ІV. Жаңа сабақты түсіндіру. Тақырыбы: Сан есімнің емлесі
1. Кеспемен жұмыс. Цифрмен берілген сан есімдерге жалғанатын жалғаулар дефис арқылы жазылады.
Уроки / Қазақ тілі |
Көрсетілім: 22687 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 15-05-2014, 12:03
|
Пікірлер (0)
|
Тақырыбы: «Қазақ әнінің Қадыры»
Дарындылық, ақындылық туралы Қадыр былай дейді: Дарын иесінің ақын болып қалыптасуы ең алдымен өз ауылы, өз үйі, өз қара шаңырағынан. Өйткені, ақын да кәдімгі бала болған. Ал, ата-ана өздерінің ойда жоқта айрықша азамат, ұлы перзент әкелгеніне ә дегенше сене алмайды. Басқа – басқа, құдай қосқан қосағыда жарының қандай ірі тұлға, қандай айдарлы ақын екенін кездесулерден көріп, елден естіп біледі, бірақ сене қоймайды, өтпелі дүние деп есептейді. Обалы не керек, талантты алдымен танитын да, табынатын да оқырман қауым, қалың ел халық! |
Фонетикадан өткенді қайталау
Сабақтың мақсаты. Тәрбиелік: Ұлттық құндылықтарымызды дәріптей отырып, іс- әрекет, мақсатка жету әдіс – тәсілдерін таңдай білуге, өзін-өзі бағалай білуге тәрбиелеу.
|
Қуандық Шаңғытбаев. «Сабалақ» өлеңіОқулық «Әдебиет», 6-сынып Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева. «Интермедиа» продюсерлік орталығының «Дегдар» деректі фильмі.
|
Сын есімнің мағыналық түрлеріСабақтың мақсаты: Білімділік: сын есімнің мағыналық ерекшелігін таныту, жасалу жолдарын ажырата білуді меңгерту. Дамытушылық: оқушылардың ой қабілетіне әсер ету арқылы өздігінен жұмыс әрекеттерін дамыту, тапқырлық, ізденімпаздық, шығармашылық қабілеттерін арттыру. Тәрбиелік: Сөз мағынасына мән беруге тәрбиелеу, білімге, оқуға құштарлық сезімінің артуына ықпал ету. |
М. Әуезовтің «Ақын қонақтар» әңгімесі.(«Абай жолы» роман-эпопеясынан үзінді) кейіпкерлерінің ішкі сарайын, сезім сырларын ұға отырып, кейіпкерлер арасындағы ізгілік қарым - қатынасты талдау. сақтау, танымдық дағдысын қалыптастыру, ой белсенділігін арттыру, шығармашылыққа баулу. |
Түбір мен қосымша 2 сыныпСабақтың мақсаты:Оқушыларға түбір мен қосымша туралы мағлұмат беру.Сөздердің түбірі мен қосымшасы болатынын байқату.Түбір мен қосымшаны бір-бірінен ажырата білуге дағдыландыру.Ой-өрісін дамыту.Сөздік қорын байыту.Байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру.Өз елін мақтан тұтуға,еңбекқорлыққа,мәдениеттілікке тәрбиелеу. |
Буын. Не деу керек?
1)О-ы өлеңді түсініп оқуға буын туралы түсінігін қалыптастыру.
2)О-ң оқу және сөйлеу дағд. жет-у,ой-өрісін д. Сөз байл. Арттыру.
3)Әдепті,сыпыйы болуға тәрбиелейді. Сабақ түрі Аралас сан. |
|
Тақырыбы:Жай бөлшектерді қосу мен азайту,бөлшектерді көбейту санның бөлігін табу тақырыптарын қорытындылау және қайталауКіріспе Қазіргі кезде ғылым мен техниканың даму деңгейі әрбір оқушыдан сапалы және терең біліммен іскерліктің болуын, олардың шығармашылықпен жұмыс істеуін, ойлауға қабілетті болуын талап етеді. Мұғалім еңбегі – шығармашылық еңбек, ол мұғалімге үнемі үздіксіз ізденуді өз білімін үнемі жетілдіруді талап етеді. Оқу-тәрбие процесін қазіргі заман талабына көтеру үшін жаңашыл ұстаздардың іс-тәжірибесімен жан-жақты танысып, оны саба-ғымда пайдаланамын. |