Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Құмырадағы гүлдің макетін жасаңыз.  Макетті өз ара бағалайды және коуч те бағалайды. Коуч макетті талқыламай баға қоя салады. Бұл қандай бағалау түрі? Бұл формальды бағалау. Ал енді әріптестерініздің жұмысын  бағалаңыздар? Бұл қандай  бағалау? Бұл өзара немесе топтық бағалау.

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 3586 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Байсенгирова Айнур Курмашевна | Уақыты: 12-01-2015, 17:58 |


Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйінін айтып, қорытындылай келсек, «мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға – мұғалім», «мұғалім – дамыту жұмысының көшбасшысы» деген түсініктерді басшылыққа ала отырып, өзімнің Бағдарлама мазмұнына сәйкес өзгере бастағанымды аңғардым. Оқу үдерісіне басқа қырынан келіп, Бағдарламаның түйінді идеяларын енгізу арқылы іс-тәжірибені жетілдіру жұмыстарын одан әрі жалғастыруды қолға аламын.

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 6910 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Мейрамова Шынар Бактияровна | Уақыты: 12-01-2015, 15:35 |


Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру; Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; Мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алған білімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау.  

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 3748 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Шынбаева Бақыт Зейнілғабиденқыз | Уақыты: 12-01-2015, 15:15 |


Коучинг  қатысушылардың ішінен ең нашар сурет салатын екі мұғалімді сыныптан шығуын сұрайды, ал қатысушыларға бірінші мұғалімді қалайда қолдауды, екінші мұғалімді керісінше, қолдамауды айтады. Екі мұғалімге де бір сурет – сиырды салу ұсынады, сосын суреттеріне баға қояды.

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 9261 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Шынбаева Бақыт Зейнілғабиденқызы | Уақыты: 12-01-2015, 15:12 |


Сабақтың сәтті шыққан жағы: бірлескен оқудың нәтижесінде топтар өз жұмыстарын қорғау барысында сөйлемей қалған бала болмады. Тіпті бақылаудағы С деңгейлі баланың да өз пікірін білдіріп, сөйлегені  байқалды. Сабаққа оқушылар кері байланыс жасаумен аяқтады. Қорытынды сабақ ең сәтті шыққан сабақтың бірі болды. С деңгейлі баланың сабаққа құрдастарымен бірдей араласып, оның менің ойым, айтайын деп тұрған жауабым дұрыс емес деп жасқаншақтайтын қасиетінен арылғанын байқадым.

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 4616 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тебегенова Гүлбану Түленқызы | Уақыты: 12-01-2015, 15:06 |


Мақсаты:Бұған дейінгі білімін зерделеу. Тапсырма:“Ауызша волейбол” ойыны. Шарты: Жүргізуші мақалды бастап допты екінші балаға лақтырады.Допты алған адам  мақалды аяқтайды.Өзі мақалды бастап,келесі адамға лақтырады.Әр аяқталған мақалға бір ұпай, егер аяқтай алмаса, бір ұпай алынып тасталады. 

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 3126 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Тебегенова Гүлбану Түленқызы | Уақыты: 12-01-2015, 15:04 |


Абай Құнанбаевтың «Қыс» өлеңін құрастыру арқылы топқа бөліну.Тақырыптың мақсатын хабарлау.

Өлеңнің әр тармағын құрастыру барысында бір топ болып бөлінеді.

Сабақтың мақсатымен таныса отырып, өзіне мақсат қояды.

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 4099 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Есенбекова Алия Абдуллаевна | Уақыты: 10-01-2015, 17:11 |


Жаңаша әдіс-тәсілдердің артықшылықтары туралы өз ойларын ортаға салды. Сабақ туралы ойдарын мұғалімдер «ақылдың алты қалпағына» салып талқылайды,постерге салады. Топтар бір-бірін бағалайды. Мұғалімдер нақты мысалдарды көре отырып, өз ойларын постерге салады. SWORT-анализ жасайды,қорғайды. Топтар бір-бірін бағалайды. Мұғалімдер анкета сұрақтарына жауап берді.

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 2578 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Қозыбекова Ажар Омиралиевна | Уақыты: 8-01-2015, 06:20 |


Мұғалім дарынды балаларды анықтай алады және оған қолдау көрсете алады. Топқа бөліну Ғылым саласындағы танымал тұлғалардың  аттары жазылған қағаздар тарқату арқылы топтастыру. Теориялық бөлім «Дарынды – бала ол кім?» презентациясы арқылы кіріспе жасау.
Тапсырмалардың түрлері: Тапсырманы орындау барысында қолданылған тәсілдер

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 3966 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Сисенгалиева Злиха Кыдырбаевна | Уақыты: 7-01-2015, 13:42 |


Белсенді сыныптың қалыптасуы туралы  постер қорғау.Белсенді емес сыныптың қалыптасуы туралы постер қорғау.   Өзекті тақырып бойынша постер қорғап, өз ойларын кері байланыста стикер арқылы  жазды.  Керекті құралдар: Фотоаппарат, плакаттар, түрлі-түсті бояулар.        

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 7014 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Бейсенбиева Хадиша Наурызбековна | Уақыты: 4-01-2015, 15:03 |