Балалардың төрт түлік мал туралы түсініктерін кеңейте отырып, халқымыздың төрт түлікті дәріптеген өлең жырлар, әңгімелер арқылы танымын, жан-жануарлар туралы түсініктерін арттыру, жылқылардың басқа малдардан айырмашылығын таныту, сөздік қорын байыту, тіл байлықтарын дамыту, ұлттық тағамдар түрлері туралы ұғымын пысықтап, тиянақтап, көбірек білуге ынталарын ояту, балалардың тазалыққа, бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу. |
1. Ойын кезінде өзін-өзі бақылау арқылы белсенділікке, сенімділікке, қайсарлыққа, батылдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу;
|
Бүлдіршіндерге өз елі,Отаны,рәміздері туралы түсінік бере отырып, оларды Отансүйгіштік,патриоттық сезімге тәрбиелеу. 1.Балалардың сөздік қорларын молайту,есте сақтау қабілеттерін дамыту. 2.Балалардың халқына,ұлтына деген сүйіспеншілік,мақтаныш сезімдерін тәрбиелеу. 3.Туған жеріне,табиғатына қамқорлықпен,құрметпен қарауға баулу,тәрбиелеу. |
Халқымыздың салт – дәстүріндегі инабаттылық ережесі туралы түсініктерін тереңдету арқылы балаларды сәлемдесу мәдениетіне, үлкенді сыйлауға, имандылыққа тәрбиелеу. Балаларды әдептілікке, кішіпейілділікке, сыпайылыққа, адамдар мен қарым – қатынас жасай білуге баулу. |
Сурет бойынша әңгіме құрастыру.
|
«мейірімділік» ұғымы туралы түсініктерін кеңейту - өзара сыйластық, достық,сүйіспеншілік туралы түсінік беру; - өзін және айналасын сүюге,жақсы көруге деген ниеттерін ояту; -қоршаған ортаға жақсылық жасай білуге тәрбиелеу; |
Геометриялық фигураларды үш сипаттама (түсі,пішіні,көлемі) арқылы сұраптау білу 1-10-ға дейін сандарды қайталап, білімдерін бекіту. - геометриялық пішіндерді айырып, салыстыруларын бекіту. - Сандарды атап арифметикалық есептер шығару. |
1) Ойыншықтар әлеміне саяхат жасау арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау, қайталау, тоқсан бойы өткен білімдерін бекіту. |
Елбасымыз Н.Назарбаевтың жыл сайынғы халқына жолдаған жолдауын насихаттау. Сол арқылы оқушыларды үздіксіз білім алуға шақырып, болашаққа сеніммен қарауға тәрбиелеу Тәрбие сағатының көрнекілігі:Интерактивті тақта Барысы:1.Ұйымдастырушылық кезең |
− расширять представления детей о родном доме; – развивать бережное отношение к родному дому; – воспитывать чувство любви и уважения к дому, родителям и близким людям. беседа, рассказы, вопросы, игра. хрестоматия, краски, карандаши, листы для рисования, игрушки, аудиозапись со спокойной музыкой, картинки с изображением «домиков» птиц и животных, альбом. |