Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Коллоидты жүйе туралы  түсінік

    Коллоидты жүйе туралы зерттеулерді итальян оқымыстысы Ф Сельми 1845 жылы жүргізді.Ол белгілі көлемдегі суда таралған күкірт, хлорлы күміс, берлин көкшіл бояуы сияқты жүйелерді зерттеді. Ол басқа мысалы ас тұзы ерітіндісіне қарағанда бұл ерітінділердің бөлшектерінің үлкен ірілеу екенін байқады. Ал 1861 жылы Томас Грэм коллоидты химияның дамуы үшін өте маңызды зерттеулер жүргізіп, дисперсті жүйені диффузия жылдамдығына қарап, жақсы және нашар еритін диффузияланушы деп екі класқа бөлді. Оларды крисаллоидтар және коллоидтар деп атады. Т.Грэм кристаллоид пен коллоидты бір-бірінен бөліп алу әдісін ашты және бұл әдісті 

Уроки / Химия | Көрсетілім: 25744 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 24-05-2014, 11:11 |


Тақырыбы: Алюминий
Сабақтың   мақсаты: Білімділік: Алюминий  элементінің периодтық  жүйедегі  орнын , 
табиғатта  кездесуі ,  алынуы,  физикалық ,  химиялық  қасиеттерін ,  қолданылуын , 
қосылыстары  туралы мəліметтерді   меңгерту .
Дамытушылық:  Оқушылардың  пəнге  қызығушылығын,  дүниетанымын, 
екідайлы    элементтер  жайлы  алған білімді  одан    əрі дамыту.
Тəрбиелілік : Топтарға  бөліну  арқылы шығармашылық  жұмысты қалыптастыру.   
Алюминийдің  тұрмыста  қолданылуын ,  алюминий   құймаларының  құрамымен   та -ныстыру ,  өмірдегі  маңызын  түсіндіру .
Сабақ  типі: Аралас.  Жаңа білімді  хабарлау .
Сабақтың  өтілу əдісі : топтық, сұрақ - жауап
Уроки / Химия | Көрсетілім: 9378 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-05-2014, 09:28 |


Сабақтың тақырыбы: Судың құрамы, физикалық және химиялық қасиеттері, маңызы
 
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды  судың сапалық, сандық құрамын  анықтау әдістерімен, судың  химиялық  қасиетін қарастыра отырып, бейорганикалық  қосылыстардың жаңа  класы – негіздермен таныстыру, табиғаттағы  айналымын,судың тіршілік үшін  маңызын  түсіндіру, реакция теңдеулерін   сауатты жазуға  үйрету. Кластар  арасындағы  байланыстарды    мысалдармен көрсету,  негіздердің, қышқылдық  және негіздік  оксидтердің  құрамын салыстыра  отырып, негізге  ұқсастықтары мен  айырмашылықтарын  анықтау.  
Тәрбиелік: ұйымшылдыққа, іскерлікке, отансүйгіштікке тәрбиелеу.Табиғат  байлығын        қорғауға,туған  жерге  дегенсүйіспеншіліккебаули  отырып экологиялық тәрбие  беру 
Дамытушылық: сұрақ –жауап, есеп шығарту, Ойын элеметтерінқолдану арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту, ой – өрісін кеңейту, өз ойларын еркін жеткізу дағдыларын қалыптастыру. 
Уроки / Химия | Көрсетілім: 16025 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-05-2014, 09:26 |


Сабақтың тақырыбы Қышқылдардың  құрамы, алу жолдары


Сабақтың мақсаты. Оқушыларды жаңа қышқыл,  индикатор  ұғымдарымен, алыну әдістерімен  таныстыру.  Қышқыл  қалдығының  валеттілігін, қышқылдардың формулаларын құрастыра білу; қышқылдардың  формуласын  мен  аттарын  үйрету.
Білімділік: қышқылдарға сипаттама беру
Тәрбиелік: ұйымшылдыққа, іскерлікке, отансүйгіштікке, білім  деңгейін  өзі  бағалауға, әділ   болуға  тәрбиелеу. 
Дамытушылық: сұрақ –жауап, есеп шығарту арқы

Уроки / Химия | Көрсетілім: 9319 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-05-2014, 09:25 |


Тақырыбы: Химиялық байланыстардың түрлері
Сілтеме Н. Нұрахметов
Слайдтар  
Жалпы мақсаты: Химиялық байланыстың түрлері туралы білімді қалыптастыру
Міндеттері: 1. Оқушылардың қызығушылығын ояту
2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру
3. Оқушылардың өздері – өздері  оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау 
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері 1. Оқушылардың бірін –бірі оқытуы арқылы     аталған тақырыпты меңгеріп шығу
2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру
Уроки / Химия | Көрсетілім: 2886 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-05-2014, 09:23 |