Сабақтың тақырыбы: Сүйінбай Аронұлы. «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері»
Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 7942 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 17-05-2014, 21:58
|
Пікірлер (0)
|
«Мектепке дейінгі балалардың тілін дамытудағы жаттығулар» Мансурова Әмина Шакиртовна. Жамбыл облысы Т.Рысқұлов ауданы
І. Кіріспе бөлімі. Балабақашағыоқыту- тәрбиелеужұмысындабалалардыңтіліндамыту, сөздікқорларынмолайту, ауызшасөйлеугеүйретеотырып, үйренгенсөздерінкүнделіктіөмірдееркінқолдану, оданәрікүнделіктііс- әрекеткезіндегітілдікқарым- қатынастақолданабілугежаттықтыруісінеерекшемәнберілген. Мектепжасынадейінгікезеңдегібалаларменсөздікжұмысынжүргізуісі- |
Ашық оқу іс-әрекеті. Тәрбиеші: Мансурова Әмина Білім беру саласы: Таным,Қатынас,Шығармашылық Бөлімі: Математика,Көркем әдебиет,Сурет |
Егемен елдің –ЕлбасыМіндеті:
• Жас ұрпаққа Елбасымыз Н.Ә Назарбаев туралы терең мағлұмат беру.
• Елбасының өмірін, еңбек жолын үлгі- өнеге ете отырып, елжандылыққа, отан сүйгіштікке азаматтыққа баулу.
• Елбасы жолдауындағы білім беру саласына ерекше мән берген тұстарын балаларға етене таныстыра отырып, білімге құштарлығын арттыру, жақсы оқуға талаптандыру;
Әдісін әңгімелеу.
Көрнекілігі: Еліміздің мемлекеттік рәміздері, әдебиеттері, мақал-мәтелдер, Н.Ә.Назарбаевтың қанатты сөздері, Астана слайды жолдауы Н.Әлімжанов, Е.Әліпбиев суреттері.
Барысы: |
Қош, сүйікті Әліппем!Мақсаты: оқушылардың сауаташу пәнінен алған білімдерін тиянақтау.
• Өз халқының әдет-ғұрпын, әдебиетін, ұлы ғұламаларын құрметтеп, ұлағатты сөздерін есте сақтауға үйрету.
• Ұйымшыл, еңбекқор болуға баулу.
Көрнекілігі: Слайдтар: Елбасы Н.Ә. Назарбаев суреті мен өсиеті, ақын-жазушылардың суреттері мен ұлағатты сөздері; тірек сөздер, мақал-мәтелдер, түрлі-түсті шарлар.
Барысы: бөлме ертегіге лайықтанып безендірілген. Бөлмеде музыка ойнап тұрады.
1-жүргізуші: Армысыздар ардақты ата-аналар, аяулы ұстаздар! Бүгінгі білім мерекесі Әліппеммен қоштасу тойы құтты болсын!
2-жүргізуші: Қуаныш бүгін мереке, |
Тәрбие сағаты «Тәуелсіздік – ел тірегі»Мақсаты: Отанды сүюге, еліміздің рәміздерін қастерлеуге, туған жеріне, атамекеніне деген сүйіспеншілігін арттыру.
Елінің егемендігі жолында өзін құрбан еткен батырлардың ерлігімен таныстыру.
Көрнекілігі : еліміздің рәміздері және авторларының слайдтары, Желтоқсан батырларының слайдтары, нақыл сөздері.
Қолданылатын әдіс: әңгімелеу, сұрақ-жауап, көрнекілік.
Барысы: ұйымдастыру
Кіріспе әңгіме.
-Балалар, 1986 жылы қандай оқиға болды? |
Сабақтың тақырбы: Сусыз тіршілік жоқ.Сабақтың мақсаты:
1) Су экологиясы туралы бастапқы ұғымды қалыптастыру, сусыз
тірішілік жоқ екендігін, суды ластамау жолдары туралы түсінік беру.
2) Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру мақсатында
сабсақты түрлендіре отырып, өздігінен ізденуге, қосымша материалдар қосуға, өзіндік жұмыс істеуге, бақылау жасауға өз оиын еркін жеткізуге, өзара пікір айта білуге және сөйлеу мәдениетін дамытуға.
3) Салауатты өмір салтына, табиғатты қорғау, үнемшілдікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Баспасөз конференция сабағы.
Сабақтың әдісі: Пікір алмасу, сұрақ жауап, топтық жарыс.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта.
Сабақтың барысы: |
Социометрия әдісі бойынша сынып оқушыларының қарым-қатынас зерттеу жұмысының сараптамасыМақсаты: Топ оқушылары арасындағы қарым-қатынасты зерттеу. Оқушыларға мынадай сауалнама үлестіріледі: Таңдау матрицасы № Кім таңдайды Кімді таңдайды |
Темпераментті анықтау әдістемесі арқылы оқушылардан сауалнама алынады.Темперамент туралы алғашқы ой пікірлер ғылымда өте ерте кездің өзінде-ақ айтыла бастаған. Ежелгі грекияның белгілі ғалымы, дәрігер Гиппократтың ( б.э.д. 460-356) еңбектерінде бұл жөнінде біраз пікірлер айтылған. Гиппократтың ойынша, әртүрлі темпераменттер адамдар мен жануарлардың денесінде төрт түрлі сұйық заттарға байланысты. Олар: денені жылытып тұратын – қан, салқындататын – шырын, құрғататын – бауырдағы – сары өт, оған дымқылық беретін қара өт. Осы 4 түрлі сұйықтар араласуының пропорциясын грекше «красис» деп атаған. Латын тілінде бұл темпераментум деп аталады. Сабақ үстінде әр топ оқушылардың үйде орындаған 4 темперамент типіне жасаған сипаттамасы қарастырылып, сол типке келетін сыныптағы оқушыларға мінездеме беріледі. |
Ұмытшақтыққа қарсы күрес Біздің әдейі немесе әлдеқалай жаттап алғанның барлығы бірдей мәңгі есімізде қала бермейді, көбін ұмытамыз. |