Топтарға әртүрлі суреттер беріледі. Суреттерге зерттеп, ондағы ой мен мағынаны ашу керек. Әріптестерім ең алдымен жұпта, кейін топтың ішінде суреттердіталқылайды. Осы сурет арқылы автор не айтқысы келгенді туралы толғанады. Әртүрлі көзқарастар айтылады. |
Сабақта оны қалай жүзеге асыруға болатындығы жайлы мұғалімдер өзара пікіралмасты..Шешу жолдарын іздеу, ұсыныстар қарастыру. Әр мұғалім бағалауды қандай мақсатта және кім үшін, қалай өткізуі керектігін, қалай бағалай алуын топтық жұмыстарда түсінді. Сабақтарда оқушыларды бағалаған кезде формативті бағалау түрлерін қолданады. |
Инклюзивті білім ошағындағы ұстаз бейнесі (Бұл жерде әр бір топ өздерінің фонтазиясына қарай ұстазды іс – әрекет арқылы бейнелейді. Ойға шектеу қойылмайды). Бейнебаян «Толық инклюзивті білім жүйесіндегі мектептер жайлы мәлімет» Екі топқа тапсырмалар беріледі. «Мектептегі инклюзивтик білім берудегі қиындықтар және одан шығу жолдар» |
Бейнежазба беріледі.Бұл бейнежазбада қазіргі заманда техниканың тез дамып келе жатқаны, оқушыларды қандай сұрақтар қызықтыратындығы, олар мұғалімдерден не жаңалық күтетіні туралы көрсетіледі. Жұппен жұмыс. Топпен талқылау. Безендіру. Қорғау. Бағалау «Қос сыйлық». Топ болып жұмыс жүргізеді. Жұппен сөйлейді.Бағалау. Топ болып жұмыс жүргізеді.
|
Оқуды бағалаудың мақсаты оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады. Негізінен, ол тікелей келешек оқытуға үлес қосуға бағытталмаған, бірақ маңызды мәні бар тестілеу оқыту үдерісіне кері әсерін тигізуі мүмкін. Оқуды бағалау кезінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен арақатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады. Мұндай қорытындылар стандартқа немесе әдетте балл немесе деңгей түрінде келтірілген межелікке «сәйкес/сәйкес емес» деген нысанда жасалады. Бұл олар негізделген өлшемдер мен стандарттардың таңбалануы. |
Талантты және дарынды оқушыларды оқыту туралы толық мағлұмат беру. Мұғалімдер өз ойларын қосады. Слайд көрсету. 1.Стикерлер тарату. Рефлексия жазуды ұсыну. 2. «Пікірлер ағашы» бойынша мұғалімдер нені үйренгенін, нені білгісі келетінін, ұсыныстарын жазады. Қолдарына берілген ақ қағазды сол қолмен умаждап, оң қолмен қайта қалпына келтіру. Бүгінгі сабақтан нені күтетіндерін жазып, «Пікірлер ағашын» безендіреді. Сергіту сәтін ұйымдастыру. Сабақтан не күтетіндерін жапырақтарға жазып, «Пікірлер ағашын» безендіреді.
|
Рассматриваются и применяются первоначальные критерии оценки как для информации, так и для ее источников:-изучается и сравнивается информация из разных источников, с тем, чтобы оценить ее надежность, валидность, точность, авторитетность, актуальность, высказываемую в ней позицию или возможное отрицательное воздействие. Определить понятие "критическое мышление", научиться создавать условия для формирования навыков мыслительной деятельности учащихся; овладеть приемами и техниками для развития критического мышления школьников. |
Мұғалімге арналған нұсқаулық бірінші деңгей www.cpm.kz, видеоресурсы, презентация. |
Мұғалімге арналған нұсқаулық бірінші деңгей www.cpm.kz, видеоресурсы, презентация. |
Понимают: - что необходимо уделять особое внимание разработке методики повышения мотивации, по средствам применения современных информационных и телекоммуникационных технологий, компьютерных и мультимедийных продуктов в учебном процессе и вооружению частными приемами этой методики преподавателей каждого предметного профиля для каждодневной работы. |