Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Құстардың көптүрлілігі

Құстардың көптүрлілігі ,топтарға бөлінуі,атаулары мен өкілдері туралы білім беру.Таралуы,тірішілік орта жағдайларына бейімделуі және құстар экологиясы бойынша түсінік қалыптастыру.Қорытындылау,салыстыру,есте сақтау қабілеттерін дамыту.Бірін-бірі тыңдауға, бағалауға,топ ережесін сақтауға, құстарды қорғауға тәрбиелеу.

Уроки / Биология | Көрсетілім: 4362 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-06-2014, 12:08 |


Құстардың ертедегі жорғалаушылардан пайда болуы. Археоптерикс

Мәтінді талдап,құстардың пайда болу тарихымен танысады,пікірталас арқылы талқылайды,құстардың жорғалаушылардан пайда болғандығын және алғашқы құс археоптерикспен танысады. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады,бір-бірінің пікірін тыңдап,ортақ бір шешімге келуге тырысды.

Уроки / Биология | Көрсетілім: 8459 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-06-2014, 12:07 |


Құстардың көбеюі және дамуы. №10 зертханалық жұмыс

Құстардың жылдық тірішілік цикілі мен маусымдық құбылыстары, ұрпақтарына қамқорлық жасауы,ұя салуы және қайтуы туралы білімдерін толықтыру.Дара жынысты,іштей ұрықтанатыны туралы,  жорғалаушылармен көбейюіндегі ұқсастықты түсіндіріп,білім беру. Тауық жұмыртқасының құрылысын зерттеу.Салыстыру,есте сақтау,ойлау қабілеттерін дамыту. Қамқорлыққа,құстарға көмек көрсетуге тәрбиелеу.

Уроки / Биология | Көрсетілім: 7540 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-06-2014, 12:05 |


Тақырыбы: Бунақденелілердің дамуы

І.Қай бунақдене қай тәсілмен дамиды?(әріп пен сәйкес сандарды,қосып жазу керек)                                         А. Шала түрленіп даму;

                                                     Ә.Толық түрленіп даму;

1. Сүңгір қоңыз                5. шегіртке

2. Инелік                           6. маса

3. Үй шыбыны                   7. Тарақан

4. Түкті ара                      8. Дәуіт

 
Уроки / Биология | Көрсетілім: 3220 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-06-2014, 12:03 |


Құстар класына жалпы сипаттама

Кластың жалпы сипаттамасымен таныстыру. Құстардың тірішілік ортасы,сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері,ұшуға бейімділігі,зат алмасуы қарқындығы,жылықандылығы туралы білім қалыптастыру. Танымдылық,сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту. Топпен жұмыс жасауға, сыйластыққа, достық қарым –қатнасқа тәрбиелеу.

Уроки / Биология | Көрсетілім: 4281 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-06-2014, 12:01 |


Көпжасушалылардың көбеюі және жеке дамуы

Сабақ жоспары
Жалпы мақсаты
Көпжасушалылы  жануарлардың көбеюі процесі, көбею жолдарының әр алуандығы арқылы әр жануар түріне тән ерекшеліктерін,көбеюдің мәндік,сұлбалық біртектілігі арқылы ағзаның жеке дамуы туралы оқушылардың ғылыми диалектикалық көзқарасын қалыптастыру,   
 Міндеттер: 
1. Оқушылардың қызығушылығын оятып мағынаны ашу
2. Жаңа тақырыпқа  оқушылардың білетін білімі арқылы түсіндіру (топтастыру)
3. Баланы ойлауға,ұғым түсініктерді зерделеуге,мағлұматтарды жинақтауға ынталандыру. 
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері 1.Оқушылардың берілген ақпараттар  арқылы аталған тақырыпты меңгеруі
2.Оқушылардың өзін-өзі бағалауға дағдыландыру  
Сабақта туындаған негізгі идеялар 1.Оқушының  өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену
Уроки / Биология | Көрсетілім: 2711 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-06-2014, 11:58 |


Тақырыбы: Анатомия және физиология әлеміне саяхат

Сайыстың  мақсаты:

       Қалыпты организмнің құрылысы мен қызметін зерттейтін барлық медицина ғылымдарының негізін қалайтын пәндер қалыпты анатомия және физиология болып табылады. Бұл пәндерді жеткілікті игеру  оқушының кәсіби маман болуына септігін тигізеді.

     Қалыпты анатомия және физиология сайыс түрінде  өткізе отырып оқушыларды адам организмінің құрылысын,маңызын,қызметін білуге үйрету.

Жүйелердің  орналасатын орнын,латынша атауларын,қалыпты жағдайдағы қызмет

Уроки / Биология | Көрсетілім: 3493 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-06-2014, 06:43 |


Жасушаның құрылысы

Түсінік хат
     Қазіргі таңда биологиядан олимпиадаларға дайындау курстары  оқу бағдарламасының  негізі бөлігі болып қалыптасып келеді. Бұл курстар  бір жағынан оқушыларды биология пәніне қызықтырып ынталандырса, екінші жағынан оқушылардың білімін объективті бағалауға мүмкіндік береді. Оқушыларға биологияны тереңдетіп оқытудың бірнеше тәсілдері бар. Ол, әрине әртүрлі оқушылардың шығармашылық жұмыстары, рефераттар, ғылыми ізденістегі жұмыстар. Ал , бірақ олимпиадаға дайындық курстарының мазмұны мен алға қойылған міндеттердің  жоғары деңгейде  құрастырылудың арқасында және тақырыптардың мағыналарының ашылуы негізінде оқушы пән бойынша терең білім алып, нәтижесінде биологиялық эрудициялы тұлға қалыптасады. 
  І. Өзектілігі: Олимпиадаға дайындаудың қазіргі кезде қазақ тілінд
Уроки / Биология | Көрсетілім: 4735 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-06-2014, 06:55 |


Өсімдік ұлпалары туралы түсінік

Жоғары сатыдағы өсімдіктердің денесі құрылымы әртүрлі белгелі бір қызмет атқаратын жасушалар тобынан тұрады. Оны Н.Грю (1671) ұлпалар деп атауға ұсыныған. Жасушалардың бір типінен тұратын және белгілі бір ғана қызмет атқаратын  ұлпаларыды қарапайым ұлпалар деп, ал жасушалардың әр түрлі типтерінен тұрып, бірнеше қызмет атқарса  күрделі ұлпалар деп атайды. 
Түзуші ұлпалар (Меристемалар)

Уроки / Биология | Көрсетілім: 11571 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-06-2014, 06:54 |


Жабындық ұлпалар

Өсімдіктің мүшелерінің сыртын қаптап тұратын клеткалар тобын жабындық ұлпалар деп атаймыз. Жабындық ұлпалар өсімдіктің ішкі нәзік бөліктерін шамадан тыс буланудан, төменгі және жоғары бөліктерін температурадан, құрғап кетуден, зиянды микроорганизмдердің әсерінен жәнее т. б. сондай сыртқы ортаның қолайсыз әсерлерінен сақтайды. Сонымен қатар өсімдіктердің әрбір мүшесінің жабын ұлпасының өзіне тән физиологиялық қызметі бар. 

Жабындық ұлпалар пайда болуына қарай 2 типке бөлінеді:
1. Алғашқы жабындық ұлпалар.  2. Соңғы жабандық ұлпал

Уроки / Биология | Көрсетілім: 32590 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 3-06-2014, 06:54 |