Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Қазақ халқының әдет-ғұрпы мен салт-дәстүрлерін жан-жақты қарастыру арқылы студенттердің атаулы тақырыпқа қатысты білім деңгейін тереңдету, жетілдіру, шығармашылық белсенділіктерін арттыру, құзіреттіліктерін қалыптастыру.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 3715 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Таубаева Айгерим Бахытовна | Уақыты: 16-12-2014, 18:42 |


Қоғам мүшелерінің түрлі таптарға,топтарға және әлеуметтік қабаттарға жіктелуі,әлеуметтік мәртебе,әлеуметтік мобильдік туралы мағлұмат алу.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 4514 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Алибекова Тарбия Кантургановна | Уақыты: 16-12-2014, 18:35 |


Қоғам мүшелерінің түрлі таптарға,топтарға және әлеуметтік қабаттарға жіктелуі туралы ақпарат беру.

Оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау.Оқытуда АКТ- ыны пайдалану.

Топтық жұмысқа үйрету.Бағалауға ынталандыру.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 6988 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Алибекова Тарбия Кантургановна | Уақыты: 16-12-2014, 18:33 |


Қоғам мүшелерінің түрлі таптарға,топтарға және әлеуметтік қабаттарға жіктелуі туралы ақпарат беру.

Оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау.Оқытуда АКТ- ыны пайдалану.

Топтық жұмысқа үйрету.Бағалауға ынталандыру.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 2836 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Алибекова Тарбия Кантургановна | Уақыты: 16-12-2014, 18:21 |


Мектебімізде туған  жерін,  елін,  Отанын  сүйуге   баулу,   патриоттық  сезімін  ояту   мақсатында іс-шара  ұйымдастырылды.   Қазақстан   Республикасының   Тәуелсіздігіне   23  жыл  толу   құрметін   мерекелеуде  мектеп    ұжымы   мен   оқушылары   үлкен   белсенділік    көрсетті.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 3333 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Султанова Зада Шаубалаевна | Уақыты: 16-12-2014, 17:52 |


 дұрыс орындалған деңгейлік тапсырмаларды  мұғалімнің тексеруінен кейін оқушылардың өзіне тақтадағы ашық журналға белгілеп отыру,жинаған алғашқы ұпайларын қорыту, қалған тапсырмаларды үйге орындап келуге беру.Үш деңгеййлік тапсырмасын толық орындаған оқушыға  төртінші деңгейлік олимпиядалық н/е  ғылыми жобадан  фрагмент тапсырмаларын беру.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 4310 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Жангалиев Мурат Булатович | Уақыты: 16-12-2014, 13:49 |


Оқушыларға  әр тақырыпқа қатысты сөздер жазылған кішкене парақшалар беріледі. Сол парақшада берілген сөз арқылы 3 топқа бөлінеміз.Бұл жерде топқа бөлінген кезде оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауға мүмкіндік туады. Топқа бөлу тақырыппен тығыз байланысты алынған.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 44887 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Болатова Эльмира Муратовна | Уақыты: 16-12-2014, 13:46 |


«Ұл тәрбиелей отырып, жер иесін тәрбиелейміз, қыз тәрбиелей отырып, ұлтты тәрбиелейміз». Отбасындағы тәрбие әрбір мүшенің өзін-өзін сақтау, ұрпақты жалғастыру, өзін-өзі сыйлау қажеттігінен туындайды. Отбасында адамның жеке басының қасиеті қалыптасады. Баланы дұрыс тәрбиелеу отбасында, алдымен, жанұя жағдайы, онда қалыптасқан он моральдық-психологиялық ахуал, татулық пен өзара түсіністік, сүйіспеншілік пен сыйластық, ауызбіршілік, отбасы мүшелерінің бір-біріне деген құрмет сезімдері, яғни, отбасындағы кіршіксіз таза, мөлдір көңіл-күйі тікелей ықпал етеді.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 7839 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Садуова Әдемі Сәлімқызы | Уақыты: 16-12-2014, 13:41 |


  1. Какая часть речи называется именем числительным?

Имя  числителительное – это часть речи, которая обозначает  количество и порядок предметов при счёте   иотвечает на вопросы какой?,сколько?.

  1. На какие разряды делятся имена числительные?

Имена числительные делятся на 2 разряда:количественные и порядковые.

  1. Какие числительные называются количественными?

Количественные числительные обозначают число и количество    предметов,    отвечают на      вопрос сколько.

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 4967 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Досаева Сауле Амангельдиевна | Уақыты: 13-12-2014, 16:50 |


 Өткен дәріс сабағында «Адам болмысы – философия мәселесі ретінде» атты тақырыпта сіздерге жан-жақты мәлімет беріліп, бағыт-бағдар көрсетілді. Жалпы сіздер білесіздер философияның басты ерекшелігі - әлемді, бүкіл дүниені тұтас қарастырады Яғни, ол дүниетанымдық ғылыми жүйе болып табылады Ал адам мәселесі философия ғылымымен құрдас десе де болады. Өйткені дүниені танып-білуге құштарлығы оянған тіршілік иесі, ол – адам. 

Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 13151 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Таубаева Айгерим Бахытовна | Уақыты: 13-12-2014, 16:46 |