Сабақтың тақырыбы Ұлулар типіне жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктеріСабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың білім дағдысын қалыптастыру Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. Оқушылардың өзін – өзі дамуына жетелеу және оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілетін арттыру. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа тәрбие және табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру. Сабақтың типі: Жаңа сабақты игеру |
Сабақтың тақырыбы: ЖемістерСабақтың мақсаты: Білімділік:. Жемістердің құрылысын, олардың бір-бірінен ерекшеліктерін ажырата білу Дамытушылық: Жемістердің көптүрлілігін, кездесетін жерлерін және бұрыннан білетін білімдерін кеңейту Тәрбиелік: Оқушыларды әсемдікке, сұлулыққа, табиғатты қорғай білуге тәрбиелеу Сабақтың типі: Жаңа сабақты игеру Сабақтың көрнекілігі: І Кіріспе |
Сабақтын тақырыбы Зәр шығару жүйелерінің құрылысы мен қызметіКөрнекілігі: Экран, проектор, компьютер т.б. Сабақтың әдісі: ұжымдық ойлау әрекеті технологиясы Сабақ түрі: Аралас сабақ Сабақтын барысы: І. Ұйымдыстыру. ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. ІІІ.Жаңа сабақ түсіндіру. ІV.Жаңа сабақты бекіту. |
Ұлпалар. Эпителий ұлпасы мен дәнекер ұлпасының құрылысы мен қызметіСабақтың мақсаты: А) Білімділік: Оқушыларға ұлпалардың құрылысын, құрамын, қызметін түсіндіру, білімін шыңдау, білімдерін жетілдіру. Ә) Дамытушылық: Оқушылардың түрлі ойын элементтерін пайдаланып ой өрістерін дамыту, ұлпалар жөнінде білмдерін ұштап дамыту. Б) Тәрбиелік: Оқушыларға адамгершілік тәрбие беру Сабақтың типі: дәстүрлі Сабақтың түрі: аралас |
Жасуша тарауын жұмбақпен қорытындылауҚазіргі таңда оқ үрдісінде бала өз білімі мен тәрбиесін қоршаған ортаны зерттеу әрекеттері арқылы қалыптастырады. Мысалы тақырып бойынша түрлі сызбалар ,үлгілер құрастыру, сарамандық жұмыс жасап, одан түйін шығару, даулы мәселелерге жауап іздеу т,б. Бұлардың барлығы да танымның индуктивтік әдісіне, жекеден жалпыға өтуге және педагогикалық концепция ретінде инструменталдық педагогика саласына енгізіледі. Осы тұрғыда 6-сыныпта жасуша тарауын талдай, әрі тереңдетіп оқыту мақсатында қолданылған кестені әріптестеріме ұсынып отырмын. 1.Жұмбақ Жасушаның ішіндегі Қоймалжыңдау сұйықпын. Әрқашан космос қысымын |
ҰБТ-ға дайындық барысында биология пәнінен қолданылатын әдіс – тәсілдер Анатомия курсыСабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың тәнтану курсы бойынша алған білімдерін қайталау, жүйелеу, жинақтау Дамытушылық: Оқушылардың ой -өрісін білімін тиянақтау. Ойлау қабілеттерімен танымдық ерекшелігін арттыру. Тәрбиелік: Ұрпақ тазалығының ұлт болашағы екендігін ұғындыру, жаман әдеттен жиренуге,сала |
Тақырыбы: Теңіздер мен көлдерМақсаты: Оқушылардың Дүниежүзі теңіздер мен көлдер туралы түсініктерін қалыптастырып,оларды картадан, таба білуге және оларды бір-бірімен салыстырып,толық мәлімет бере отыра, қызығушылығын арттырып, білім деңгейін жетілдіру. Міндеттері: Дамытушылық: Картамен жұмыс істеу қабілетін, есте сақтау, логикалық қабілеттерін жетілдіру, дамыту және білімдерін тереңдету. Білімділік: Оқу-тәрбие үрдісіне жаңа техналогия әдістерін енгі |
Сабақтың тақырыбы Жапырақ оның сыртқы құрылысыСабақтың мақсаты:Білімділігі:Оқушыларға СКТ технолгиясы арқылы жапырақтың сыртқы құрылысы, тақтасының пішіні,сабаққа орналасуы туралы түсінік қалыптастыру. Дамытушылығы:оқушылардың кеппе шөптер арқылы өз бетінше жұмыс істету арқылы білімдерін дамыту. Тәрбиелілігі:жапырақ арқылы бүкіл әлем тірішілікті сезінетіндігін түсіндіру арқылы өсімдіктерді қорғауға тәрбиелеу. Сабақтың әдісі:сұрақ-жауап,СКТ технологиясы бойынша түсіндіру,өз бетінше жұмыс. Сабақ түрі:Аралас сабақ Сабақтың көрнекілігі:интерактивті тақта,бөлме өсім |
Тіршілік. Тірі табиғаттың негізгі құрылымдық деңгейлеріCабақтың тақырыбы: Тіршілік. Тірі табиғаттың негізгі құрылымдық деңгейлері ашық сабақСабақтың мақсаты:
|
Тақырыбы ЖИТСЖИТС-ің қазіргі таңдағы адамзаттың басты проблемасы, оның зиянды жақтарын түсіндіру,ғасыр дертіне айналып отырған кеселдің залалын жан-жақты меңгерту |