Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның табиғат зоналары(қорытынды сабақ)
Сабақтың білімділік мақсаты: Оқушылардың Қазақстан табиғат зоналары тақырыбынан алған білімдерін тиянақтау. Табиғат зоналарындағы географиялық құбылыстармен, құрылымдарды байқай біліп, сипаттама беруге үйрету.
Дамытушылық мақсаты: Табиғат компоненттерінің өзара байланысы табиғат зоналарының дамуына қалай ықпал ететіні жөнінде түсінік беру.
Тәрбиелік мақсаты: Табиғат зоналарының табиғатын ұқыптылықпен сақтап, тиімді пайдалану жолындағы көзқарастарын қалыптастыру, адам әрекетінің әсерінен болатын табиғат компоненттерінің өзгеруі туралы түсінікті дамыту.
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс |
Сабақтың тақырыбы: №5 практикалық жұмыс «Қазақстанның табиғат зоналарына қысқаша салыстырмалы сипаттама»Сабақтың мақсаты:
-оқушыларға Қазақстан территориясындағы табиғат зоналарының түрлері мен табиғат компоненттерінің бір-біріне байланысу,әрекеттесу заңдылықтарын түсіндіру;
-оқушылардың физикалық және кескін картамен жұмыс жасау шеберлігін,кесте сызба-нұсқа сызу қабілетін оқу еңбегіне қажетті біліктіліктерін және дағдыларын дамыту; |
Сабақтың тақырыбы: Ғаламшардағы тіршілікСабақтың мақсаты:
Білімділік:Оқушыларды ғаламшардағы әр түрлі тіршілікпен танысты. Мекен еткен ортаға
бейімделгіштігі жайында мағлұмат беру.
Дамытушылық: Оқыту кезінде оқушыларға түрлі тапсырмалар мен жұмыстар бере отырып
оқушылардың ойлау қабілеттерін, қиялдарын, шығармашылық қабілеттерін
арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз беттерінше жұмыс жасауға, тапсырылған жұмысты жылдам
орындауға және алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуге, табиғатты қорғауға
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Аралас сабақ |
Тақырыбы: Табиғат зоналарыСабақтың мақсаттары:
1. Білімділік: Оқушыларды табиғат зоналарымен таныстыру, олардың ерекшеліктері мен маңызына тоқталу.
2.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін ояту, шығармашылықтармен жұмыс істеуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелік: Оқушылардың басқа елге, жерге, мемлекеттерге деген көзқарастарын біле отырып, елін, жерін, табиғатты аялайға, қорғауға, бірін-бірі сыйлауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру |
Тақырыбы: Шар өзеніСабақтың мақсаттары:
Оқыту - Шар өзенінің тарихымен, физикалық-географиялық орнымен, басты ерекшеліктерімен және шаруашылықтағы маңызымен таныстыру.
Тәрбиелік - Оқушылардың табиғатқа қызығушылығын арттыру және экологиялық тәрбие беру.
Дамытушылық- Дүниетанымын кеңейту, өз бетімен білім жинауға дағдыландыру.
Көрнекіліктер: Қазақстанның физикалық картасы, Атластар, Кескін карталар, Интерактивті тақта.
Сабақ барысы: |
Сабақтың тақырыбы Орманды дала және дала зоналарыСілтеме Тақырыптық-күнтізбелік жоспар,география оқулығы, презентация,қосымша мәліметтер.
Сабақтың жалпы мақсаты: Орманды дала және дала зоналарының табиғат ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру.Табиғат компоненттерінің өзара байланысы табиғат зоналарының дамуына қалай ықпал ететіні жөнінде мағлұмат беру.Табиғатты қорғаудың қажеттілігін ұғынып, туған жеріне , оның табиғатына деген сүйіспеншілікке,оны аялап сақтауға деген ынтасын ашу.
Оқыту нәтижесі Қазақстанның орманды дала және дала зоналары ерекшеліктері туралы мәлімет алады,ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажырата біледі, өз беттерімен жұмыс істеуге үйренеді, экологиялық саналылығы,адамгершілік қасиеті қалыптасады.
Сабақтың типі Жаңа білімді меңгеру сабағы |
Сабақтың тақырыбы: Суды қорғауСабақтың мақсаты:
Білімділігі: Табиғаттағы судың тіршіліктегі маңызын, пайдасын, сусыз тіршілік жоқ екенің, суды әр уақытта үнемдеп, босқа төкпеу керек екенін түсіндіру.
Дамытушылығы: Оқушылардың сөйлеу мәдениетін дамыту. Жүйелі сөйлеуге дағдыландыру танымдылық белсенділіктерін арттыру, сөздік қорын кеңейту.
Тәрбиелігі: Қоршаған ортаны қорғауға, табиғатты қорғауға, табиғатты сүюге, адамгершілікке үнемділікке тәрбиелеу. |
Сабақтың тақырыбы: Алаптар бойынша ірі өзендерге сипаттамаМақсаты : Солтүстік мұзды мұхит алабына жататын өзендердің және ішкі алаптарға жататын өзендердің ерекшеліктерімен таныстыру. Өзендердің қазіргі экологиялық жағайына тоқталу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Күтілетін нәтижелер: А. Қазақстан өзендерінің алаптар бойынша өзіндік ерекшеліктерін біледі, картадан көрсете алады, картаға түсіріп, сипаттайды.
В. Алаптар бойынша өзендерді ажырата алады, өзендерді өзара салыстырады.
С. Өзендердің қазіргі экологиялық жағдайы туралы ой тұжырымдайды |
Тақырыбы: Глобус. Глобустан картаға көшуМақсаты:
Білімділік: Географиялық ендік, бойлық, координаталық тор деген түсініктерді қалыптастыру. Географиялық координаттарды анықтау
жолдарын, әдіс-тәсілдерін үйрету. Глобус, оның маңызы мен глобустан картаға көшіру тәсілдері туралы білім беру.
Дамытушылық: глобуспен жұмыс істеуді дамыту.
Тәрбиелік: География пәніне деген қызығушылықты ояту, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,ЖИГСО әдісі,Венн диаграммасы әдісі,топтық,практикалық жұмыс
Құрал-жабдықтар: Дүние жүзінің физикалық картасы, «глобустар мұражайы» слайд,ермексаз.
Сабақтың кезеңдері:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Қызығушылықты ояту. |
Тақырыбы: Глобустағы және географиялық картадағы градус торы, географиялық ендікМақсаты:
Білімділік: Оқушыларға алдыңғы сабақта алған географиялық координаттар, оларды анықтау, оның әдіс-тәсілдерін, анықтау жолдарын қарастырып, оны тәжірибе жүзінде қолдана алуды үйрету, білім беру.
Дамытушылық:Картамен, глобуспен жұмыс жасауды дамыту.
Тәрбиелік: География пәніне деген қызығушылықты ояту,достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақты үйымдастыру формасы: топтық жұмыс
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, СТО әдістері,практикалық
Құрал-жабдықтар: глобус, дүниежүзінің физикалық картасы. |