Сабақтың тақырыбы: Қырықжапырақ тәрізділердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын қорытындылау.ІІ Сабақтың мақсаты:1.Плаун, қырықбуын, қырықжапырақтектестердің құрылысы мен көбеюін табиғаттағы маңызын қорытындылау.
2.Ойлау, есте сақтау, қабылдау қабілеттерін дамыту.
3. Шапшаңдыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
ІІІ Сабақтың типі: Қорытынды сабақ.
IV Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, деңгейлік тапсырма,.
V Көрнекілігі: Интерактивті тақта, плакат, карточка. |
DRINKING WATER: What’s Good, Bad, Why and What to do. (Питьевая вода: то, что хорошо, что плохо, почему и что делать.)
|
Кесірткенің тіршілігі.
|
Сабақтың тақырыбы: Қосмекенділер класы.
Мақсаты: Оқушыларды қосмекенділердің сыртқы және ішкі құрылыс ерекшеліктерімен және тіршілік әрекетімен, табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы, мекен ортасымен таныстыру.
Білімділігі: Жаңа технологияны пайдалана отырып, оқыту мен тәрбиелеудің тиімділігін арттырып, оқушылардың білім деңгейін бақылау.
Дамытушылығы:Өздігінен іздену, қосымша ақпарат көздерінен материалдарды пайдалану құзыреттіліктерін дамыту, ойлау қабілеттерін арттыра отырып, өз бетінше жұмыс жасай білуге дағдыландыру.
Тәрбиелігі: Көпжасушалы жануарларды қорғауға тәрбиелеуде дүниетанымын кеңейту. |
Сабақтың тақырыбы: Қосмекенділер түрінің сан алуандығы
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға білім тереңдету мақсатында қосмекенділер, олардың тіршілік етуі, қосмекенділердің түрлері жайында мағлұмат беру
Тәрбиелілігі: Оқушылар арасында ұйымшылдықты және сыйласымдықты ояту. Топпен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Экологиялық сауаттылықтарын аша отырып, қоршаған ортадағы тіршілік иелеріне қамқорлық жасай білуге баулу.
Дамытушылығы: Әр түрлі білім көздерін қолдана білу (мәтін, сурет,
жинақтамалар, слайд және электронды оқулықтар). Оқушылардың ойлау, есте ақтау қабілеттерін дамыту
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту |
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктің өсіп-өнуі үшін не қажет?
Сабақтың мақсаты: Өсімдіктің өсіп-өнуіне қажетті қоректік заттарды білу.
Сабақтың міндеті:
1.Оқушылардың өсімдіктердің өсіп-өнуі туралы түсініктерін кеңейту.
2. Өсімдіктер тіршілігімен танысу арқылы дүниетанымдары мен ой-өрістерін кеңейту.
3. Өсімдіктерді қорғап, аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, өсімдік мүшелерінің суреттері, тірек сызбалар.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
3. Жаңа сабақ.
4. Қорытынды.
5. Бағалау. |
Сабақтың тақырыбы: ФотосинтезСабақтың мақсаты: 1.Оқушыларға фотосинтез процесі, оның жарық және
қараңғы сатысы , фотосинтез факторлары туралы
мағлұмат беру.
2.Фотосинтез үрдісі туралы білім алу мен өзара
сыйластыққа, үжымшылдыққа , сауаттылыққа
тәрбиелеу.
3.Оқушылардың өз беттерімен жұмыс жасау, бір – біріне
көмектесе отырып, өз ойларын толық айту дағдыларын
дамыту.
Сабақтың түрі: Аралас. |
Сабақтың тақырыбы: Табиғат
|
Сабақтың тақырыбы: §38. Эволюцияның дәлелдемелеріСабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға органикалық дүние эволюциясының дәлелдемелері жайында түсінік бере отырып, оқушылардың білімін жетілдіру.
Тәрбиелілігі: Оқушыларға білім бере отырып, топпен жұмыс істей білуге, ұқыптылыққа, әдептілікке, жинақылыққа, өсімдіктер мен жануарлар дүниесін қорғауға тәрбиелей білу,экологиялық тәрбие беру
Дамытушылығы: Оқушылардың ой - өрісін, сана - сезімдерін, пәнге деген қызығушылығын дамыта отырып, білім беру.
Сабақтың типі: жаңа білімді игеру |
Сабақтың тақырыбы: Орта факторлары, оған бейімделу және тіршілік формаларыСабақтың мақсаты: 1. Білімділігі. Абиотикалық факторлардың түрлерімен таныстыру. 2. Дамытушылығы. Оқушыларға орта факторлары туралы айта отырып, факторлардың әсер ету механизмі, заңдылықтары, бейімделу және икемделу&n түрлерімен таныстыру. 3.Тәрбиелілігі. Табиғатты қорғауға, адамгершілікке тәрбиелеу. Сабақтың типі:Жаңа сабақ |