Тақырыбы: Географиялық карталарда биіктіктер мен тереңдіктердің бейнелену ерекшеліктеріМақсаты:
Білімділік: Жер беті көлемінің бейнеленуі, жер бедерінің бейнеленуі, түрлі сулардың бейнеленуі, елді мекендердің бейнелену ерекшеліктерімен танысып, олардың ұсақ масштабты карталарда сипатталуы туралы білімді қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардыңой-өрісін, өткен тақырыптардан жинаған білім мен икемділіктерді одан әрі дамыту.
Тәрбиелік: Ұсақ масштабты карталарда бейнелену әдістерімен таныса келе география пәніне деген қызығушылықты ояту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,топтық ,практикалық жұмыс |
Сабақтың тақырыбы: №5 практикалық жұмыс «Қазақстанның табиғат зоналарына қысқаша салыстырмалы сипаттама»Сабақтың мақсаты:
-оқушыларға Қазақстан территориясындағы табиғат зоналарының түрлері мен табиғат компоненттерінің бір-біріне байланысу,әрекеттесу заңдылықтарын түсіндіру;
-оқушылардың физикалық және кескін картамен жұмыс жасау шеберлігін,кесте сызба-нұсқа сызу қабілетін оқу еңбегіне қажетті біліктіліктерін және дағдыларын дамыту; |
Эссе тақырыбы: Жерде тіршіліктің пайда болуыМенің жердің пайда болуы туралы көзқарасым екіге бөлінетін сияқты. Бірақ, шынында, көбінесе бір жаққа қарай көңілім ауады, ол – белгілі бір дәрежеде ғылыми теорияға. Менің ойымша,бізді қоршаған табиғат, оның сан-алуан құбылыстары, өзгерістері; оны құрайтын элементтердің молдығы және әртүрлілігі көпке нұсқайды. Тіршіліктің дамуы, жердің пайда болуы – өте күрделі миллиардатаған жылдарға созылған, үздіксіз процесстердің жиынтығы. Қолымыздағы айқын деректер зер салып бақылауда нақты ғылыми теорияларды құрастыруға мүмкіндік береді.
Мен білетін түрлі ғалымдардың: Пастерден Опаринге дейінгі пікірлерімен келесемін. Сонда, олардыңдәлелдеген тұжырымдары бойынша: алғашында біздің галактикада белгілі бір фактордың әсерінен газды-шаңды тұманнан шар түзілді, яғни Жер пайда болды. Оның көлемі, |
Тақырыбы: Байқоңырдан –ғарышқа, Қанат қағып шарықтаМазмұны
Жоспары-------------------------- 1-5
Кіріспе бөлім----------------------6
Негізгі бөлім----------------------7-17
Қорытынды бөлім----------------18
Ұсыныстары------------------ ----19
Жетекшінің аннотациясы-------20
Пайдаланған әдебиеттер тізімі-21 |
Сабақ тақырыбы: Маусымдық белгілерСабақ мақсаты: Маусымдық белгілер туралы түсініктерін дамытады.
Сабақ міндеттері:
1.Топқа бөліне отырып тақырыпты өздері ашады.
2. Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас жасап, өз оқуына және сыныптастарының оқуына жауапкершілікпен қарайды.
3. Ұсынылған проблемаға шығармашылық тұрғыдан келеді.
Оқу нәтижесі: Топпен жұмыс жасау барысында бүгінгі сабақтың негізгі идеясын ашады және маусымдық белгілерге шолу жасайды.
Сабақтың көрнекілігі: техникалық құралдар, бағалау критерийл |
Қызыл кітап және оған тіркелген буынаяқты жәндіктер. Зиянды бунақденелі жәндіктермен күресу шаралары
Сабақтың тақырыбы: §49. Қызыл кітап және оған тіркелген буынаяқты жәндіктер. Зиянды бунақденелі жәндіктермен күресу шараларыСабақтың мақсаты: А) білімділік: Қазақстанда сирек кездесетін және жойылып бара жатқан омыртқасыздардың Қызыл кітапқа тіркелген түрлері мен оларды қорғау шаралары. Партеногенез терминіне түсінік беру. Ә) Дамытушылық: Қосымша материалдарды пайдалана отырып білімін дамыту . Б) Тәрбиелік: Табиғатты қорғауға, бірін бірі сыйлауға, тыңдауға тәрбиелеу Сабақтың типі: Жаңа білім беру. |
Сабақ тақырыбы: §21. МұхиттарМақсаты: А) Білімділік: Дүниежүзілік мұхит дегеніміз не сұрағына жауап беру және мұхиттар тарихы мен ерекшеліктерін түсіндіру Ә) Дамытушылық: білімін, біліктілігін, дүниетанымын кеңейту Б) Тәрбиелік: Табиғатты қорғауға сүюге тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс: география, биология, тарих, әдебиет Сабақтың типі: аралас сабақ |
Сабақтың тақырыбы: &49 Табиғи қорлар және өндірісСабақтың мақсаты: а)Табиғи орта, Табиғи қорлардың топтары, оларды ұтымды пайдалану мен түлетуді ұйымдастырудағы географияның рөлі, шаруашылық әрекетінің әсерінен болатын табиғаттағы өзгерістерді бақылау |
Тақырыбы Ғарыш дегеніміз не?Мақсаты: Ғарыш және Жердің ғарыштағы орны туралы түсінік қалыптастыру. Біздің заманымызда ғарыш қалай зерттелетінін және зерттеу жұмыстарын жүргізетін орбиталық стансалар жайлы анықтама беру. Оқушылардың аспан денелері туралы қарапайым түсініктерінің болуын қамтамасыз ету. 2. Қоршаған ортаны танып-білуге деген қызығушылығын ояту. 3. Топта жұмыс жасау қабілетін ояту. Оқыту нәтижесі |
Жас географ сайысПәні:География Материктер мен мұхиттер географиясы |