Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Сабақтың тақырыбы:  Сын есімнің салыстырмалы шырай жұрнағы
Сабақтың мақсаты: 
1. Оқушылардың тақырыпты жан жақты қаншалықты толық меңгергенің анықтауСөйлем ішінен сұрақ қою арқылы дұрыс табуды меңгерту.
2. Оқушылардың сөздік қорын байыту,байланыстырып сөйлеу дағдаларын, шығармашылық қабілеттерінің дамуына жағдай туғызу.
3. Жаттығу жұмыстарын орындау барысында әдемі,көркем,таза ұқыпты жазуға  тәрбиелеу.
Көрнекілігі: қималар, үлестірме қағаздары, 
Түрі:   бекіту сабақ
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 7816 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 20-05-2014, 14:30 |


Сабақтың тақырыбы: Әлемнің жеті кереметі

Сабақтың мақсаты: Әлемнің жеті кереметі туралы жалпы мәлімет

Сабақтың әдісі: Блум таксономиясы. «Топтастыру», «Сағат» әдісі, «Жарнама» әдісі, «Көрме» әдісі

Сабақтың нәтежиесі: Даңқы әлемге жайылған ескерткіштердің адам қолынан шыққандығын, қол шеберлігінен туындаған әлемдік құндылықтардың маңызын ұғынады
Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Қолданылған ресурстар
Кіріспе
2мин

Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 8129 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 20-05-2014, 14:21 |


Сабақтың тақырыбы С.Сейфуллин «Ақсақ киік» өлеңі
Сабақтың мақсаты СТО технологиясы арқылы ақын портреті мен видеороликтен Құрманғазының«Ақсақ киік»күйін тыңдата отырып оқушыларға тақырыпты аштырту,өлеңнің мазмұны мен  идеясын меңгерту  Ақын шығармашылығымен таныстыру, эстетикалық және экологиялық тәрбие беру.
Сабақ эпиграфы
 
Негізгі идея Ағаштың жемісін жеймін десең,түбіне балта шаппа
                                                           Сайф Сарай
Табиғат-күллі тіршілік атаулының құтты қоныс мекені, алтын ұя, талбесігі.
Сілтеме 5-сынып «Әдебиет» оқулығы
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 3469 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 20-05-2014, 14:17 |


Сабақтың тақырыбы Синонимдер
Сабақтың мақсаты Санжұмбақ арқылы тақырыпты оқушыға ашқызу.Суреттер арқылы оқушылардың өздеріне ойлантып синонимдер шығаруға бағыт беру. Оқушылардың синоним туралы білімін кеңейту,қосымша тапсырмалар мен жаттығу жұмыстар арқылы бекіту, сөз мағынасына мән беруге,сөздерді лексикалық жолмен талдай білуге үйрету.
Негізгі идея «Өнер алды-қызыл тіл»
Сілтеме 5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы
«Синонимдік сөздік» І,ІІ том
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 5896 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 20-05-2014, 14:16 |


Сабақтың тақырыбы Үстеу және оның мағыналық түрлері
Жалпы мақсаты Үстеу туралы меңгерту,мағыналық түрлеріне жаттығу жұмыстарын жүргізу
сілтеме 7 сынып оқулығы «Қазақ тілі мен әдебиеті»журналы 2004,2012 ,№3,№5 28-бет
Оқыту нәтижелері Оқытудың тиімді бағасын және оқыту үшін тиімді бағаны түсіну оқыту мен оқудағы барлық жана тәсілдер мен тығыз байланысты 
«Мұғалімге арналған Нұсқаулық»13-бет
Жаттығу негізінде логикалық ойлауын дамыту, шығармашылық ізденісін жетілдіру,сөз табының өзіндік ерекшелігін уйренуге деген қызығушылығын арттыру 
Негізгі идея Суйем сені туған ел-атамекен 
Абзал анам сенсің ғой құшағы кең 
Жер мен коктің жәннаты бір өзіңсің 
Сеннен артық не табам, қайда кетем 
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 3075 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 20-05-2014, 14:15 |


ИНТЕРАКТИВТІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
 
 
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының 11-бабының      9-тармағында оқытудың жаңа технологияларын, оның ішінде кәсіптік білім беру бағдарламаларының қоғам мен еңбек нарығының өзгеріп отыратын қажеттеріне тез бейімделуіне ықпал ететін кредиттік, қашықтан оқыту, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу және тиімді пайдалану міндеті қойылған. 
«Халықаралық тәжірибелерге сүйіне отырып, қазақ тілін оқытудың қазіргі заманғы озық бағдарламалары мен әдістерін әзірлеп, енгізу қажет. Мемлекеттік тілді тиімді меңгерудің ең үздік, иновациялық әдістемелік, тәжірибелік оқу құралдарын, аудио-бейнематериалдарын әзірлеу керек»,- деген болатын Елбасы Н.Ә.Назарбаев. 
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 19721 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 20-05-2014, 14:13 |


ОҚУШЫ ТҰЛҒАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ОРНЫ
 
 
«Халық пен халықты теңестіретін - білім» - деп қазақтың   заңғар жазушысы Мұхтар Әуезов айтқандай, білім бәсекесіне бейім шәкірт тәрбиелеу – біздің мақсатымыз. Бұл мақсаттарға жету үшін мұғалімнің ізденісі, жаңа тәжірибе, жаңа технологиялар қолдану қажеттілігі туындайды. Инновациялық технологияларды қолдана отырып оқыту - таным әрекетін ұйымдастырудың ұтымды формасы. Мақсаты – оқу үрдісінің өнімділігін арттыру.  Инновациялық технологияны қолдану: оқып үйрену, меңгеру, өмірге ендіру, дамыту кезеңдері арқылы іске асады. Инновациялық оқыту білімді тереңдетумен қатар, оқушыны оқу әрекетіне жетелеп, олардың оқуға деген ынтасын оятады.   Оқушылардың ой-өрісін, ұлттық мәдениетін, ұлттық рух пен сана-сезімін дамытып, алғыр тұлғаны қалыптастыруда тәрбие жүйесіндегі инновациялық іс-әрекеттердің ендірілуі үлкен жетістіктерге жетелейді .
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 1971 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 20-05-2014, 14:12 |


ҚАЗАҚТЫҢ ШЕШЕНДІК СӨЗДЕРІНІҢ ХАЛЫҚТЫҚ СИПАТЫ
 
 
Қазақ жұрты – жаратылысынан шешендік өнерге бейім халық. Оның қиыннан қиыстыра, төтеден төге сөйлейтін тапқыр да ақылды, бейнелі де бедерлі, аталы да баталы, нақыл, қомақты ойлары жөнінде өзіміз де, өзгелер де таңдай қағып айтудамыз. Академик В.В.Радлов(XIX ғ.): "Қазақтар... мүдірмей, кідірмей, ерекше екпінмен сөйлейді. Ойын дәл, айқын ұғындырады. Ауыз екі сөйлеп отырғанның өзінде сөйлеген сөздер ұйқаспен, ырғақпен келетіндігі соншалық, бейне бір өлең екен деп таң қаласын", – деп көрсете отырып, әсіресе қазақ тілінің тазалығы мен табиғилығын дұрыс аңғарып, қазақтардың сөзге тапқырлығы мен шешендігі өзіне ерекше әсер еткенін жазған.   
           Шешендік сөздерді оқып-үйрену - бүгінгі күннің өзекті мәселелерінің бірі. Өйткені тіл тазалығын сақтау, ана тілін сүю, шебер сөйлеуге машықтану, көпшілік алдында сөйлей білу, өз ойын жеткізе алу халық өнерінен білім алумен тікелей байланысты.
Асыл маржан ару мойнына, алмас қылыш ер мойнына жарасатыны сияқты сөз асылы да өз ортасында құнды.Қазақ жұрты – жаратылысынан шешендік өнерге бейім халық. Оның қиыннан қиыстыра, төтеден төге сөйлейтін тапқыр да ақылды, бейнелі де бедерлі, аталы да баталы, нақыл, қомақты ойлары жөнінде өзіміз де, өзгелер де таңдай қағып айтудамыз. 
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 65115 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 20-05-2014, 14:11 |


Тақырыбы: Мәтінді қайталаймыз
Мақсаты: оқушылардың жыл бойы алған білімдерін жинақтау,тиянақтау. Жаттығулар мен тапсырмалар орындау арқылы мәтінді қайталап бекіту. Оқушылардың өз ойларын еркін жеткізуін,мәнерлеп оқуын,есте сақтауын,мәнерлеп оқуын,сауаттылығын арттыру.  Өнер білімге,инабаттылыққа,адамгершілікке тәрбиелеу. 
Түрі: топтық сайыс
Әдісі: сұрақ жауап,деңгейлеп оқыту.
Көрнекілігі:тест
Барысы:   Ұйымдастыру кезеңі
             Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Қызығушылықтарын тудыру.
                   Үй жұмысын тексеру.
      Оқушыларға жазған мәтіндерін оқыту.
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 2011 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 20-05-2014, 14:10 |


Өнер алды - қызыл тіл
Мақсаты:
1) Білімділік: Пән бойынша білімдерін тереңдету, пысықтау және жүйелеу;
2) Дамытушылық: Оқушылардың сөйлеу әрекеттерін,  танымдық қызығушылықтарын дамыту;
3) Тәрбиелік: Мемлекеттік тілді қастерлеп,  туған жерін, табиғатын, тарихын мақтан тұтуға тәрбиелеу
Сабақтың түрі:  жарыс сабақ. 
Сабақтың әдісі:  сұрақ-жауап, талдау,  тапсырмаларды орындау.  
Құрал-жабдықтар: компьютер, интерактивті тақта.
I - жүргізуші:
Қайырлы күн! Ана тілін ардақ тұтар тіл жанашырлары!
II - жүргізуші:
      Армысыздар, өрлі де, асқақ рухты тәуелсіз елдің жас ұландары!
Қазақстан Республикасы халықтарының тілдер күніне арналған "Өнер алды -қызыл тіл" тақырыбында өтетін  сайыс сабағымызға  қош келдіңіздер!
I - жүргізуші:
Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 4722 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 20-05-2014, 13:42 |