Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Топтарға  әртүрлі суреттер беріледі. Суреттерге зерттеп, ондағы ой мен мағынаны ашу керек. Әріптестерім ең алдымен жұпта, кейін топтың ішінде суреттердіталқылайды. Осы сурет арқылы автор не айтқысы келгенді туралы толғанады. Әртүрлі көзқарастар айтылады.

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 3379 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Ипова Акмарал Сулейменовна | Уақыты: 4-01-2015, 12:11 |


Сабақта оны қалай жүзеге асыруға болатындығы жайлы   мұғалімдер өзара пікіралмасты..Шешу жолдарын іздеу, ұсыныстар қарастыру. Әр мұғалім бағалауды қандай мақсатта және кім үшін, қалай өткізуі керектігін, қалай бағалай алуын топтық жұмыстарда  түсінді. Сабақтарда оқушыларды бағалаған кезде формативті бағалау түрлерін қолданады.

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 3424 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Ипова Акмарал Сулейменовна | Уақыты: 4-01-2015, 11:48 |


Инклюзивті білім ошағындағы ұстаз бейнесі (Бұл жерде әр бір топ өздерінің фонтазиясына қарай ұстазды іс – әрекет арқылы бейнелейді. Ойға шектеу қойылмайды).  Бейнебаян «Толық инклюзивті білім жүйесіндегі мектептер жайлы мәлімет»  Екі топқа тапсырмалар беріледі.  «Мектептегі инклюзивтик білім берудегі қиындықтар және одан шығу жолдар»

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 4898 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Султан Мыктыбекович Усербаев | Уақыты: 4-01-2015, 11:31 |


Бейнежазба беріледі.Бұл бейнежазбада қазіргі  заманда техниканың тез  дамып келе жатқаны, оқушыларды қандай сұрақтар қызықтыратындығы, олар  мұғалімдерден не жаңалық күтетіні туралы көрсетіледі. Жұппен жұмыс. Топпен талқылау. Безендіру. Қорғау. Бағалау «Қос сыйлық». Топ болып жұмыс жүргізеді. Жұппен сөйлейді.Бағалау. Топ болып жұмыс жүргізеді.

 

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 10438 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Нугуспанова Шынар Туленовна | Уақыты: 2-01-2015, 18:50 |


Оқуды бағалаудың мақсаты оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады. Негізінен, ол тікелей келешек оқытуға үлес қосуға бағытталмаған, бірақ маңызды мәні бар тестілеу оқыту үдерісіне кері әсерін тигізуі мүмкін. Оқуды бағалау кезінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен арақатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады. Мұндай қорытындылар стандартқа немесе әдетте балл немесе деңгей түрінде келтірілген межелікке «сәйкес/сәйкес емес» деген нысанда жасалады. Бұл олар негізделген өлшемдер мен стандарттардың таңбалануы.

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 3936 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Нугуспанова Шынар Туленовна | Уақыты: 2-01-2015, 18:46 |


Талантты және дарынды оқушыларды оқыту туралы толық  мағлұмат беру. Мұғалімдер өз ойларын қосады. Слайд көрсету. 1.Стикерлер тарату. Рефлексия жазуды ұсыну.  2. «Пікірлер ағашы» бойынша мұғалімдер нені үйренгенін, нені білгісі келетінін, ұсыныстарын жазады. Қолдарына берілген ақ қағазды сол қолмен умаждап, оң қолмен қайта қалпына келтіру. Бүгінгі сабақтан нені күтетіндерін  жазып, «Пікірлер ағашын» безендіреді. Сергіту сәтін ұйымдастыру. Сабақтан не күтетіндерін жапырақтарға жазып, «Пікірлер ағашын» безендіреді.

 

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 8662 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Нугуспанова Шынар ТУленовна | Уақыты: 2-01-2015, 18:44 |


Рассматриваются и применяются первоначальные критерии оценки как для информации, так и для ее источников:-изучается и сравнивается информация из разных источников, с тем, чтобы оценить ее надежность, валидность, точность, авторитетность, актуальность, высказываемую в ней позицию или возможное отрицательное воздействие.  Определить понятие "критическое мышление", научиться создавать условия для формирования навыков мыслительной деятельности учащихся; овладеть приемами и техниками для развития критического мышления школьников.

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 6385 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Молдағалиева Эльза Зинеденқызы | Уақыты: 30-12-2014, 11:56 |


Мұғалімге арналған нұсқаулық бірінші деңгей www.cpm.kz, видеоресурсы, презентация. 
Оқу нәтижелері Сабақтағы топтық жұмысты жүргізу жүйесін меңгеріп,өз сабақтарында пайдалана алады .Өз сабақтарындағы осы уақытқа дейінгі жүргізген топтық жұмыс туралы пікірлерімен кері байланыс орнатады. Мұғалімдердің топтық жұмысқа деген көзқарасы өзгереді. 
Негізгі идеялар Жұмыла көтерген жүк жеңіл. Мектепте топтық жұмысты дұрыс ұйымдастыру.

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 7905 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Алимходжаева Марфуга Каламаевна | Уақыты: 24-12-2014, 16:40 |


Мұғалімге арналған нұсқаулық бірінші деңгей www.cpm.kz, видеоресурсы, презентация. 
Оқу нәтижелері Сабақтағы топтық жұмысты жүргізу жүйесін меңгеріп,өз сабақтарында пайдалана алады .Өз сабақтарындағы осы уақытқа дейінгі жүргізген топтық жұмыс туралы пікірлерімен кері байланыс орнатады. Мұғалімдердің топтық жұмысқа деген көзқарасы өзгереді. 
Негізгі идеялар Жұмыла көтерген жүк жеңіл. Мектепте топтық жұмысты дұрыс ұйымдастыру.

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 4310 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Алимходжаева Марфуга Каламаевна | Уақыты: 24-12-2014, 16:40 |


Понимают:

- что необходимо уделять особое внимание разработке методики повышения мотивации, по средствам применения современных информационных и телекоммуникационных технологий, компьютерных и мультимедийных продуктов в учебном процессе и вооружению частными приемами этой методики преподавателей каждого предметного профиля для каждодневной работы.

Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 2266 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Алимходжаева Марфуга Каламаевна | Уақыты: 19-12-2014, 13:02 |