейрамханқызы | Уақыты: 27-12-2014, 11:55 |


Ізеттілік – айналасындағыларды құрметтеу, кішілік мінез таныту. Амандасу – бейбіт пейілдің, достық ықыластың белгісі, мінез-құлықтың нормасы. Әділ болу – адамшылықтың асыл белгісі. Әділетті қоғам адамдар имандылық қағидаларын қатаң сақтағанда ғана құрылады. Әдет-ғұрып дәртүрлеріне қалыптасқан қағидаларға, құқықтық нормаларға, заңға сүйенгенде ғана әділдік жеңеді.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 4025 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Елеуова Гулжанат | Уақыты: 27-12-2014, 11:44 |


Сан мың жылдар бойы ақ найзаның ұшымен,ақ білектің күшімен еліміздің ерен ісімен ,кешегі дүниені дүр сілкіндірген Желтоқсан оқиғасымен келген,тарихымызда алтын әріптермен жазылып қалған тәуелсіздіктің бізге берген жемісі еді. Шәкірттерге білім бере отырып, оларға туған топырағының сонаутереңде жатқан тарихын таныту. Егемендіктің мәнін таныту.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 1737 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 24-12-2014, 18:02 |


Мақсаты:

Мынадай баланы мейірімді деуге бола ма?

Балалар иә не жоқ деп жауап беру керек.

Қыста құстарға ұя жасаса әрқашан кімге көмек керек екенін сезіп жүрсе.

Рогаткамен құстарды атса анаасына кішкентай бөпесін күтуге көмектессе.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 1353 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Гулбану Алжанова | Уақыты: 24-12-2014, 17:21 |


Мақсаттылық  жағы-түсініктілігі, іс-әрекет  әдістерінің заңдылығы, шеберлігі, білімі , дағдысы,  іс-әрекет  құралдары. Оқушылар  дамуының қандай  өлшемдері мақсатта  белгіленген, сапалық өлшем  ретінде ұсынылатын  танымдық, сарамандық  тапсырмалар,  оқушылар іс-әрекетінің функционалдық кезеңі (бағдарлық, орындаушылық, бақылап-түзету).

Мазмұндық  жағы- сабақ  мазмұны оқушылардың  оқу-танымдық әрекетінің  нысаны, объектісі болуы,  зерттеушілік  әрекеттің  жүзеге  асуы,  оқу  тапсырмаларының қандай  түрлерін құрайды, қандай пәндік  тапсырмадан  тұрады

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 19711 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Гулбану Алжанова | Уақыты: 24-12-2014, 17:14 |


Автоматтан атыс жүргізу үшін кәдімгі, жарқырауық және сауыт бұзғыш-өртегіш оқтары қолданылады. Автоматтан (пулеметтен) автоматты немесе жекелей атыс жүргізіледі. Автоматты атыс автоматтан атудың негізгі түрі болып табылады: ол қысқа (5атысқа дейін) және ұзақ (10атысқа дейін, пулеметтерден 15 атысқа дейін) кезекпен және үзбей жүргізіледі. Оқжатар қорабында автоматта 30 патрон, пулеметте 45 патронға дейін болады. Автомат пен пулеметтің оқжатарларын өзара алмастыруға болады.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 10923 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Байназаров Айдын Айтқалиұлы | Уақыты: 24-12-2014, 17:00 |


Бұрылыстар екі тәсілде орындалады: - бірінші тәсіл – дененің тік қалпын сақтай отырып және тізелерді бүкпей бұрылу керек, алдыңғы тұрған аяққа дененің салмағын салу керек; - екінші тәсіл – қысқа жол арқылы аяқты қою керек. Бұл ретте денені бұрылатын жаққа бір мезгілде күрт бұрып және басқа аяқтың ұшына қатты тіреліп, дененің салмағын бұратын жақтағы аяққа көшірумен ұштастыру қажет. - Бұрылыстарды орындауда саптық тұрыстағы барлық ережелер сақталынады.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 5712 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Байназаров Айдын Айтқалиұлы | Уақыты: 24-12-2014, 16:55 |