Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

.Дулатов –  Алаш  қозғалысының  қайраткері, қазақ ақыны, жазушы, драматург, публицист,ағартушы – педагог, ХХ ғасырдың  бас  кезіндегі қазақ  мәдениеті мен  әдебиетінің көрнекті өкілі. Негізгі   мамандығы ұстаз болғандықтан, ол балаларға  арнап табиғат, адамгершілік тәрбиесі тақырыбында шағын әңгімелер, өлеңдер жазған. Соның  бірі -   « Шешенің балаларын сүю » өлеңі.  /Осыдан кейін  өлеңді 2 оқушыға оқытқызамын. / 

Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 16343 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Қыстаубаева Назгул Тұрғанбайқызы | Уақыты: 30-12-2014, 11:01 |


 1. Әңгіменің авторы- Сайын Мұратбеков.

 2. Тақырыбы- Қылау

3. Кейіпкерлер- Сатай, Рәбиға, әкесі.

 4. Теңеу- найзадай шаншылып

5.  Тұрақты тіркес- зәресі ұшу, тіл- жағы байлану.

 

Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 4319 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Қыстаубаева Назгул Тұрғанбайқызы | Уақыты: 30-12-2014, 10:55 |


Шарты: Төменде берілген теңгедегі сұрақтарға жауап беру. 10тг- Белгілі шешен, билерді ата?  Сөз, тіл, өнер туралы мақал-мәтел.20тг- Шешендік сөз өнері дамыған елдер? 50тг- Шешендік сөз нешеге бөлінеді? 100тг- «От ауызды, орақ тілді» деп кімдерді айтқан? 5тг- Мазмұнына қарай шешендік өнер нешеге бөлінеді? 1тг- Шешендер кімнің мүддесін қорғайды?

Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 6205 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Акипова Сания Казезтаевна | Уақыты: 27-12-2014, 16:32 |


Жыраулар поэзиясының өзекті тақырыбы – туған елі,оған деген сүйіспеншілігі,  елдің бірлігі, бүтіндігі. Халқына жайлы қоныс, ырысты жер іздеген Асан Қайғының “Желмая мініп жер шалсам, тапқан жерге ел көшір” деген ақылгөй сөзі сол елінің қамын ойлаған жүрек сөзі. Сол сияқты Қазтуған жырау да “Қайран менің Еділім!” деп еңіреп өткен, “Еділдің бойын ел жайлап, шалғынына бие біз байлап” деп Доспамбет жырау армандаған, “Ауылдан топыр үзілмей, ошақтың оты өшпесе, май жемесе қонағым он кісіге жараса,бір кісіге асқан тамағым” деп Ақтамберді жырау еліне ырыс, молшылық тілеген.  

Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 15583 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Елеуова Гулжанат | Уақыты: 27-12-2014, 11:38 |


Үйге әңгіме желісі бойынша сурет салып, сол салынған сурет арқылы мәтінді мазмұндау және Тұрар мен Иван Владимировичарасында болған диалогты қысқаша көрініс ретінде баяндау. Дұрыс айтасыңдар балалар, біз өткен сабақта "Тұтқын баланың"  соңғы бөлімімен танысқан болатынбыз. Өткен бөлімдерді жоспар бойынша мазмұндадық, рөлдерге бөліп оқыдық, тест жұмысын орындаған болатынбыз. Ал бүгінгі тапсырмамыз өзгерек.

Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 11287 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Мұханова Жанат Сейтқанқызы | Уақыты: 25-12-2014, 17:24 |


Абайдың «Қыс» өлеңімен таныстыра отырып, өлеңнің мазмұны мен идеясын ашу,байланыстыра сөйлеу дағдысын жетілдіру,тіл байлығын дамыту, туған жер табиғатын сүюге және қорғауға, ұқыптылыққа, іздемпаздыққа тәрбиелеу.Абай Құнанбаев туралы біледі, өлең мазмұны мен негізгі идеясын түсінеді, өз беттерінше жұмыс істей алады, сұрақтар қоя біледі, топпен жұмыста бірін-бірі түсіне біледі.

Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 5556 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Скакова Гульмира Сатыбалдиновна | Уақыты: 24-12-2014, 15:40 |


Елбасымыз    Н.Ә.Назарбаев  Өздеріңізге мәлім 16 қараша күні  дәстүрлі жолдауын жариялады. Биылғы жолдаудың Нұрлы жол деп аталып, 2015 жыл — ұлттық тарихымызды ұлықтау және бүгінгі биіктерімізді бағалау тұрғысынан мерейлі белестер жылы. Қазақ хандығының 550 жылдығын, Қазақстан халқы Ассамблеясы мен Конституциямыздың 20 жылдығын, Ұлы Жеңістің 70 жылдығын атап өтеміз. Осынау тарихи белестер Жаңа Қазақстандық Патриотизмді ұрпақ жадына сіңіруде айрықша рөлге ие.

Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 12015 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Адамбай Шолпан Жолмұхаметқызы | Уақыты: 19-12-2014, 13:18 |


Оқушыларға наурыз көже туралы түсінік беру.мәтінді оқи отырып зерттеушілік әңгімеге тарту, оқушылардың зейінін, есте сақтауын, белсенділігін арттыра отырып өзін-өзі бағалауға, топтық жұмыс жасауға, сандық технолгияны қолдану арқылы өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.Оқушылар наурыз көженің маңызы және оның құрамымен танысады, өз ойы мен алған  әсерлерін жеткізеді, топтық жұмыс жасауға, бірін-бірі бағалауға, сандық технологияны қолдана отырып өз бетінше жұмыс жасауға үйренеді.

Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 3823 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Берженбаева Асемкул Раевна | Уақыты: 19-12-2014, 12:45 |


. Мәтінмен танысады, топішілік және топаралық жұмыстар жасайды. түсінгендерін мазмұндайды.

2.мәтіндегі таныс емес сөздерді жұмыс дәптерге жазады

Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 6293 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Берженбаева Асемкул Раевна | Уақыты: 19-12-2014, 12:43 |


Оқушылардың наурыз меркесі туралы түсініктерін кеңейту.мәтінді оқи отырып зерттеушілік әңгімеге тарту, зейінін, есте сақтауын, оқушылардың белсенділігін арттыра отырып өзін-өзі бағалауға,топтық жұмыс жасауға,сандық технолгияны қолдану арқылы өз бетінше жұмыс жасауға үйрету.

Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 4092 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Берженбаева Асемкул Раевна | Уақыты: 19-12-2014, 12:38 |


Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык