Мұғалімнің жазбасы Тренердің жазбасы 18.04 . күні 4»Е» сыныбында ана тілі пәнінен Жамбыл Жабаевтің «Балама хат» өлеңін өттік.Сабақтың ұйымдастыру бөлімінде оқушылар өздері 6 топқа бөлінді. 1-топ Төлеген,2-топ Рақымжан, 3-топ Бауыржан, 4-топ Талғат,5-топ Мәншүк,6-топ Әлия. Әр топ өз ішінен топ басшысын сайлап,ол топтың хатшысын, бақылаушысын,репортерын, белгіледі.Кезекші «Бағалау бетшесін» әр топтың бақылаушысына табыс етті және тақтада ілулі тұрған балдық жүйемен таныстырып,қай тапсырмаға қандай балл қойылатындығын айтты.
Үй тапсырмасы М.Ғабдуллиннің «Тау қыраны» мәтінін сұрау. Диалогті әдіспен оқушылардың үй тапсырмасын қаншалықты түсінгендерін байқау үшін сұрақтар қойылады. Әңгімені баяндап отырған кім?
Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 1748 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 17-05-2014, 22:22
|
Пікірлер (0)
|
Бүгін 4»Е» сыныбында ана тілі пәнінен Мариям Хакімжанова«Бала Мәншүк» мәтінін өттік.Сабақтың ұйымдастыру бөлімінде оқушылар өздері батырлардың аттарымен 6 топқа бөлінеді.1-топ автоматтар, 2-топ тапанша,3-топ пулемет,4-топ гранат,5-топ мылтық,6-топ зеңбірек.Әр топ өз ішінен топ басшысын сайлап,ол топтың хатшысын,бақылаушысын,репортерын,басшысын сайлап белгіледі.Кезекші «Бағалау бетшесін» әр топтың хатшыларына табыс етті және тақтада ілулі тұрған балдық жүйемен таныстырып, қай тапсырмаға қандай балл қойылатындығын айтты.
Үй тапсырмасы «Шығыс шынары» мәтінін сұрау.Диалогтік әдіспен сұрақтар қойылады: 1.Әлия бала кезінде қандай болған?
2.Оқушы Әлия мен Батыр Әлияның арасында қандай байланыс бар деп ойлайсыңдар?
Сергіту сәті. |
Денелердің электрленуі. Электр заряды. Зарядтың сақталу заңы. Электроскоп.Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік мақсаты: денелердің электрлену құбылысын түсіндіру; зарядталған денелердің электр өрісі арқылы әсерлесуін түсіндіру.
2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың өз бетінше ғылыми ой қорытындыларын жасай алуға жетелеу,ой өрістерін дамыту.
3. Тәрбиелік мақсаты: Жауапкершілікке , ұқыптылыққа, еңбекке баулу.
Сабақтың түрі : аралас
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ –жауап , баяндау. |
«Бала шақтан – болашаққа!» бастауыш класпен қоштасу кеші1-жүргізуші:
Армысыздар, мұғалімдер , әз жандар,
Білім іздеп инемен құдық қазғандар .
Сан ұрпақты тәрбиелеп оқытқан
Өмір деген үлкен жолда тарландар.
Бүгін, міне ,қоштасады бастауышпен балбұлақ
Әніменен жырына , тарландарым салқұлақ.
Кеше сәби, бүгін, міне, жас ұлан
Лаулап жансың болашағың шамшырақ |
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктің өсіп-өнуі үшін не қажет?Сабақтың мақсаты: Өсімдіктің өсіп-өнуіне қажетті қоректік заттарды білу.
Сабақтың міндеті:
1.Оқушылардың өсімдіктердің өсіп-өнуі туралы түсініктерін кеңейту.
2. Өсімдіктер тіршілігімен танысу арқылы дүниетанымдары мен ой-өрістерін кеңейту.
3. Өсімдіктерді қорғап, аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, өсімдік мүшелерінің суреттері, тірек сызбалар.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі. |
Тақырыбы: Жануарлардың көп түрлілігіМақсаты:1. Оқушылардың білімін арттыра отырып, жануарлардың көп түрлілігі
туралы түсінік қалыптастыру.Жануарлардың топтарға бөліну
ерекшеліктерін түсіндіре отырып, білімдерін тереңдету.
2.Логикалық ой-өрісін дамыту барысында тапқырлыққа,танымдық қабылдауын
арттыруға дағдыландыру.
3.Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, ойын, электронды оқулық
Сабақтың типі: Жаңа ұғым беру
Көрнекілігі: ойын, интерактивті тақта, деректі фильм
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру бөлімі. |
Сабақтың тақырыбы: Ертедегі және осы заманғы алғашқы адамдар
|
Сабақтың тақырыбы: Құс шаруашылығы
Сабақ түрі: жұппен жұмыс |
Тақырыбы Құс шаруашылығыТақырыпты меңгерту кезеңдері Әр кезеңдегі оқытудың шағын мақсаттары Кезеңдердің мазмұны Әр кезеңде қолданылатын әдіс-тәсілдер Әр кезеңде оқытуды ұйымдастыру түрлері Әр кезеңде пайдаланатын құралдар Оқушының іс-әрекеті Мұғалімнің басқарушылық іс-әрекеті Нәтижені бағалау |
Сабақтың тақырыбы: ЕлордаСабақтың мақсаты: білімділік – Ел ордасы – Астана туралы жан-жақты білімдерін кеңейту, алған білімдерін тапсырмалар арқылы бекіту. Сұрақтарға жауап беру, ойды жүйелеп айтудағдыларын қалыптастыру: дамытушылық – сөздік қорларын байыту, өз ойларын еркін жеткізе білугедағдыландыру, оқушылардың тапқырлық, іздемпаздық қасиеттерін қалыптастыру,дұрыс сөйлеуге үйрету; тәрбиелік - өз Отанын, халқын, жерін сүюге, отансүйгіш, ұлтжанды азаматтар тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, флипчарт.
Әдіс-тәсілдері: интерактивтік оқыту әдісі, мәтінмен жұмыс, сұрақ-жауап, сөйлемдер құрастыру, мәнерлеп оқу.
Сабақтың барысы: |