Қазақстанның негізгі экологиялық проблемалары
|
Қазақстанның көлік және коммуникация кешеніСабақтың мақсаты
|
Қазақстанның ішкі сулары. ӨзендеріМақсаты : Қазақстанның ішкі сулары туралы білімдерін дамыту. Өзен жүйелері және өзен алаптары ,өзен жүйесінің ерекшелігі, су шығыны мен жылдық ағын , қоректенуі туралы түсінік қалыптастыру. Суды қорғауға тәрбиелеу. Сабақты өткізу әдісі: Activ Inspire бағдарламасы бойынша Сабақтың түрі: Өткен материалды бекіту, жаңа сабақты игеру Сабақтың көрнекілігі: Интернет ресурстарын пайдалану: Қазақстанның физикалық картасы,сабақ тақырыбына байланысты суреттер мен видеокөрсетілімдер. |
Географиялық алаңМақсаты: 1. Оқушылар дүниетанымын кеңейту; 2.Жаңаны білуге қызықтыру; 3. Картамен жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру; 4. Тез ойлана білуге үйрету; 5. Географиядан алган білімдерін ортага салу. Қолданылатын құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта «ActivInpire» бағдарламасымен. Бағалау жетондары: Көк жетон- 1 ұпай. |
Орал физикалық-географиялық аймағыСабақ мақсаты: 1. Білімділігі: Оқушыларға Орал физикалық-географиялық аймағы туралы түсінік бере отырып, аймақтың ерекшелігі мен оған кіретін негізгі таулар мен бастау алатын өзендер туралы білім беру. 2. Дамытушылығы: Оқушылардың шығармашылық қиялын дамыту, қызмет көрсету саласына үйрету және пәнге деген қызығушылығын арттыру, тапсырмалар беріп, оқушылардың даму қабілетін дамыту. 3. Тәрбиелілігі: Оқушылардың еңбекке деген қызығушылығын ояту, өзіне деген сенімділікті, жұмыста өз бетінше орындауға, ұқыптылыққа, батылдылыққа, ептілікке тәрбиелеу. |
Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстарыМақсаты: 1. Оқушыларға гидросфера және дүниежүзілік су ресустары туралы терең мағлұматтар бере отырып, жер беті суларын қорғаудың алғы шарттарымен таныстыру. 2. Су туралы оқушылардың түсінігін кеңейту, халықтық педагогиканы қолдану арқылы судың маңыздылығын ұғындыру, логикалық ойлауды, шығармашылық ойлау дағдыларын кеңейту. 3.Болашақ ұрпақтың елін, жерін қорғауға, экологиялық, экономикалық тәрбие беру. Типі: Жаңа материалды меңгерту |
Материктер мен аралдарМақсаты: Білімділік: Материктер, аралдар ұғымымен, ғаламшардағы материктер санымен таныстыру. Картадан материктерді таба білуге үйрету. Дамытушылық: Оқушылардың өздігінен танып ізденуге, алған білімдерін жадында сақтау, ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелігі: Оқушылардың белсенділігін арттыру. Картамен жұмыс жасауға, өз бетімен ізденуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Әдісі: ауызша. Сұрақ – жауап, картамен жұмыс, Венн диаграммасын толтыру. |
Мұнай және газ өнеркәсібіІ. Ұйымдастыру кезеңі А) Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру; Ә) Оқушыларды түгендеу, топқа бөлу; Б)Оқушылар назарын сабақ барысында білім алуға бағыттап, бірыңғайлап қою. І-топ-«Мұнай» ІІ-топ-«Газ» II.Жаңа сабақ материалын түсіндіруге дайындық |
Гидросфера тарауын жинақтап қайталауСабақ мақсаты: 1.Білім беру: «Гидросфера тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылап, бір жүйеге келтіру. 2.Дамыту :Әр түрлі білім көздерімен жұмыс жасауды дамыту. Оқушылардың өз беттерінше жұмыс істеп шығармашылық ойларын өсіру. Өз ойларын еркін айтып қорытынды жасай білуге дағдыландыру. 3.Тәрбиелік: Экалогиялық тәрбие беру мақсатында, оқушыларды су обьектілерін қорғай білуге , ластамауға тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі: Карта. Интеративті тақта т. б. |
Мұздықтар және олардың маңызыМақсаты: 1 Гидросфера жайлы алған білімдерін тереңдету және кеңейту, «мұздықтар», «қар жиегі», «тау мұздықтары»,«жабынды мұздықтар» ұғымдарын қалыптастыру, Олардың пайда болуы және маңызын анықтау Стандарттан жоғары ұғымдар: гидрология, мұхиттану, құрлық гидрологиясы, глетчер, нунатак, трог. 2. Құзреттілікке бағытталған және қызығушылығын арттыруға арналған өздік жұмыстарын орындау барысында танымдылық қажеттілігін туғызу және логикалық ойлау дағдысын қалыптастыру; |