өмендегі берілген химиялық реакция теңдеулерін теңестіріп, типтерін анықтаңдар: а) Mg + O2 MgO ә) Ag2O Ag +O2 б) KCIO3 KCI + O2 в) AI + S AI2S3 г) CuO + AI AI2O3 + Cu д) Na + H2O |
Оқушыларды химиялық реакциялардың типтері, қосылу,айырылу,орынбасу,алмасу реакциялары туралы меңгереді. Қосылу, айырылу,орынбасу.алмасу реакцияларына теңдеулер құрады, теңестіреді.Реакция теңдеулерін дәлелдеп, тұжырымдайды. |
Оқушыларға оттектің, көміртектің, азоттың табиғаттағы айналымы, қасиеттері, қолданылыуы жайында мәлімет беру. Оқыушылардың заттарды элемент тұрғысынан танып, заттардың құрамын жаза білуге үйрету. |
|
Көміртек атомының құрылысын периодтық жүйедегі орнына сәйкес түсіндіріңдер.Табиғаттағы көміртек қандай күйде кездеседі?Көміртектің аллотропиялық түрөзгерістерін атаңдар? Әрқайсысын сипаттап айтып беріңдер.Алмаз бен графиттің қасиеттерін салыстыра отырып сипаттаңдар.Адсорбция құбылысын түсіндіріңдер. |
Жоба дайындау, экскурсия. Органикалық және бейорганикалық заттардың байланысы .Ақпарат құралдарынан мәліметтер .Электронды оқулықАдамзаттың шаруашылық іс-әрекетінің қоршаған ортаға тигізетін әсері. Химиялық ластанудың көздері және себептері. Қоршаған ортаны ластанудан қорғаудағы химияның рөлі
|
Білімділік: Натрийдің периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, ашылу тарихы, табиғатта кездесуі мен физикалық және химиялық қасиеттерінтүсіндіру; Дамытушылық:Типтік металл натрийдің қасиеттерін реакция теңдеулерімен жаза білу, логикалық ойлау қабілетін, танымдық белсенділігін арттыру; Тәрбиелілік: Әр түрлі тапсырмалар орындату арқылы оқушылардың білімін жетілдіру және белсенділігін, қызығушылығын ояту,еңбекті бағалай білуге,сүйіспеншілікке,оқушының шығармашылық,ойлау қабілетін дамыту,өз ойларын жеткізе білуге,ұйымшылдыққа тәрбиелеу. |
Металдар мен бейметалдардың табиғаттағы және тірі ағзалардағы маңызы.жаңа технология әдістері арқылы оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру, оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге жұмылдыру, логикалық ойлау қабілетін дамыту, тақырып бойынша алған білімін, өз ойын жеткізе білуге, өздігінен ізденіп еңбек етуге дағдыландыру. Сабақтың түрі: кіріктірілген Пәнаралық байланыс: химия,биология Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, презентация, периодтық кесте, таттанған шеге, кесілген алма, айна, Венн диаграммасы, семантикалық карта.
|
Химия пәнінен есептер шығаруда көптеген жас мұғалімдер қиналады. Сондықтан, Ривин – Баженов әдісін қолданып есеп шығаруға бірнеше карточка нұсқасын ұсынып отырмыз. Ривин- Баженов әдісі. Бұл әдіс есептер шығаруда және жаттығулар орындауда қолданылады. Әрбір карточкаларда екі тапсырма келтіріледі. Әрбір оқушы өз карточкасын алады және екі тапсырманы да орындайды. Сонан соң А және В оқушылары жұп құрып, А оқушы В оқушыға өзінің бірінші тапсырмасын түсіндіреді және есептің шығару жолын таза параққа жазады. Сонан соң В оқушы өзінің бірінші тапсырмасын түсіндіреді. Оқушылар бір- бірінің жауабын бағалайды. Әрбір оқушы бірнеше рет түсіндіреді және екінші оқушының жауабын тыңдайды, өйткені, өз карточкаларын орындап болған соң басқа жұп құрады. Нәтижесінде әрбір қатысушы бірнеше мәрте оқытушы мен оқушының рөлін атқарады. |
Оқушыларды күкірт оның қосылыстарымен, химиялық қосылыстарымен таныстыру. Атом құрылысына, химиялық құрылысына қасиетінің байланыстылығы. Аллотропия туралы түсінік беру, химиялық қасиеттерінің кристалл торына байланыстылығы туралы алған білімдерін тереңдету |