|
|
1. Доғал бұрышты үшбұрыштың неше сүйір бұрышы болады? А) 1 в) 2 с) 3 2. АВС үшбұрышында <А=32, <С =125, В бұрышы неге тең? А) 157 в) 32 с) 23 |
Оқушыларды түгендеу.Мазайкалар бойынша сынып 4 топқа бөлінеді:І топ-Квадрат,ІІ топ- Тіктөртбұрыш,ІІІ топ-Ромб,ІV топ-Параллелограмм.Топ басшылары сабақтың әр кезеңінде бағалаупарағына өз тобының мүшелеріне ұпайларын қойып отырады.Сабақ соңында әр оқушыны бағалайды. |
Тікбұрышты үшбұрыштың катеттеріне тұрғызылған квадраттарының аудандарының қосындысы гипотенузасына тұрғызылған квадраттың ауданына тең. Қазіргі кездегі ғылым саласында бұл теореманың 367 дәлелдемесі бар:
|
|
Сабақтың білімділік мақсаты: Функцияның туындысын есептеу, туынды бойынша функцияны зерттеу, функцияның белгілі аралықтағы ең үлкен және ең кіші мәндерін табу дағдыларын бекіту. Тәрбиелік мақсаты: Кәсіпкерлікке, іскерлікке баулу. Болашаққа, өмірдегі өзгерістерге ойлы көзқараспен қарауға, пайымдауға тірбиелеу. |
Фабрика әрқайсысы 8 қарындаштан 15 буманы және әрқайсысы 18 қарындаштан 9 буманы бір қорапқа жинақтап салды.Бір қорапқа барлығы қанша қарындаш жинақтап салынды? Шешуі: 8х15+18х9=120+162=282. Жауабы:Бір қорапқа барлығы 282 қарындаш жинақтап салынды. |
Жүргізуші – 2: Тыңдаңыздар, тыңдаңыздар! «Мектеп – білім» поезы жолға шықты. |
Жүргізушіге арналған ақпарат. Жұмыстың алдында барлығы мұқият критерийлермен танысуы қажет. Ойынға қатысушылардың барлығы бірдей критерийлерді толық түсіну маңызды. Ол үшін 5-7 минут бойы бағалау критерийлерін талқылау керек. Осы талқылаудың нәтижесінде тыңдаушылар жақсы жұмыс болып ұзындығы 30 см, ені 3 сантиметр көпір, оны жасау кезінде бірде бір рет «басты ережені» бұзылмауы тиіс, ал таныстырылым жоспарына сәйкес берілуі керек. Бұл барлық параметрлер дескрипторлар арқылы сипатталған. |