Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Есті тәрбиелеу

      Естің жақсы болғанын әркім де тәуір көреді. Бұл тілегі әбден орынды. Бірақ ол тілекті жүзеге асыру үшін, жақсы ес деген  не екенін біліп алуымыз керек.
        Ерекше күшті механикалық есте қалдыру қабілетіне ие болудың өзін бағалы қасиет деп тануға болмайды.   Ғылыми әдебиетте осы пікірді қуаттайтын көп дәлелдерді кездестіруге болады.
Жақсы ес деп механикалық есте қалдыруға сүйенген үздік дамыған мағыналы есте қалдыруды айтамыз.
         Есте қалдырудағы тәртіп пен жүйелілік жатталған материалдардың ұзақ уақыт есте сақталуын қамтамасыз етеді. Өзінің есін дамытқысы келетін әрбір адам жүйелі түрде және ұйымдасқан түрде есте қалдыруға және қайта жаңғыртуға өзін үйретуі керек.
 Ең ақарында, естің дамуы үшін есте қалдыру, еске түсіру, ұмытшақтыққа қарсы күрестің... әдістерін меңгеріп алу керек. Өзіңнің есіңді дамыту үшін есте қалдыру, еске түсіру, есте сақтай білуге өзіңді тәрбиелей білуің керек.

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 2906 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 17-05-2014, 20:56 |


Сынама тестен кейін оқушының жай-күйін анықтау сауалнамасы алынады.

Мақсаты:  Оқушыладың сынама тест кезіндегі көңіл-күйлерін, дайындығын, ұстаз, ата-ана тарапынан қандай көмек күтетінін зерттей отырып, көмек көрсету.

Мектеп бітіруші оқушылардың сынама тестен кейінгі жай-күйін анықтауға арналған сауалнамалардың қорытындысы.

Сауалнама алынған күн: 19 қараша 2013ж
Сауалнамаға қатысқан сынып:  11 
Қатысқан оқушы саны:  19
1. Сынама тест тапсырғанда қандай пәндер қиындық туғызды?
  1. Математика , Физика – 6;                 2.  Математика  – 2;                           3. Тарих – 1

2. Қандай пәндерді орындау оңай болды?

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 3472 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 17-05-2014, 20:55 |


Емтиханға қалай жақсы дайындалу керек.

Сабақтың мақсаты:   Мектеп бітіруші оқушылырдың бірыңғай мемлекеттік емтиханға дайындық кезіндегі стратегия мен өзін-өзі тексеру, өзін-өзі бақылау дағдысын оқыту, өз күшіне сенімін, өзіне сенімділігін  жоғарлату.
Сабақтың көрнекілігі:   Компьютер, интерактивті тақта, слайд.
Психолог кеңестері: «Емтихан» латын сөзінен «сынау» деп аударылады.
 Дәл осы сыналудан  11 сынып оқушылары  әр түрлі жағдайда өтеді.
 Сынаудан жеңіл әрі тиімді өту үшін алдымен мына ережелерді жақсы білу керек. 
Психологиялық жағынан қалай дайындалу керек.
* Емтиханға алдын - ала асықпай тыныштық сақтай отырып  дайындалудан баста. 
* Егер де саған өз ойыңды жинақтау қиын болса, ең оңай деген сұрақтарды есіңе  түсір, содан соң 

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 5215 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 17-05-2014, 20:54 |


Емтихандағы  мінез-құлық  (іс-әрекет)

Сабақтың мақсаты:   Мектеп бітіруші оқушылырдың ұлттық бірыңғай тестке, мемлекеттік емтиханға дайындық кезіндегі стратегия мен өзін-өзі тексеру, өзін-өзі бақылау дағдысын оқыту, өз күшіне сенімін, өзіне сенімділігін жоғарлату. Өзіне сенмділікті сезінуге және босаңсуға мүмкіндік жасау.
Сабақтың көрнекілігі: Компьютер, интерактивті тақта, слайд.
Адамның барлық қызметі мен қылықтарына із қалдырып, әсер еттін адамның жетекші писхикалық қасиеттер жиынтығын «мінез» деген сөзбен атайды. 
           Мінез адамның өмір сүру барысына, тұрмыс салтына ықпал жасайды. Табанды, қажырлы, қайратты кісі қандай кедергі болса да жеңіп, көздеген мақсатына жете алады, осы жолда өз еңбегін, тұрмысын тиімді етіп ұйымдастырады, барлық мүмкіндіктерді жете пайдаланады ...
       Мінез адамның өзі үшін ғана емес, қоғам үшін де қ

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 3140 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 17-05-2014, 20:54 |


Стресспен қалай күресуге болады?

Мақсаты:  Оқушылардың ҰБТ – ге дайындық кезіндегі сенімділігін, мінез-құлық  эмоциялық ерік сфера дағдысын психологиялық тұрғыда қалыптастыру,оқу-танымдық қабілеттерін арттыру, стрестен арылу жолдарын үйрету.
  Міндеттері:
- Қарым-қатынастың үйлесімділігі;
- Өзін-өзі тану процесін тереңдету;
      -  Топтағы адамдардың көмегімен өзін тану;
- Оқушыларды ҰБТ-ге дайындауға кеңес беру;
- Психоэмоционалды және ақыл-ой қысымын түсіру;
- Үрейді азайту.
Сабақтың түрі: Психологиялық тренинг.

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 11587 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 17-05-2014, 20:52 |


ҰБТ-ге байланысты мектеп бітіруші оқушыларға жағымды психологиялық ахуал  жасау мақсатында ата-анамен жұмыс.

Тренинг.  Тақырыбы:  Балама жайлы жағдай.
Мақсаты:  Баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс-тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым-қатынас орнату. Баланың ҰБТ-ге дайындығына ата-ана тарапынан болатын көмекті жан-жақты талқылай отырып, ата-анаға психологиялық көмек беру.               
Қажетті құралдар: Интерактивті тақта, 4 фарматта ақ  қағаз, ата-аналарға арналған кеңес парағы, слайдтар.
Әдіс-тәсілі:  тренинг сабақ, сұрақ-жауап. 
Жүргізілу барысы:  

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 14049 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 17-05-2014, 20:51 |


Тақырыбы: «Жақсы көңіл-күй – жан азығы»


(Оқушыларды ҰБТ-ге дайындау кезінде мұғалімдерге  психологиялық қолдау жасау).

      Мақсаты:  Оқушыларды ҰБТ-ге дайындау кезінде мұғалімдерге  психологиялық  қолдау жасау.                                                                                                                                                                                                                                                                                       Мұғалімдердің мінез-құлқындағы тепе-теңдігін дамыту. Мұғалімнің психикалық көңіл-күйлерін көтеру, шығармашылық қабілеттерін бағалай білу, өздеріне құрметпен қарау, ұжымда сыйластық қарым-қатынас орнату.
  Міндеттері:
- Қарым-қатынастың үйлесімділігі;
- Өзін-өзі тану процесін тереңдету;
      -  Топтағы адамдардың көмегімен өзін тану;
- Оқушыларды ҰБТ-ге дайындауға кеңес беру;

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 11375 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 17-05-2014, 20:49 |


Тақырыбы: Мен таңдаған мамандық


      Мақсаты:  оқушыларға кәсіптік таңдау бойынша психологиялық қолдау көрсету. өмір туралы, мамандықтар туралы, алдағы уақытта мамандықты таңдау әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген ынта –ықыласын арттыру. Оқушылардың кәсіби табандылығын анықтау, психологиялық дайындығы мен қиындықтан шығу шеберлігін шыңдау.
Міндеттері:
- Мамандық таңдаудың негізгі шарттарымен таныстыру;
- Мамандық таңдауда оң шешім қабылдауға, еңбек қуанышын сезінуге, өзінің бойындағы қасиетін тануға жетелеу.

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 24040 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 17-05-2014, 20:47 |


Суицидтік мінез-құлықтың өзіндік психологиялық ерекшеліктері және  оның алдын алу жолдары

     Адамның тағдыры Алланың қолында, ол өзінің азды-көпті кешкен тіршілігінде пешенеге жазғанын көріп, сезінеді дегенімізбен, қазіргі жастарға індет болып таралған. «Суицид» деген пәле қайдан шықты? Оның сырын қайдан іздейміз? Неге біздің елімізде жастар өлімі көбейіп барады? Қалай ғана олар өз өмірлеріне жеңілдікпен қол салады ? Жасөспірімдер арасындағы суицидтің алдын қалай алуға болады ? Өмірдің мәні неде ?

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 12122 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 17-05-2014, 20:46 |


Сабақтың тақырыбы:С,Мұратбеков «Жусан иісі» әңгімесін талдау.

 
Сабақтың мақсаты: 
А)білімділік :      оқушыларға жазушының  өмірінен мәліметтер беру,көркем шығарманы оқыту арқылы әңгіменің  құндылығын таныту ,
Кейіпкерді жан-жақты суреттеуге үйрету
Ә)дамытушылық:  оқушылардың тіл мәдениетін арттыру, логикалық  ойлауын дамыту.
Б)тәрбиелік :   оқушыларды бауырмалдыққа,имандылыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың  түрі:  жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі : ИБО-әдісі,сұрақ-жауап  әдісі.
Сабақтың көрнекілігі:еспе қағаздары, суреттер.
Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 8803 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 17-05-2014, 20:31 |